fotos van mij en ramona rijfoto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

fotos van mij en ramona rijfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 19:35

heej
hier vind je dan 2 rijfoto's van mij en ramona
ik zou alvast vertellen ik heb nooit op een manege gereden
en ik rij nu 2 jaar

Afbeelding
ik en ramona in de draf

Afbeelding
dit moest een gallop voorstellen Haha!:D

dit waren de fotos dan
opbouwende kritiek is welkom Knipoog


annerutsen
Berichten: 1
Geregistreerd: 29-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:01

Hoi!

Ik vind dat het er leuk uitziet. Let erop dat je je voeten niet tever in de beugels doet, je voet hoort met de bal op de beugel te rusten, anders kunnen er ongelukken gebeuren.
Het lijkt ook alsof je erg in de beugels leunt, misschien handig om eens veel zonder beugels te rijden. Verder adviseer ik je je beugelriemen iets te verlengen.
Ik vind je houding verder netjes. Je kijkt goed naar voren. Let erop dat je in galop niet teveel verkrampt met je handen. En dus ook niet omhoog gaat daarmee.
Je paard kijkt niet blij, past haar zadel wel goed?

Veel rijplezier gewenst!

Groetjes Anne

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 20:23

annerutsen schreef:
Hoi!

Ik vind dat het er leuk uitziet. Let erop dat je je voeten niet tever in de beugels doet, je voet hoort met de bal op de beugel te rusten, anders kunnen er ongelukken gebeuren.
Het lijkt ook alsof je erg in de beugels leunt, misschien handig om eens veel zonder beugels te rijden. Verder adviseer ik je je beugelriemen iets te verlengen.
Ik vind je houding verder netjes. Je kijkt goed naar voren. Let erop dat je in galop niet teveel verkrampt met je handen. En dus ook niet omhoog gaat daarmee.
Je paard kijkt niet blij, past haar zadel wel goed?

Veel rijplezier gewenst!

Groetjes Anne



het is me verzoprgpaard
en ik probeer die dingen wel een keer
toen waren we nog bezig met het goed inrijden vandara maar nu kijkt ze normaal hoor Knipoog

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:52

nou,gelukkig maar dat ze nu "normaal" kijkt Haha!

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 03:29

hoi, ziet er al best goed uit, voor het inrijden!
probeer inderdaad je voeten iets minder verr in de beugels te doen en de beugels 1 of 2 gaatjes langer
probeer in de galop rechtop te blijven zitten, met je billen in het zadel
en als het gaat lukken, mag je pony ook nog zakken met zijn hoofd, zodat hij aan de teugel gaat lopen (dit hoeft natuurlijk nog niet als ze net ingereden wordt Tong uitsteken , dus mss gaat dit nu inmiddels al wel beter *LOL* )
ik vind jullie wel een mooie combinatie OK dan!
succes samen!! Cool

De meeste vrouwen prefereren schoonheid boven intelligentie,
omdat ze weten dat de meeste mannen beter kunnen zien dan denken..:+

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 17:16

haha ik zou er aan denken Haha!
en ze heeft aan de teugel gelopen! 1keer dan
en 1 keer geweken dus dat gaat de goede kant op
maar ze deed het ook helemaal zelf :d


pluimpje

Berichten: 698
Geregistreerd: 26-07-04
Woonplaats: Tussen de grassprietjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:24

opzich ziet het er best leuk uit, maar ik raad wel aan eens les te gaan nemen zo leer je jezelf allerlei foute dingen aan.

je voeten moeten lang niet zover in de beugels!! misschien kan je wel prive les krijgen met je verzorgpony

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:25

Inderdaad, je beugelriemen langer want je steunt nu echt op je voeten en je moet ook op je zit leren rijden Knipoog Leuk paardje!

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

DiantaM
Berichten: 11272
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:13

Pff.. het is wel duidelijk te zien dat je geen les krijgt!! Je houding is niet echt bepaald netjes en je pony loopt er ook erg sjacherijnig bij. Je moet veel rechterop gaan zitten, veel trotser. Je moet je hakken uitdrukken zodat je voeten niet te ver in de beugels gaan zitten.. en ik kan nog wel even doorgaan, les nemen is echt beter!!!!

siccootje
Berichten: 1205
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:27

Ik ben het eens met tulandro. Omdat je zelf ook geen les heb genomen is het denk ook niet goed geweest om die pony in te rijden als je zelf niet eens hebt gelest dus je weet eigelijk niet wat je goed doed en niet goed. Les nemen is heel verstandig want zo kan je de dingen die je fout doed verbeteren. Er zijn al een aantal dingen die opgemerkt zijn en daar ben ik het mee eens. Ook vind ik dat je vooral in de galop dieper in het zadel moet gaan zitten en rechtop gaan zitten, tenen naar binnen, benen langer, handen rechtop en hoger houden, teugels wat meer aannemen en zo kan ik ook nog wel effies doorgaan..
En je schreef zelf dit :

haha ik zou er aan denken
en ze heeft aan de teugel gelopen! 1keer dan
en 1 keer geweken dus dat gaat de goede kant op
maar ze deed het ook helemaal zelf :d

Een pony kan je beter niet vanzelf dat ie vanzelf aan de teugel gaat lopen, hij moet leren wanneer jij wil dat hij aan de teugel gaat lopen. Als hij het vanzelf doed is heeft het dus ook niet zoveel zin. Daarom moet je veel been geven en dus de goeie hulpen geven hoe je een pony aan de teugel leert lopen maar hier voor geld ook les nemen

naja succes ermee
Laatst bijgewerkt door siccootje op 30-08-04 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:30

Leuke pony jammer dat ie zo sjaggo kijkt.
Verder ben ik het eens met wat er boven me word gezegt.

