Tammy en TTP@work: koersen Wolvega

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Tammy en TTP@work: koersen Wolvega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 12:29

Wij zijn decadent Haha! We hebben twee koerspaarden en ze liepen allebei op Wolvega gisteren. Erg leuk natuurlijk dus dat wilde ik niet missen.

Roelof was op vakantie, dus TTP werd gereden door Rosalie Janssen, Tammy werd gereden door Stefan Schoonhoven.
Van TTP verwachtten we dat hij in ieder geval plaatsgeld zou moeten kunnen krijgen, bij de eerste vijf of zes dus. Tammy stond wel zwaar, maar zou het goed moeten kunnen doen.

To The Point in het voowerk; lekker fris!
Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig ging het in het voorwerk verder wel goed, na de problemen die hij bij zijn een na laatste koers had... (hij was niet meer om te keren). De vakantie heeft hem blijkbaar goed gedaan. Hij had alleen wat haast bij het omkeren...

Onherkenbaar door de sintelkap Haha! erg charmant... Maar het hielp in ieder geval wel. Hij houdt er niet van als er steentjes tegen zn hoofd aankomen, dit reulteerde al een keer in een galoppade.
Afbeelding

Defilé:
Afbeelding

De start, hij loopt hier helemaal rechts aan de binnenkant.
Afbeelding

Na 1 ronde, op de derde plaats
Afbeelding

In de laatste rechte bocht viel het paard van Van Dooyeweerd (op de foto hier boven ligt die tweede) onverwacht stil.. Het is een goed paard en Rosalie dacht in het laatse rechte eind mooi daar achter aan te gaan. Niet dus, Rosalie moest er met TTP omheen en dat koste nogal wat moeite.

en de finish. Ik had het idee dat ie ergens verder achterin het veld lag, tot ik hem opeens al voorbij zag rennen.... Iets te laat de foto gemaakt dus... Een hele nette vierde plek voor TTP Lachen
Afbeelding

En toen was de beurt aan Tammy!

Ze wordt niet meer voorgewerkt, dus voor het defilé wordt ze nog even rondgereden
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De start, ze ligt hier net achter een van de anderen, wel vrij voorin het veld. Volgens mij net achter nr 7.
Afbeelding

En leuk, er liep een goed paard in :/ Fijn hoor, de eerste 500 meter ging in 1.10!!! Amper bij te houden dus...

Na 1 ronde ligt ze op de vijfde plek, degene die later wint ligt al op een kleine voorsprong, de rest houdt het amper bij
Afbeelding

Ze kwam uiteindelijk in galop over de finish... Ze heeft het tot 1500 meter goed volgehouden, daarna verzuurde ze gewoon. Met haar nog een stuk of vijf paarden die op het laatste rechte eind helemaal op waren. Zo'n tempo is gewoon niet bij te houden Tammy loopt meestal in de 1.18, deze koers ging in 1.15,6.... Maar we waren wel teveden dat ze het zolang vol hield in dit tempo, volgende keer kan maar hopen dat ze andere tegenstanders krijgt...

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:40

gaaaf!!
Haha!:D:D

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:57

Ik vind TTP wel gaaf

Echt mooie pics Lachen

ruitje

Berichten: 12316
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:38

Gefeliciteerd met de 4e plek van TTP!Het is toch altijd even afwachten hoe het gaat als je weer terug komt van rust!Jammer van Tammy,maar bij zo'n tempo is het niet raar dat ze springt toch ?

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:46

leuke foto's hoor. goed gelukt en getimed

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 20:18

Nee, ik vond dat Tammy heeft gedaan wat ze kon. In zo'n tempo vind ik het allang goed dat ze mee kon komen. Misschien heeft het feit dat de start uitgesteld was wel meegeteld. Eerst was er een paard dat niet om wilde keren, vervolgens begon een andere te steigeren (klapte bijna achterover) waardoor de pikeur eraf viel. Het paard heeft vervolgens een rondje of vijf rondgegaloppeerd. Iedereen moest terug naar het stalterrein. Ik denk dat stress ook meetelt Ach gut

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 09:27

mooie foto's wen, ze hebben allebij dus goed hun best gedaan OK dan!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:06

Gave foto's Wen. Ik herkende TTP helemaal niet met kap op Haha! Super dat hij vierde was, t is wel een toppertje *LOL*
En arme Tammy die de longen uit haar lijf rende Ach gut Die is weer een ervaring rijker Haha!