Jullie raad gevraagd zit in een dipje :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 01:55

Tomm vrouwen zijn onbegrijpelijke wezens Knipoog Ze kunnen als geen ander manupileren en deze dame is er ook goed in.

Blijf bij jezelf Knipoog

Ik heb een race tinker.......

Wederom welkom terug SP en onterechte ban voor Marreke


Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 01:57

Ik ben het met de adviezen van de anderen eens: ze is er duidelijk nog niet aan toe (durft/wil/kan niet) en dat ze nu heel anders tov van jou reageert lijk me helemaal duidelijk... Gewoon lekker laten gaan: er zwemmen meer vissen in de zee Vrienden blijven oid is prima (en wie weet wat er ooit nog kan komen) maar ik zou zéker niet wanhopig blijven wachten oid; hou de eer aan jezelf Lachen

En...haar begrijpen zou ik maar überhaupt niet proberen Knipoog

NoaC schreef:
Is je mailbox zo onderhand nog niet vol met pb-tjes van boksters die een leuke vrijgezelle bokker hebben ondekt? Haha!

Haha!

You can either agree with me or be wrong.

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 03:02

NoaC schreef:
Is je mailbox zo onderhand nog niet vol met pb-tjes van boksters die een leuke vrijgezelle bokker hebben ondekt? Haha!


Neen niet echt, wel al enkele lieve pb's gekregen en mensen die hun raad/mening eens zeggen erover.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 07:33

jeanie schreef:
Tomm vrouwen zijn onbegrijpelijke wezens Knipoog Ze kunnen als geen ander manupileren en deze dame is er ook goed in.

Blijf bij jezelf Knipoog


Ik moet het nu toch even opnemen voor de dame in kwestie... ik vind dat ze toch eerlijk is geweest door Tommm toch uit te leggen waarom ze opeens een stuk koeler reageerde. Wij kennen haar helemaal niet, misschien had ze het wel moeilijker met haar gevoelens voor haar ex en zichzelf dan ze zelf dacht. Ze had Tommm ook doodleuk kunnen 'gebuiken' en dat ze heeft ze gelukkig dus niet gedaan, dat zegt toch ook wel weer wat. Ik vind dus niet dat je kan zeggen dat ze goed is in manipuleren terwijl we haar helemaal niet kennen.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 09:22

Tomm schreef:
haar smsjes zijn ook al helemaal anders geworden hoor, geen xxx-jes meer en op msn is er ook al niet veel meer gezegd. waarom zegt zij eigenlijk dat ik zeker niet mag laten van haar te bellen, te sms-en..... ik begrijp het niet hoor.



Denk dat ze het wel leuk vind om aandacht te krijgen van een leuke jongen die achter haar aan loopt; kan me ook slechtere dingen voorstellen Knipoog

My imaginary friend thinks you have serious problems!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:22

erg jammer..
ik ken het, bij mij is het alleen dat hij de afstand tussen ons te groot vind
Verdrietig was er ook helemaal kapot van (nog wel Bloos )
proberen zo weinig mogelijk aan te denken en andere leuke dingen dorn!
suc6 Ach gut

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

peracles

Berichten: 12
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:50

Lieverd,

Laat die meid toch. Vroeg of laat komt ze er achter dat ze hier spijt van heeft. En als ze (wat ik begreep) Jou gebruikte om haar ex vriend te vergeten zal ik als ik jou was haar lekker in haar eigen waan laten. Zo iemand is jou niet waard moet je maar denken. . Open je ogen, en laat je gedachten vrij.... kijk hoeveel aandacht dit roept, en hoeveel reacties je krijgt van alle meiden. Dat komt omdat je een hard van goud heb met een knap koppie. Kom op!! OK dan!

Liefs linda

heb respect voor alles wat leeft. Geef wat van je zelf en je zult het dubbele terug krijgen

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:43

Tomm, ook ik heb in je profiel gekeken en daar is zeker niks mis mee Knipoog (waar is mijn vrijgezellentijd als je hem nodig hebt Schijnheilig). Maar als ik jou was zou ik eerst eens afwachten tot zij het allemaal op een rijtje heeft. Ze maakt je op deze manier helemaal gek. Laat het tot die tijd een beetje rusten. Hoe moeilijk dat ook is (dat weet ik).

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 07:23

Sorry dat ik dit topic nog eens ophaal, mag dat?
We hebben gisteren weer een uur en half gebeld, ze vroeg me eens te bellen naar haar. Maar vandaag was het dan weer niks, ze heeft me gisteren wel nog een sms gestuurd na het gesprek om te zeggen dat ik een grote steun voor haar ben. Maar vannacht heb ik een paar smsjes gezonden nadat ik was wezen stappen met mijn problemen... had ik warschijnlijk beter niet gedaan, ik zei haar vb: "dat de meisjes die ik niet wil mij willen en dat de meisjes die ik graag zie mij dan niet graag zien(hopend dat ze door had dat ik haar bedoelde) en dat het leven klote is." Maar dat meen ik ook!
Ik ben 23jaar wordt er 24 in oktober ik ben hier niet aan het banketstaaf hoor, ik weet wat het leven ondertussen is en heb al een en ander meegemaakt...
Ik zie haar zo graag Boos!:(:( !!!
Jullie zeggen wel er is genoeg vis in de zee, ok dat begrijp ik, maar begrijp ook mij eens dat net dat ene visje mij zo opvalt en raakt en ook niet alle visjes in de zee zeggen me wat hoor, merendeels zelfs niet, dus wat ik wil toegeven, kben zelf nogal kieskeurig altijd geweest, maar vroeger kreeg ik ook de meiden die ik wou maar nu met de jaren later is dat helemaal verandert........ niemand meer die me nog aanstaat en als ze me dan aanstaat eerst 2 weken wat zotje houden dan plots ah oei, gewoon vriende....; Kijk ik zou nu nog 1 week wachten en haar eens meevragen te gaan winkelen. En dan definitief besluit willen horen... of zouden jullie nog meer , verder willen gaan, eerst eens winkelen, dan een dagje aan het strand gaan wandelen, dan een dagje bij haar (is feest in haar dorp)...... wat zouden jullie doen, ik vraag enkel maar raad ik pik de beste eruit. En nogmaals ik kom 24 in oktober hé, ben dus geen tienertje meer met wat liefdesverdriet, dat scheelt wel nogal denk ik.
Ik zie hier mijn slaappillen voor me liggen ben aan het denken(wat ik haar trouwens ook gestuurd heb kzal heel de pak slaappillen nemen: geen antwoord) eentje? twee? drie? (drie lukt heb ik vroeger al gedaan) misschien effe 4pillekes? ah nee direct 5! slaap ik zeker.
Nou Doei en sorry dat ik dit topic bovenhaal, maar het doet me wat heeeeeeeeel wat. Heb wel een en ander meegemaakt int leven, maar nu ist te ver, kannet niet meer aan!!!!!
Zal nog 2 liedjes beluisteren en dan neem ik die pillen.
Doei, ik zal wel lekker slapen denk ik. LIFE SUCKS!!!!!!!!! TLEVEN ZUIGT!!!!!!!!!!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 07:30

Tomm... Kom op joh...
Ook al heb je al heel wat meegemaakt in 't leven... 't Is toch niks om nu in de put te gaan zitten om een meisje wat je nog maar zo kort kent... Ik begrijp dat het niet leuk is en dat je je er ook slecht door voelt... maar om gelijk dan maar zo negatief te gaan doen, is toch ook de oplossing niet... Zie het eens wat positiever in!!

Over haar... Ik zou het gewoon laten rusten... Haar niet willen forceren want dan loop je weer met je neus tegen de muur. Wat is er zo mis met eerst goeie vrienden worden en een tijd goeie vrienden te blijven? En je niet te hard op haar te concentreren... Sta open voor anderen... En zet je hoop niet op die ene...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 10:13

Pffff.... Tomm, je klinkt nu wel heel depri.

'Grab yourself together' om het maar in een mooie engelse term te gieten.
De wereld vergaat niet omdat dat meisje toevallig (nog) niet klaar is voor een relatie met jou.
Zet haar uit je hoofd, makkelijk gezegd, maar dat is zoals ik het nu lees. Je maakt jezelf helemaal gek met dit meisje. Beter nu even door een diep dal en over een paar weken/maanden met een glimlach op deze periode terugkijken.

Kom op zeg, je bent pas 23, vrouwen zat!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 11:04

Jezus, doe niet zo zielig zeg Lips are sealed Sorry dat ik dit even zo breng maar weet niet hoe ik het anders moet formuleren. Als je in oktober 24 wordt moet je dan per sé een vriendin hebben?? Nou als ik het allemaal zo lees komt het maar van één kant en kan je het dus gewoon niet afdwingen. Je moet je gewoon niet vast houden aan dat meisje, genoeg andere leuke meiden voor jou hoor! En anders maar even vrijgezel; lang leve het vrijgezelle leven zeg Clown


Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:36

Tomm schreef:
Zo lief dat jullie doen over men uiterlijk, ik hoop dat jullie toch eerlijk zijn met mij hé, want mijn zelfvertrouwen is nu wel 0 hoor over men uiterlijk.

