Medicijnen uit Duitsland halen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Medicijnen uit Duitsland halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 13:52

Kent iemand een dierenarts die bereid is om medicijnen uit Duitsland te halen/bestellen die in Nederland (nog) niet geregistreerd zijn? Het gaat inderdaad om de Insol waar ik het al eerder over had. Mijn eigen dierenarts is bereid de pony's ermee in te enten maar heet zelf niet de mogenlijkheid om aan het middel te komen. Hij raadde aan om het te proberen bij dierenartspraktijken in de buurt van de grens. Ik hoop dat jullie me snel kunnen helpen, want ik moet de pony's zo mogenlijk nog voor de eerste muggen geinjecteerd zien te krijgen tegen zomereczeem.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-11-22 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 13:56

Heb u gePeeBeet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 22:27

Ik kwam, zag en antwoordde. Knipoog Dankjewel. Via via via heb ik nu echter een adresje gekregen waar waarschijnlijk het een en ander te regelen valt. Heel erg goed nieuws voor onze pony's, en nu maar hopen dat ik het middel nog kan krijgen voor de insecten toeslaan...

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 23:00

hoi!
zou jij mij kunnen laten weten of het idd goed helpt? Heb namelijk ook een merrie op stal staan die gruwelijk veel last heeft van zomereczeem.
alvast bedankt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 22:27

Ik kan nu viavia waarschijnlijk aan het middel komen (maar het zal nog even duren aangezien het paasweekeinde ertussen zit...) en dus hoop ik dat het nog een aantal nachten blijft vriezen (= geen muggen). Het middel werkt het beste als je het voor de muggen komen geeft (ze raden aan in februari) maar het schijnt ook te werken als therapie (dus als je pony al lek is... Verdrietig ) Als ik het heb & geprobeerd heb doe ik natuurlijk uitgebreid verslag!

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 23:02

ja graag verslag alle tips en smeersels tegen exceem zijn van harte welkom hier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 22:52

Ook ik zou heel erg graag op de hoogte gehouden worden!

Morgen komt het IJsje proefdraaien voor 3 weken (met zomereczeem) dus ik zou graag snel iets horen!

Alvast bedankt...

Groetjes..