ontstoken oog

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

ontstoken oog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-02 13:43

voor het eerst in mijn leven heb ik een ontstoken ook. en ik moet druppelen met een gel... je raad het al er komen dus geen druppels uit grom ik doe maar 1 kneepje nu maar paasei wat prikt dat spul zeg ! bah
hoop dat ik het nooit meer krijg

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 13:45

hey jakkes zeg.

beterschap er mee.

Groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 13:47

Wat helpt is druppels van fysiologisch zout, dit gebruik je voor baby's hun neus en oogjes schoon te maken.
Komt in kleine flesjes, ik geloof dat het hooguit 7 euro voor 30 flesjes is ofzo. 1 flesje is zo groot als je pink en na openen niet meer steriel dus 1 per dag gebruiken. Het prikt niet en druppelt wel netjes Haha!
Gewoon bij de drogist te halen.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 13:51

Ik had er ook een vorige week, hij is nu over en nu heeft mijn kat er 1 Verdrietig

Echt een rotgevoel is het , het was voor mij ook de eerste keer, zag er echt niet uit, ik met mijn knalrode oog.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 14:22

Vorig jaar heb ik 2 zwaar ontstoken ogen gehad... pijnlijk! Ik leef met je mee, maar je kan nog bokken, dus je gaat nog niet dood!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 15:05

Ga niet zelf experimenteren met druppels en zalfjes hoor! Gewoon het recept van dokter volgen. Wat je wel kan doen is water koken en dan wattenschijfjes erin dompelen en op je ogen leggen. Hou het iig wel goed in de gaten; mijn ogen waren altijd al gevoelig en ontstoken, een paar jaar geleden is m´n hoornvlies ontstoken geraakt en daar ben ik veel en veel te lang mee doorgelopen waardoor de druppels die ik heb gekregen never niet meer helpen en het dus ws ook niet meer overgaat. Veel succes ermee en hou het dus goed in de gaten!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-02 18:35

thanx ik hou het voorlopig bij dit zalfje Huilen Heb het nu 2 keer gesmeerd en het helpt niet m'n oog wordt nogsteeds dikker bleeeeh lijkt wel of ik gevochten heb!

Hoornvlies heeft m'n huisarts al nagekeken. dan smeert hij er kleurstof op (dat prikt helemaal volgens mij had ik alles er zo weer uitgetraand) en dan gaat hij met een blauwe lamp je hoornvlies nalopen maar dat was in orde.
Als het vrijdag ochtend niet duidelijk beter gaat moet ik weer komen.
Het is zo weird gister nergens last van vanmorgen wordt ik wakker met een dik en rood oog die amper open kan..

enne carool ik voel me wel heel snielig hoor!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 19:08

En niet vergeten je oog te spoelen met gedemineraliseerd water. (je kunt ook afgekoeld gekookt water gebruiken, dit prikt dus niet.) Dat was een tip van onze DA voor onze perzen en hij zei dat je dit ook bij jezelf kunt doen wanneer je oog ontstoken is icm zalf want dan is het sneller over.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 00:55

Ahhh....kaaaalote zeg Nim! Hoop dat het snel over is! Lachen Ff doorbijten dus!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 11:47

Ach gosh... arme nimbertje... Doet pijn zeker?

Heb er gelukkig geen ervaring mee (hoop dat ook zo te houden...! Haha!). Sterkte met je oogie!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 12:08

Sjees, had mijn pa gister... Ik kom thuis vanaf Jur, loopt de garage in, traanogen niet te zuinig en zeer dat ineens deed! Ik dus al tegen ma: joh wat raar, ik heb ineens spontaan last van hooikoorts geloof ik!!! *LOL* (niet dat dat leuk is, maar spontane hooikoorts als je een huisbinnenloopt kan alleen door Iloon verzonnen worden...) Bleek mijn pa de oprit met vergif te hebben ontgroend en het een beetje sterk te hebben gemaakt! THNX dad! Frusty

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 12:11

Ik had vroeger heel vaak licht ontstoken ogen, tot het een keer chronisch werd. Ik had een kilometers dik oog, kreeg m sochtends niet open etc etc. Echt gek werd ik ervan. Ik had daarnaast *natuurlijk* ook hoge koorts en kon echt helemaal niets meer. Wat was ik zielig! Haha! Maar vooral de medicijnen waren vreselijk. Dan moest mijn og wagenwijd open (wat natuurlijk niet ging) en ging mijn moeder dat spul erin doen. Dat mocht je ook maar 1 week gebruiken en gelukkig was het binnen een week weer over. Daarna heb ik nooit meer ontstoken ogen gehad...
Sterkte! Enne, over een weekje is het weer over! Lachen

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 12:34

hahah een Aapje met een oog Knipoog (mmh smilie komt wel erg van pas).

Nu maar hopen dat het over is 21 en 28 april anders heb ik niet te pesten Kwijl .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-02 13:45

nou ik zie er geweldig uit hoor alsof ik een bokswedstrijd heb verloren Boos!
Mijn oog is iets minder dik en ik kan knipperen zonder pijn yeah!
hij is wel paard/blauwig aan het worden dus ik vind mezelf errug snielig!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 13:47

Staat stoer man! grinnik. Wat is er nu precies ontstoken aan je oog? Zijn het je oogleden, hoornvlies of wat?

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, _Nancy, Absolem, Amazonbot, ardanwan, Astridhorse, Axxy, Cowboy55, Effy, EmptyWords, Flux, FlyingShadow, hagelslag, Ineke2, Kabayo, maaikemuis, Mo_86, robbie88, Rox87, Thats_Me, YandexBot en 162 bezoekers