Ik ga deze avond zeker bellen en laat jullie het slechte nieuws weten.

Groetjes, Tom.



Geloof mij, je ziet er heel goed uit! Lachen
En dan ook nog een gevoelige jongen, en die van paarden houdt.

Tis dat ik er al zo eentje thuis heb zitten... Knipoog (En ik ben zeer zuinig op mijn vriend Lachen ).

Je hebt je uiterlijk en innerlijk mee zodat je niet met de eerste de beste in zee hoeft te gaan, maar gewoon een leuke meid waarmee je het goed kan vinden.

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:56

Tomm schreef:
Sorry dat ik dit topic nog eens ophaal, mag dat?
We hebben gisteren weer een uur en half gebeld, ze vroeg me eens te bellen naar haar. Maar vandaag was het dan weer niks, ze heeft me gisteren wel nog een sms gestuurd na het gesprek om te zeggen dat ik een grote steun voor haar ben. Maar vannacht heb ik een paar smsjes gezonden nadat ik was wezen stappen met mijn problemen... had ik warschijnlijk beter niet gedaan, ik zei haar vb: "dat de meisjes die ik niet wil mij willen en dat de meisjes die ik graag zie mij dan niet graag zien(hopend dat ze door had dat ik haar bedoelde) en dat het leven stinkmodder is." Maar dat meen ik ook!
Ik ben 23jaar wordt er 24 in oktober ik ben hier niet aan het banketstaaflen hoor, ik weet wat het leven ondertussen is en heb al een en ander meegemaakt...
Ik zie haar zo graag Boos!:(:( !!!
Jullie zeggen wel er is genoeg vis in de zee, ok dat begrijp ik, maar begrijp ook mij eens dat net dat ene visje mij zo opvalt en raakt en ook niet alle visjes in de zee zeggen me wat hoor, merendeels zelfs niet, dus wat ik wil toegeven, kben zelf nogal kieskeurig altijd geweest, maar vroeger kreeg ik ook de meiden die ik wou maar nu met de jaren later is dat helemaal verandert........ niemand meer die me nog aanstaat en als ze me dan aanstaat eerst 2 weken wat zotje houden dan plots ah oei, gewoon vriende....; Kijk ik zou nu nog 1 week wachten en haar eens meevragen te gaan winkelen. En dan definitief besluit willen horen... of zouden jullie nog meer , verder willen gaan, eerst eens winkelen, dan een dagje aan het strand gaan wandelen, dan een dagje bij haar (is feest in haar dorp)...... wat zouden jullie doen, ik vraag enkel maar raad ik pik de beste eruit. En nogmaals ik kom 24 in oktober hé, ben dus geen tienertje meer met wat liefdesverdriet, dat scheelt wel nogal denk ik.
Ik zie hier mijn slaappillen voor me liggen ben aan het denken(wat ik haar trouwens ook gestuurd heb kzal heel de pak slaappillen nemen: geen antwoord) eentje? twee? drie? (drie lukt heb ik vroeger al gedaan) misschien effe 4pillekes? ah nee direct 5! slaap ik zeker.
Nou Doei en sorry dat ik dit topic bovenhaal, maar het doet me wat heeeeeeeeel wat. Heb wel een en ander meegemaakt int leven, maar nu ist te ver, kannet niet meer aan!!!!!
Zal nog 2 liedjes beluisteren en dan neem ik die pillen.
Doei, ik zal wel lekker slapen denk ik. LIFE SUCKS!!!!!!!!! TLEVEN ZUIGT!!!!!!!!!!


Ik heb ook al heel veel meegemaakt in me nog korte leventje en ook in de liefde heb ik al veel teleurstellingen gehad.

Totdat ik zoiets had van, nou als de ware niet komt, dan ga ik het met mezelf heel leuk maken, dan blijf ik maar vrijgezel de rest van me leven.
Eigenlijk was ik nog niet aan een vaste relatie toe toen ik mijn huidige vriend ontmoette 5 jaar geleden.
En eigenlijk was het ook geen liefde op het eerste gezicht gezien ik van mezelf meer op foute mannen val (waarschijnlijk door wat ik heb meegemaakt in me leven).
Maar toen we elkaar beter leerden kennen begon de liefde ook te groeien, de lol die we samen hebben, en we lijken veel op elkaar waardoor we elkaar goed kunnen begrijpen (belangerijk als je zo gevoelig bent!).

