waar SGW kamp voor mensen van 18 jaar ?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eowynnie
Berichten: 301
Geregistreerd: 02-03-04

waar SGW kamp voor mensen van 18 jaar ?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 17:01

Bij de treekhoeve hebben ze nu zoiets leuks
een SGW kamp

En daar wilde ik zó graag heen volgend jaar,
zo'n soort kamp zoek ik nu echt al zó zó lang....heb ik het eindelijk gevonden...maar helaas...ik ben er dus te oud ervoor
het is t/m 16 jaar en ik word over 3 maanden 18..

Ow dit vind echt zo jammer....

Hier nog de site http://www.de-treekhoeve.nl/

Nu is mijn vraag of iemand ergens zo'n soort kamp weet waar je wél heen kan als je 18 bent?

P.S Ik heb geen eigen paard.

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:59

Ow ik heb het gelezen op die site, lijkt mij ook super gaaf!! Ik heb dan wel een eigen pony, maar ben al 19, maar zou ook zo graag een keer een weekje SGW leren rijden, lijkt me echt super gaaf!! Maarja waar is dat mogelijk en ik wil dan wel op B/L niveau met een pony, omdat ik er eigenlijk weinig ervaring in heb. Wie oh wie weet nog zo'n soort kamp?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:00

De KNHS organiseert iedere zomer instructiekampen in Ermelo, ook voor mensen van 18+ en specifiek op SGW gericht. Maar daar moet je een startkaart en een bepaald aantal winstpunten voor hebben. Helaas, een andere optie weet ik zo niet.

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:19

Als je een paard ergens vandaan kan cheffen is Stal de Schalm van Gert Boonzaaijer in renswoude een hele goede optie. Wij zijn er met een paar meiden van stal een weekend heen gegaan en t was echt super (voor foto's klik in de link van mn ondertitel) Ben even de website vergeten maar die is via google snel te vinden

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:52

Elsjuhh --> Hmm dat lijkt mij ook wel wat!! Ga eens even kijken op stal of er liefhebbers zijn om samen met mij op zo'n SGW week te gaan, lijkt me echt super!! Zou dit denk je ook in het najaar kunnen? Dus zo rond de herfstvakantie? Ik zou natuurlijk altijd even kunnen bellen voor info. In ieder geval bedankt!

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:23

Melina schreef:
Elsjuhh --> Hmm dat lijkt mij ook wel wat!! Ga eens even kijken op stal of er liefhebbers zijn om samen met mij op zo'n SGW week te gaan, lijkt me echt super!! Zou dit denk je ook in het najaar kunnen? Dus zo rond de herfstvakantie? Ik zou natuurlijk altijd even kunnen bellen voor info. In ieder geval bedankt!


Wat wij hebben gedaan is een weekend, een week kan daar ook nog niet omdat je (nu nog wel) in een schuur moet slapen en er geen douches zijn.. Er worden daar ook lessen georganiseerd van 5 x (geloof ik op de woensdag) dus als je er dichtbij woont is het zeker wel wat.

Ik ga even de website voor je opzoeken en je kunt ze zelf natuurlijk altijd mailen voor vragen

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:26


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:28

Karin schreef:
De KNHS organiseert iedere zomer instructiekampen in Ermelo, ook voor mensen van 18+ en specifiek op SGW gericht. Maar daar moet je een startkaart en een bepaald aantal winstpunten voor hebben. Helaas, een andere optie weet ik zo niet.


Als ik het goed heb moet je daar wel M SGW voor zijn.... Bij alle instructiekampen die gespecificeerd zijn op 1 onderdeel moet je dacht ik minimaal M zijn. Maar er zijn ook de allround weken nog! Dan krijg je dressuur-, spring- en crossles!

eowynnie
Berichten: 301
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 16:33

maar daar moet je dan nog altijd een eigen paard voor hebben...en die heb ik niet...ik moet dus echt een kamp vinden waar je op hun paarden kunt rijden.