Onderlinge SGW; foto's (lang)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Onderlinge SGW; foto's (lang)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 13:08

[WD] Onze eerste wedstrijd; onderlinge SGW Apeldoorn

Afbeelding
Nee hoor, ik ben niet zenuwachtig en gestresst!! Ik ben de kamlte zelve!! (dit was nog VOOR ik te horen kreeg dat ik de stiften niet gingen lukken, kan je nagaan. Bloos!) En Roskur stond daar rustig te staan, zoals altijd, de brave lobbes Cool.

Afbeelding
Ik links, met/voor losrijden, rechts Els Marie.

Afbeelding
Losrijden.

Afbeelding
Tijdens de proef (ik ging een volte sturen geloof ik, ik kijk zo naar de E...)

Afbeelding
Tijdens de proef.

Afbeelding
Ik met Roskur en mams.

Afbeelding
Roskur's hoofdje (beetje jammer dat ie onder en boven is afgekapt Verward)

Afbeelding
Na de 'regenboog' sprong. Tong uitsteken

Afbeelding
Na een andere sprong. Knipoog

Afbeelding
Tijdens een sprong.

De springfoto's zijn niet super, maar er was ook een profi fotograaf dus hopelijk krijg ik nog wat mooiere foto's erbij. Lachen

Afbeelding
Ik rechts en links het meisje waar ik de cross mee ging rijden.

Afbeelding
Wij bij binnenkomst. Ik wilde eigenlijk een keiharde tolt doen, maar Roskur wilde elke keer gaan galopperen Nagelbijten / Gniffelen, dus helaas niet supergeslaagd. Tong uitsteken

Afbeelding
Rechtergedeelte van de kring bij de prijsuitreiking.

Afbeelding
Linkergedeelte van de kring bij de prijsuitreiking (min twee mensen die nog achter die boom links verstopt zaten...). Op de foto ben ik de tweede links, naast de haf.

Afbeelding
Ereronde voor iedereen (ik sta er niet op, geloof ik)

Afbeelding
Ereronde voor iedereen (ik helemaal vooraan op de foto)

Ik twijfelde nog even over de foto's van Taygalover, dus Els Marie, maar ik denk haast niet dat ze het erg vind als ik ze hier neerzet, en ze is niet herkenbaar ofzo. (iedereen ziet er hetzelfde uit met die kleren vind ik altijd, vooral op 'ver weg' foto's) Dus hier nog twee foto's van haar proef:

Afbeelding
Afbeelding

Foto's met dank aan mijn mams, en deels een vriendin!


iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 13:12

nog iets gewonnen? hoevweel punten bij je proef? leuke foto's!

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 13:14

Check de link bovenaan in het verslagje. Ik had 153 punten, nog hoog vond ik voor mijn bagger-proef Bloos, en ik was eerste omdat ik de cross het dichtst bij de ideale tijd had gereden dus geen straf, en springen foutloos... Maar de details staan in het verslagje in de link bovenaan, is wel een beetje lang. Bloos

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 13:26

Hartstikke goed zeg, een eerste plaats..!!! Party!!
Gefeliciteerd hoor Lachen.

En binnenkort ook IJslanderwedstrijden..??

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 13:31

gaaf nog gefeliciteerd Tong uitsteken

Icelandics
They grow when you get on

rachel15

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:46

hey cool joh! weetje, eigenlijk wel raar dat jullie op ut veld mochten rijden. ik reed daar dus ook een keer en kreeg van een man+hond die daar aan ut wandelen was op me donder (nog netjes gezegt! hij stond de vloeken en te schelden! pff...)dat ik daar niet mocht rijden! wel cool altijd jullie wedstrijden! die springbak.. *jaloers!* els marie heeft echt een gaaf paardje joh! die staat toch in beekbergen? dichtbij de autobaan? of heb ik nu iemand anders voor me?? hey zie je op de ark!

cavallo one's tu rurnore
(L) hunter (L) yke (L) freule (K) meike (K)
profiel vernieuwd! alleen nog niet helemaal klaar!

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:03

Gefeliciteerd! Leuk hoor, met je IJslander!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:15

Wat leuk om nu eens echte actiefoto's van jou en je IJsco te zien! Cool

En van harte gefeliciteerd met jullie schitterende resultaat! OK dan!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:54

rachel15 schreef:
hey cool joh! weetje, eigenlijk wel raar dat jullie op ut veld mochten rijden. ik reed daar dus ook een keer en kreeg van een man+hond die daar aan ut wandelen was op me donder (nog netjes gezegt! hij stond de vloeken en te schelden! pff...)dat ik daar niet mocht rijden! wel cool altijd jullie wedstrijden! die springbak.. *jaloers!* els marie heeft echt een gaaf paardje joh! die staat toch in beekbergen? dichtbij de autobaan? of heb ik nu iemand anders voor me?? hey zie je op de ark!


Dankje Haha!
Mozart en Tayga staan op de Holleweg, zijweg van de Arnhemseweg.

De club heeft speciaal toestemming gevraagd om een ring op dat grasveld uit te mogen zetten en een cros in het bos te mogen organiseren Lachen

Trouwens super mooie foto's Iris OK dan! Tuurlijk mag je mijn schat op bokt zetten Knipoog Zou jij misschien die van Moos naar mij toe willen sturen?

Groetjes Els Marie

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 21:04

Ja, zal ik nog doen (foto's mailen), morgen ofzo. Lachen En ik wilde ook al zeggen, dat we toestemming hadden inderdaad. Alhoewel ik ook weleens (2 keer ofzo) over het gras heb gereden, maar alleen als er geen honden of mensen in het park waren. Lachen

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:29

Leuke foto's zeg! Ik heb al in je andere topic gereageerd, maar toch nog gefeliciteerd met je prijs!

how sweet can it be to be loved by you

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 21:31

Karin schreef:
Wat leuk om nu eens echte actiefoto's van jou en je IJsco te zien! Cool

En van harte gefeliciteerd met jullie schitterende resultaat! OK dan!


Het is een beetje jammer ja, het was mijn fototoestel, maar ik ben dus meestal degene die foto's maakt! Knipoog Mijn moeder is nog niet gewend aan een digi, ik zou echt 20 foto's van dressuur / springen hebben gemaakt, haha, maar zij maakte van dressuur bescheiden 2. Knipoog (van springen had ik er 4, maar die vriendin vond het lastig om rekening te houden met de vertraging Bloos en ze had een perfecte kunnen maken maar toen was ie nog bezig met de verwerking van de andere foto's, haha!)

Els Marie, weet jij eigenlijk wanneer en waar die foto's van die prof fotograaf komen? Op de website ofzo? Verward Nou ja, zullen we vast nog wel horen.... Ik zie mezelf nml nooit rijden omdat ik altijd degene met fototoestel ben Haha!, dus ben wel benieuwd... Hoe ik nou echt spring en zit enzo. Bloos

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 15:23

Ik heb geen idee, zal nog wel een tijdje duren Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers