tongzoenende paarden..................?!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

tongzoenende paarden..................?!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-02 23:18

Heb ik weer......... mijn 3 jarige Friese hengst heeft zeer waarschijnlijk aan de tong van mijn schimmel staan trekken (jakkes...tongzoenende paarden!) met als gevolg een uitgescheurde tong!! Ik vond mijn schimmel met een enorme klodder slijm onderaan zijn mond en hij stond te kijken van "help"...au Verward de zwarte stond er bij als een Schijnheilig ik heb de dierenarts gebeld, die heeft zo'n mondspreider in z'n mond gedaan en kon toen goed kijken. ik mocht meekijken... jakkes, onder de tong zit zo'n soort riempje/bandje waar de tong mee vast zit, daar zat nu een scheurtje, gat, au au au !!! zeer waarschijnlijk veroorzaakt door zijn grote vriend ze staan nl. altijd samen gezellig te klooien...het was pas de 2e keer dat de dierenarts zoiets zag! Het kan ook gebeuren vertelde hij als iemand een tong uit de mond van een paard haalt om hem rustig te houden (zie je vaak doen!) als het paard terug trekt moet je de tong loslaten anders kan hij uitscheuren! Het moet vanzelf genezen met een dag of 10. gelukkig durft hij nog wel te eten, lekker slobber en kuilgras, maar voorlopig geen bit in! (dan maar zonder bit rijden....) hij is nu wel heeeeeeeel zielig hoor! Lovers

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park


Flevolander

Berichten: 3839
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 23:29

agossie Huilen
nou geef hem een kusje van me Haha!

Doe je oordeel weg, en weg is je gevoel. Neem dat gevoel weg en weg is het nadeel zelf.
Marcus Aurelius

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 12:39

Laiser tongzoent ook met zijn buurman!
Kusje De eerste keer toen ik dat zag vond ik het ook vreemd hoor!

candy_ik

Berichten: 359
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 20:50

aaaaaaaaaaahhhh wat zielig!!!


geef hem een knuffel van mij!

I LOVE HORSES 4-evah!Me profiel is aangepast! kijk ff!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:14

ah pijnlijk.. maarja komt er van he Knipoog

"What we call human nature, is actually human habit.."

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:27

ahh wat zielig Verdrietig geevum maar een dikke knuffel van mij Lovers Kusje Kusje Kusje *LOL*

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 23:56

Das inderdaad wel zielig...als hij weer beter is, mag je hem een tongzoen van me geven Knipoog

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 13:51

mag je lekker zelf komen doen Haha! ik weet nu wat er van kan komen!.... Boos!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 14:03

Ja, hij stond ook wel heel zielig te kijken... en te Kwijl

Zo zie je maar weer, niet alleen paardrijdende mannen zijn homo (zie ander topic met stelling...), zelfs de paarden Clown

Je Fries begint mijn paard trouwens ook lekker te vinden, ze tanden staan in z'n hals...

Huisje, boompje, beestje...

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-02 12:03

mijn Fries kan niet eens bij de hals van jouw MEGA paard! Clown (hooguit bij zijn benen, maar dat durft hij niet!) .... Schijnheilig zoiets zou mijn Wobke nooit doen Lovers

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 12:14

Hij slaat gewoon stiekem toe, als mijn paardje even staat te doezelen in het zonnetje... }>

Jaaa, dan durft hij wel, de grote stoere hengst van stal!!

En mijn lieve, schattige paardje, die nooit wat doet.. Schijnheilig
wordt zomaar aangevallen... Bloos

Huisje, boompje, beestje...

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Ouch!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 06:38

Ouch, dat moet pijn doen! Ik mag er niet aan denken of ik begin al te slabberen! Ik heb daar dus nog nooit van gehoord he! Ik hoop dat je paard het beter doet. Gelukkig dat hij nog wilt eten he! Arme gabber!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-02 13:02

hoorde ik gisteren van iemand: het kan nog veel erger! Verward is al enige tijd geleden gebeurd,een paard stond vast aan een ketting, schrok ergens van en ging hangen, tong tussen de ketting Huilen getsie, hing nog aan een klein stukje vast, het paard heeft een hele tijd vloeibaar voedsel gehad maar het schijnt weer goed gekomen te zijn Knipoog het kan dus nog erger!....jakkes wat een enge verhalen hoor je dan direct ......Met mijn paard gaat het gelukkig alweer een heel stuk beter! Ik rij met een kaptoom zonder bit en hij loopt gelukkig weer lekker te proesten Lovers

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-02 11:13

bedankt voor al het medeleven namens Pardoes! het gaat gelukkig weer goed met hem en we kunnen weer rijden! vandaag komt de dierenarts nog voor controle! Lovers

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

lisanneloveshorses

Berichten: 46
Geregistreerd: 24-03-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 15:29

Ahh, hopelijk heeft hij niet zoveel pijn meer Vork
Hope dat het snel over is! Party!!



Doei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, Anna_98, boemel, daiswees, Fair, FjeLOVER, GrapeshotBot, Hindo2, hokke, Janyne, Lizenlotte, Mar_M, MissyNr1, mosimonster, pien2010, Room_Soesje, rossi, santaju, schumiegirl, Vinny12511 en 121 bezoekers