Zere KONT

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
truusbertha

Berichten: 162
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Dieren (joepie eindelijk!!)

Zere KONT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 14:07

Hallo Bokkers!
Afgelopen week was ik weer flink stallen aan het ruimen enzo met Vera (spookie op bokt), komt haar zusje langs op d'r IJslander....
Je raadt het al, ik heb zo'n 8 jaar niet meer gereden, werd op de IJslander gedropt, zusje op het jonge net onder zadelpaardje Moniek en Vera op Spookie....
BOSRIT gemaakt! Alleen stap en draf, want Spookie herstelt nog van gebroken hoefbeen.....
WAT EEN ZERE KONT HAD IK ZEG!!!! Hahahahaha!

Twee dagen later weer bosrit en ook gegaloppeerd, getult, gedraaft, alles door mekaar, tja, ik zit voor het eerst in mijn leven op zo'n IJslander...
Het ging hardstikke lekker, ik ben weer helemaal verslaafd!!!

We gaan gauw een keer een rit maken naar de Carolina Hoeve op de Posbank, ik kan niet wachten!!!!

Ondertussen heb ik bij mijn ouders mijn rijlaarzen opgezocht en mijn rijbroeken.... VEEEEEEELS te KLEIN, hahahaha!! Van twee pijpen kan ik een maken en dan pas ik er misschien in.... Haha!

Forestmeisje

Berichten: 711
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Velp GLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:16

Gaaf zeg Lachen Posbank is moooi.. Lachenveel plezier alvast haha

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:43

Oeii, tja, dat krijg je he, als je op een ijslander gaat. Die zijn gewoon te gaaf. Cool Maare, nog veel plezier met het rijden! OK dan!

Had die ijslander geen tolt-zadel? Mijn toltzadel zit namelijk super-comfortabel, kan me niet voorstellen dat iemand daar kont-pijn in kan krijgen, hihi. Haha!

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:48

Heb zelf na anderhalve week (blessure paard) weer intensief les gehad en ik voel me echt oud.
Kan niet eens meer normaal rechtlopen dus leef absoluut met je mee. Knipoog
Misschien werkt ook tijgerbalsem bij jou??
Overigens het brandt wel een beetje de tijgerbalsem. Bloos!

cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:25

Wat leuk voor je zeg!!
En dat rijden raakt je kont wel weer gewend Tong uitsteken

wyko

Berichten: 2044
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 17:39

Ha Marianne!

Nog steeds last van je kont? hahaha. Haha!
Dus je zit je al helemaal te verheugen op het ritje naar de Carolinahoeve om daar een lekkere pannenkoek te eten. Ik ook hoor. Bloos
Maar als je nu van een half uur rijden al zo'n gevoel aan je kont hebt, hoe zal dat dan worden. Vork
Ik ga dan zeker weten Cheese! maken!


Roskur schreef:
Oeii, tja, dat krijg je he, als je op een ijslander gaat. Die zijn gewoon te gaaf. Cool Maare, nog veel plezier met het rijden! OK dan!

Had die ijslander geen tolt-zadel? Mijn toltzadel zit namelijk super-comfortabel, kan me niet voorstellen dat iemand daar kont-pijn in kan krijgen, hihi. Haha!


Ik heb zo'n kunststof zadel, die zit toch echt niet hard ofzo, ik heb er nog nooit een zere reet van gehad, maar misschien moet Truusbertha nog wel een beetje eelt kweken Tong uitsteken Maar wat wil je ook he, na 8 jaar weer eens paardrijden! En dan zit mijn ijslander nog best comfortabel.

Doris_Lies
Berichten: 135
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 17:54

IK KEN IEMAND EN DIE HAD
EEN ZERE KONT Scheve mond VAN HET
ZADEL OMDAT ZIJ ALTIJT
OP EEN WERSTER ZADEL ZIET EN NU HEEFD
ZE EEN HEEEEEEEELE ZERE KONT EN DAT VIND ZE NIET LEUK

Doris_Lies
Berichten: 135
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 17:55

IK KEN IEMAND EN DIE HAD
EEN ZERE KONT Scheve mond VAN HET
ZADEL OMDAT ZIJ ALTIJT
OP EEN WERSTER ZADEL ZIT Verward EN NU HEEFD
ZE EEN HEEEEEEEELE ZERE KONT EN DAT VIND ZE NIET LEUK

truusbertha

Berichten: 162
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Dieren (joepie eindelijk!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 18:28

Hahaha! Wat een leuke reacties allemaal, bedankt dat iedereen zo met mijn zere kont meevoelt!!! Hahahahaha!
Als je in het profiel van Wyko kijkt kan je hem zien!

De zere kont komt vooral van het niet meer passen van mijn oude rijbroek, dus ik zat met een trainingsbroek te paard, geeeeen gezicht. Hahahaha!

wyko

Berichten: 2044
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:44

Na onze rit naar het pannenkoekenhuis komen de foto's zeker op bokt te staan, dus dan kunnen jullie allemaal zien hoe het eruit ziet, haha.