I_love_noor
Berichten: 663
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Noord-Holland, Nieuw-vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 19:35

leuke pony hoor!!!Ik zou idd snel lesnemen want het is echt zo: je leerst jezlef gewoon verkeerde dingen aan !!!! Ik denk ook niet dat je die pony veel kan leren.....en nisschien leer je je verzorgpony juist slechte
dingen aan. Nouja eigenlijk is alles al gezegt door siccootje. Lachen Lachen Succes!!! Knipoog

kellyy is een stoel
een stoel is een pablo
pablo is cool

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-04 08:32

Tulandro schreef:
Pff.. het is wel duidelijk te zien dat je geen les krijgt!! Je houding is niet echt bepaald netjes en je pony loopt er ook erg sjacherijnig bij. Je moet veel rechterop gaan zitten, veel trotser. Je moet je hakken uitdrukken zodat je voeten niet te ver in de beugels gaan zitten.. en ik kan nog wel even doorgaan, les nemen is echt beter!!!!



ik weet dat les nemen het beste is ja
MAAR WE HEBBEN THUIS NU GEWOON PROBLEMEN!
vandaar dat het niet kant enzoals ik al zei
toen waren we pas aan het inrijden ongeveer een maand
en dat vond ze toen nogniet leuk!!

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 08:41

jah het is zeker jammer dat je niet naar een les kan, maar kijk ook eens naar anderen daar leer je ook van..

Enneh mijn pony kijkt ook altijd zo zuur

siccootje
Berichten: 1205
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 08:46

volgens mij voelt hij zich ook niet echt prettig. Omdat hij natuurlijk zo zuur kijkt maar ook hoe hij loopt. Hij loopt vindi kzelf ook niet echt lekker en ontspannen. Door andere mensen inderdaad te bekijken hoe hun rijden krijgje ook een beetje les dan kan je zien wat hun fout doen en dan kan jij dat ook proberen.

Sicco, de liefste!

loeskim
Berichten: 749
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:08

hallo dat meisje rijd net 2 jaar ...ze is hartsikke trots neem ik aan.

Ziete rleuk uit hoor meid !!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:17

ze mag wel trots zijn, maar haar houding is gewoon niet echt goed, en de pony lijkt er ook geen plezier in te hebben. ze vraagt commentaar en tips,die geven wij haar. ik vind het wel erg knap dat je uit jezelf hebt leren rijden, maar ben het eens met de rest, lessen nemen. Hier leer je toch dingen op de goede manier onder begeleiding.

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 12:56

had ik niet al eens foto's van jou op dit paard gezien? het komt me bekend voor. maar ik zou idd ook voor les kiezen .

Ik mis je zo... ;(

Dag lief vriendinnetje, dag grote zus, dag engel!

Zwanger! Wat een prachtig lichtpuntje, ik zie het graag als een lijntje met boven :). Het moest zo zijn!

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 14:02

jeetje, wat een chagarijnig comentaar!
dat meisje heeft plezier in haar pony, dan kun je je kritiek toch wel opbeurend geven? Verward
en niet iedereen is (financieel) in staat om les te nemen Boos! zij heeft nu veel plezier in haar pony, laat haar

De meeste vrouwen prefereren schoonheid boven intelligentie,
omdat ze weten dat de meeste mannen beter kunnen zien dan denken..:+

siccootje
Berichten: 1205
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:36

we laten haar toch ook we geven alleen ons mening en dat het beter is om les te nemen. Ook is het handig om gewoon te kijken naa andere mensen en lessen van andere mensen. Want het gaat niet alleen om haar maar ook om haar pony, ik vind het heel belangrijk dat die pony er wel plezier in heeft en ook goed word in gereden en als dat niet gebeurt omdat de ruiter niet goed kan rijden of een beetje en dus niet weet wat ze niet goed en wel goed doed is het zonde van de pony. Plezier kan zij er natuurlijk wel in hebben maar het gaat niet alleen omhaar. En dit is alleen mijn mening !

Sicco, de liefste!

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 17:52

siccootje schreef:
we laten haar toch ook we geven alleen ons mening en dat het beter is om les te nemen. Ook is het handig om gewoon te kijken naa andere mensen en lessen van andere mensen. Want het gaat niet alleen om haar maar ook om haar pony, ik vind het heel belangrijk dat die pony er wel plezier in heeft en ook goed word in gereden en als dat niet gebeurt omdat de ruiter niet goed kan rijden of een beetje en dus niet weet wat ze niet goed en wel goed doed is het zonde van de pony. Plezier kan zij er natuurlijk wel in hebben maar het gaat niet alleen omhaar. En dit is alleen mijn mening !


kijk dat weet ik ook maar ik zei al; ik kan geen lessen nemen vanwege problemen thuis ja
EN TOEN WAREN WE PAS AAN HET INRIJDEN VANDAAR DAT ZE SHAGGIE KIJKT!!!!

siccootje
Berichten: 1205
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 18:33

d8 je het zelf?

Sicco, de liefste!

eknein

Berichten: 4347
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Vries

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 18:44

siccootje schreef:
d8 je het zelf?

HALLO! missxhien is het wel beter om les te nemen jaah.. maar ze heeft nu al 2 keer gezegt dat ze het niet kan lessen! lovelygirly rijd je haar alleen in?

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 19:09

ik heb haar samen met vriendin in gereden..
nu is ze goed ingereden

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 19:09

siccootje schreef:
d8 je het zelf?


dus je dacht dat ze mij een stom dom kind vind enzo?
en dat ze me niet lief vind
nou dan ken je haar dus echt nie


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 35 bezoekers