Ik herken er veel van wat je nu voelt, maar gek genoeg, het komt toch altijd weer op zijn pootjes terecht!
En relaties opbouwen kan een heel leer proces zijn voor je de goede partner hebt, bij mij was dat iig wel zo gezien ik ook veel gemist had in mijn jeugd waardoor ik juist zo graag die relatie wilde!
Zorg dat je daar vanaf kan stappen en het met jezelf leuk kan maken, dan pas heb je een goede basis voor een stabiele en eerlijke relatie (zodat je de relatie niet hebt omdat je hem nodig hebt uit gemis, maar om de persoon).

Mijn vriend is al mijn 25e vriendje, en dan tel ik ook al mijn tweewekelijkse mislukkingen mee, dit is echter mijn 2e lange relatie, met mijn ex had ik 4 jaar een relatie.
En nu pas bij deze relatie voelt het goed en zit het goed, ook al is daar nooit met zekerheid over te zeggen voor de toekomst (gezien mensen veranderen, en relaties dat ook kunnen).

Lever desnoods die slaappillen in bij een vriend, de huisarts, ouders of wat dan ook.

Het leven kan soms zuigen ja, maar er zijn ook zoveel mooie dingen!
En je hebt het leven ook deels zelf in de hand.
Ik ben nu 25 en begin nu pas constructief mijn leven op te bouwen, maar heb daar wel een jaar therapie voor nodig gehad!
Ik heb mij iig altijd kunnen vast houden dat na de vervelende periodes ook mooie periodes komen, iig ik begon een cyclus te ontdekken daarin.
En je richten op jezelf en de dingen die je leuk vindt kan je daar goed bij helpen (paarden zijn erg therapeutisch! Knipoog ), niet concentreren op verlangens van anderen waarin de ander niet kan voldoen.

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:58

ik kan het me allemaal heel goed begrijpen.
ik heb 2.5 jaar verkering gehad en nu si het uit, en ik kan hem maar niet laten gaan.
ik heb ook dat topic, zag mijn ex gister met een ander........
en jullie zeiden tegen mij ook meid kop op, maar als je je al zo klote voelt dan kun je niet meer positief denken.

na regen komt echt altijd zonnenschijn, ik heb het nu zelf ondervonden!

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 13:28

Je zegt dat je al heel wat meegemaakt hebt. Denk je niet dat je verdriet van dit meisje je zo aangrijpt omdat het op die hele grote stapel komt van je geschiedenis die je al veel pijn heeft bezorfd? Dit meisje wat zo bijzonder voor jou is moet je gewoon een plaats geven in je leven. Je kunt haar bellen en haar steunen met haar problemen en op haar beurt geeft ze jou weer een plezierige tijd. Dat dit niet uitgroeid tot een relatie is vervelend maar misschien moet je gemoegen nenem met intense vriendschap, mits jij dit aan kan. Probeer eerst je verleden te relativeren. Ik heb me ooit zo rot gevoeld dat ik begon met dichten en het opschrijven van mijn gevoelens. Toen ik jou laatste reactie hierop bokt las moest ik aan een gedichje denken die ik vroeger geschreven had toen ik in een diepe dip zat. Ik zal het je pb e. Maar kop op,

You hear what you wanna hear, just say what you wanna say...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:38

Tomm schreef:
haar smsjes zijn ook al helemaal anders geworden hoor, geen xxx-jes meer en op msn is er ook al niet veel meer gezegd. waarom zegt zij eigenlijk dat ik zeker niet mag laten van haar te bellen, te sms-en..... ik begrijp het niet hoor.

En dan definitief besluit willen horen... of zouden jullie nog meer , verder willen gaan, eerst eens winkelen, dan een dagje aan het strand gaan wandelen, dan een dagje bij haar (is feest in haar dorp)...... wat zouden jullie doen, ik vraag enkel maar raad ik pik de beste eruit. En nogmaals ik kom 24 in oktober hé, ben dus geen tienertje meer met wat liefdesverdriet, dat scheelt wel nogal denk ik.
Ik zie hier mijn slaappillen voor me liggen ben aan het denken(wat ik haar trouwens ook gestuurd heb kzal heel de pak slaappillen nemen: geen antwoord) eentje? twee? drie? (drie lukt heb ik vroeger al gedaan) misschien effe 4pillekes? ah nee direct 5! slaap ik zeker. Nou Doei en sorry dat ik dit topic bovenhaal, maar het doet me wat heeeeeeeeel wat. Heb wel een en ander meegemaakt int leven, maar nu ist te ver, kannet niet meer aan!!!!!
Zal nog 2 liedjes beluisteren en dan neem ik die pillen.



sorry hoor maar waar denk jij in godsnaam mee bezig te zijn??? als ik jou was, en neem deze ontzettende goede raad aan, zou ik eens naar een goede therapeut gaan want met dit soort verhaaltjes los je helemaal niks op. straks is half bokt bezig om jou zogenaamd van een zelfmoord af te houden en waarvoor?? omdat jij niet kan accepteren dat dat meisje niks van je moet? en dat zij wrs. ook niet volwassen genoeg is om dit op een normale manier te zeggen? misschien moeten jullie eens samen in therapie, ik vind dit grote onzin. dat noemt zich dan geen tienertje meer...

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:40

Nou Tomm,jullie hebben elkaar getroffen hoor 1 foute vrouw en 1 foute man.
Geef jezelf eens een flinke schop onder je hol. SMS sturen waarin in je schrijft ik ga slaappillen slikken, ook jij kan manupileren zeg .

Tijd voor professionele hulp.........

Ik heb een race tinker.......

Wederom welkom terug SP en onterechte ban voor Marreke

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 00:26

Pellie schreef:
sorry hoor maar waar denk jij in godsnaam mee bezig te zijn??? als ik jou was, en neem deze ontzettende goede raad aan, zou ik eens naar een goede therapeut gaan want met dit soort verhaaltjes los je helemaal niks op. straks is half bokt bezig om jou zogenaamd van een zelfmoord af te houden en waarvoor?? omdat jij niet kan accepteren dat dat meisje niks van je moet? en dat zij wrs. ook niet volwassen genoeg is om dit op een normale manier te zeggen? misschien moeten jullie eens samen in therapie, ik vind dit grote onzin. dat noemt zich dan geen tienertje meer...


Ik moet je gelijk geven, sorry had gisterenavond weggeweest en wat gedronken en dan zeg je zo'n dingen vlugger.
Ik zal er nu over zwijgen. Nogmaals mijn excuses hoor.

Groetjes.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 01:18

Vind het eerlijk gezegt belachelijk om haar met dat slaappillen verhaal op te zadelen... Heb ik ook ooit geprobeerd met mijn vriend, nou die werd me toch een partij link... Mijn lieve vriendje die nog geen vlieg doodslaat, zette mij midden in de nacht buiten omdat ik over slaappillen begon... Vooral doen dus

En lees eens heel goed wat je zegt: zij vroeg me om haar eens te bellen. En dan doe je dat? Sorry hoor, laat haar maar bellen.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:13

Weet je wel dat er mensen zijn die dit soort uitspaken van jou wel serieus nemen en die je een slechte dag bezorgd hebt met dit soort maffe dingen. Denk eerst eens na voordat je met iets vreselijks dreigt als zelfmoord Scheve mond

Liefde van dat meisje zul je echt niet krijgen door te gaan dreigen en manipuleren, je stoot haar alleen verder van je af.

mijn topper Cesair van 't Eemland (Vasthi van 't Eemland X Glen King Hill van de Bonte Parels) 26 mei 2005
Cesair X Jack: 12 juni 2018 Cesair's Eloy*
*Fenore van Gipsy Spirit*Fenore's Erynn*
Dag lieve Nicole♥, Dag lieve Vasthi♥

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 12:49

Vasthi schreef:
Weet je wel dat er mensen zijn die dit soort uitspaken van jou wel serieus nemen en die je een slechte dag bezorgd hebt met dit soort maffe dingen. Denk eerst eens na voordat je met iets vreselijks dreigt als zelfmoord Scheve mond

Liefde van dat meisje zul je echt niet krijgen door te gaan dreigen en manipuleren, je stoot haar alleen verder van je af.


Ja ik weet het, ik schaam me er ook voor Bloos
grrrrrr

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:51

Ik heb ook in je profiel gekeken, en jij hoeft helemaal nergens onzeker over te zijn! Jummie Vingers aflikken

Laat dat meisje gewoon eventjes met rust, en laat haar maar op jou af komen!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 23:30

uiterlijk zegt niet alles, dat blijkt toch wel weer? een leuk huis, leuke auto en leuke paarden... nu nog een gesterkt innerlijk van tomm die met rechte schouders zijn wereld in kan kijken en zijn tekortkomingen accepteert.
als jij jezelf niet kan accepteren, als jij niet van jezelf kan houden, hoe kan een ander dat dan tomm??
als je wensen en verlangens niet uitkomen, als de wereld om je heen niet reageert zoals jij het zou willen zul je eerst bij jezelf te rade moeten gaan.

het spreekwoord "wat je zaait zal je oogsten" bestaat niet voor niks... Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 08:56

[quote="
het spreekwoord "wat je zaait zal je oogsten" bestaat niet voor niks... Lachen[/quote]
Dat vind ik wel een goede uitspraak van je

You hear what you wanna hear, just say what you wanna say...