Wie heeft er nog tips voor verlanglijstje...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Wat vind je zelf leuk om te krijgen?

Geld, dan kan ik er zelf iets leuks van kopen
8 (100%)

Totaal aantal stemmen: 8


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Wie heeft er nog tips voor verlanglijstje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-02 15:24

Binnenkort ben ik jarig. (7 april) En ik geloof dat dit het eerste jaar is dat ik niet weet wat ik moet vragen. Iedereen die ik uitnodig om langs te komen vraagt meteen wat ik graag zou willen hebben. Normaal zou ik een hele waslijst weten, maar nu ...
Hebben jullie nog tips.... Verward


Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 16:18

Doe al jaren niets aan m´n verjaardag, dus ik hoef ook geen cadeau´s. Met m´n ouders lekker eten en natuurlijk wel met m´n moeder de stad in om met haar portemonnee te shoppen!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 16:22

Nikita schreef:
Doe al jaren niets aan m´n verjaardag, dus ik hoef ook geen cadeau´s. Met m´n ouders lekker eten en natuurlijk wel met m´n moeder de stad in om met haar portemonnee te shoppen!


Is volgens mij geen antwoord op de vraag.....

Geld zou ik niet vragen. Ik kan me voorstellen dat je nog wel wat dingen wil hebben voor je paard. Misschien de wat duurdere spullen. Dus wie weet dat er een aantal mensen gezamelijk wat kan geven?

Wedstrijd outfit ofzo. Douglas kadobon doet het ook altijd wel goed!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 16:40

Ik zou wel geld vragen, dan heb je kun je iets kopen wat je zelf wilt!!!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 20:42

Clautje schreef:
Ik zou wel geld vragen, dan heb je kun je iets kopen wat je zelf wilt!!!


ja, maar dat is superonpersoonlijk..

laat ze zelf iets verzinnen waarvan ze denken dat het bij je past!
de mensen die komen zullen je toch wel een beetje kennen neem ik aan Haha!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131844
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 22:02

Lastig he ?
Da's nou altijd..... het hele jaar door zit je vol leuke ideetjes, en dan is het zover en dan weet je niks.
Tuurlijk is het meest belangrijk dat iemand aanwezig is, is veel belangrijker dan een kado krijgen.
Toch zijn er altijd mensen die je toch iets willen geven, en da's dan toch ook wel weer leuk (eerlijk is eerlijk Haha! ).
Misschien iets leuks voor in de tuin ?
Of een toegangskaartje voor een (paarden)evenement ?
Of een kadobon van de ruitersportzaak ?
Iets voor op vakantie (een boek over de bestemming o.i.d.) ?
Alvast een heel fijne verjaardag gewenst !

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 22:22

Tsja, ik heb hetzelfde probleem, ik weet ook niks om te vragen. Ben 10 april jarig, en iedereen vraagt nu al wat ik wil hebben, maar ik heb echt geen idee.

Geld dan maar, het is voor mij belangrijker dat de mensen er zijn en dat het een gezellig feest wordt Lovers

Eh, cadeautips voor anderen bedenken is trouwens wel makkelijker dan voor mezelf Lachen
-geld
-dingen voor je paard
-cadeaubon
-parfum ofzoiets
-frutsels voor in huis
-meubeltjes
-nieuwe verslaving --> knutselachtig iets, spel, weet ik veel, gewoon leuk spel ofzo
-planten/bloemen
-boek
-computerspel

hmm.. inspiratie is een beetje op nou..

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 23:11

Heb je niet iets duurs dat je graag wilt hebben of wilt doen maar wat je eigenlijk te duur vindt om 1 aan iemand te vragen, maar ook te duur om zomaar zelf te kopen?

Ik was laatst bijvoorbeeld op een verjaardag van iemand die graag haar antieke kast wilde laten restauren. Kost klauwen met geld zo'n geintje! En ze vroeg dus een bijdrage voor dat project. Stond een spaarpot in de vorm van een kast en daar kon iedereen dan wat instoppen. Je hebt weliswaar het onpersoonlijke van geld, maar mensen geven het wel voor iets persoonlijks, ze weten al waar het aan besteed gaat worden en dat maakt het toch een stuk leuker om te geven.

Nulla tenaci invia est via

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 23:54

Ik wil het liefst gewoon geld. Ik vraag er nooit om, gaat meestal vol automatisch Haha! Vaak weet men gewoon niet wat ze me kunnen geven, dus geven ze maar gewoon geld, lekker makkelijk. Kan ik tenminste zelf bekijken wat ik koop.

Aan mijn ouders vraag ik altijd dure dingen (naja...de laatste 2 jaar dan *LOL* ). Vorig jaar een scooter gehad, en dit jaar een paard Haha! nee hoor, ben niet verwend Schijnheilig

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 00:42

Margreet schreef:
.... Je hebt weliswaar het onpersoonlijke van geld, maar mensen geven het wel voor iets persoonlijks, ze weten al waar het aan besteed gaat worden en dat maakt het toch een stuk leuker om te geven.


Dat ben ik helemaal met Margreet eens! Ik heb al een heel huis vol zooi Boos! en wilde graag "echte" leren rijlaarzen hebben. Iedereen die vroeg wat ik graag wilde hebben, heb ik het uit gelegd.
Heb dit jaar idd genoeg geld gekregen voor leren laarzen Lachen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie