auww.. (meegesleept)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

auww.. (meegesleept)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 12:21

nou ik was aan het wandele met m paardje en me moeder en het ging supper was braaf en blij keek nerges naar om enzo kwam me tante tegen en ff gepraat hij rustig eten ........maar toen kwaamen we bij een drukke weg en die gingen we over steken ging prima maar er waaren 4 paarden achter ons en aan de overkand van de weg ook 2 paarden die aan het rennen waarren en we waaren bijna op het land waar hij stond met een merrie hij sprong zo in 1 keer naar vorren en ik viel (auww...) en ik moest het touw vast houden anders was hij mis wel plat gereden Huilen maar ik hielt hem vast maar hij sleppte me zo mee auww.. over het harde asvalt Boos! Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig en nu pakte me moeder hem snel en lief hem snel naar het land en ik er hoppelend achter aan (paard is 3 en schrok van de paarden die ginge draffen achter hem en doet vervellend als hij zijn eigen land ziet dan is hij heel sterk het is een ijslander en heel braaf maar hij schoot zo naar vorren en ik struikelde anders hat ik hem natuurlijk beter vast gehouden ) maar goe hij heeft nix hij is ze land weer in
en die mensen kende ik het was zelfs mijn paard zijn half zus !! (zelfde mama) en die ging ons ff naast rijden en ff vraggen of ik nog heel was maar nee ik had een wond op me heup presics op me bot en het brand als de .......... en het is een soort gat en me broek stuk (had gelukkig een redelijk oude broek aan) en er sit op me ene knie een mega bult en twee mega schaaf wonden en op de ander 1 schaafwond en op me hand 2 Boos!


maar jah het kan gebeuren maar ik moet straks nog rijden maar dat heb ik dan maar ff afgebeld en morgen onderlinge voor voltige en ik kan het egt niet en het vette pijn maar wil het niet missen Boos! sla me er wel door heen Verdrietig

DYSLECKT ..DUS NIET ZEUREN..
love hrappur mijn schat


RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 16:10

auwts wat een vervelende ervaring, en jammer dat je nouw ff niet meer kan rijden veel suc6

Luf_Midnight
Berichten: 3534
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Den Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 16:14

Auuwww
weet hoe het voelt vanavond maar wel douchen en die wonden insmeren met iets enzo want anders ben je mogen nog stijver

:+:Calistha, Midnight, Serai, Yindi :+:

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 16:21

he wat vervelend!
neem idd een leker warm bad of douch!
een smeer er een lekker zacht spulletje op.
voor die bult helpt aniflor heeel goed!

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 16:25

Heej heej,dat was zeker met je nieuwe paardje he?nou ja kan gebeuren hoor.Zo zie je maar dat je altijd op moet letten ook al is ie nog zo braaf.Maar ik lees wel dat je plezier met hem heb,of niet?

Bart..we zullen je missen r.i.p

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 16:49

jah het is een engel aleen nu ff niet Tong uitsteken hahah nee hij wort egt een beetje verwend en hij is net niuew dus kan ook niet rijden want het is een ijslandre van 3 dus moet eerst een band met hem maaken (heb ik al heel goed (vind ik) van hij is heel blij als ik kom loopt zo met me mee jah oliebol happends (zij mijn ma:P) en het was niet mijn schult ik had al 4 km met hem gelopen of 3 weet nie en hij was zo mak als een lammetje maar mis dat hij die paard jes niet zag en dag wateeen raar geluit hee mijn land jah daar wil ik heen .............. maar jah dat weet ik niet ..... het is egt een engel en ben egt blij met hem aleen nu maaar probeeren met een bitje loppen mis stopt ie dan sneller :S wan het allemaal wonde :S

DYSLECKT ..DUS NIET ZEUREN..
love hrappur mijn schat

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 16:50

Oef ! lijkt me niet echt lekker ! sterkte ermee !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 17:07

nee het is zeker geen lekkr gevoel ik heb egt een put (zo als ik dat noem ) in me heup egt erg en me knie allis brant :S najah morgen maar kijken of het gaat zo niet najaj dan kan ik er nix aan doen :S dankje

DYSLECKT ..DUS NIET ZEUREN..
love hrappur mijn schat

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 18:26

heyy beterschap!!! wat een pech zeg! ben je ingeent tegen tetanus? dat is wel belangrijk! sterkte ermee!


evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 09:59

tetenus ??? uumm jah denk het wel (ben wel ingeent voor dat soort dingen) dankje ik ga vandaag probberebn op me tande te bijten Tong uitsteken want ik wil mee doen :S zeker pech .... me moeder vond het ook zo sneu ging meteen van de speciale pleisters halen en koek (mmm....) en een roledje drop en ging brood voor me maaken en najahvet verwend Tong uitsteken maar jah zij ook wel geschrokken en zij jah eigelijk had ik hem gewoon vast moetten hebben aan de weg (ik vroeg ook op heen weg of ze hem dan wouw pakken en ze zij jah maar het ging gewoon zo goed ) najah niemand iest aan doen Tong uitsteken kom er wel weer over heen:P

DYSLECKT ..DUS NIET ZEUREN..
love hrappur mijn schat

FataFan

Berichten: 167
Geregistreerd: 02-07-04
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 10:24

OMG EVA!! aaahw gaat ut?? Ach gutY;( woow.. khoop echt dat je nog meej kan doen met diej voltige dinges.. miss kom ikke nog ff kieken.. Haha!O:).. maar kweet niej cker want me broertje is owk jarig hea.. maaruh veel beterschap!! en spreek je vanmiddag en zie je morgen wel weer.. kuskus love ya xxx juul:+

Zafero..

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 14:44

het ging wel goed heb aleen heel veel auw Tong uitsteken maar zo voel je ook weer dat je leef (had van mij niet gehoeven hoor Tong uitsteken) maar ja ik heb mee gedaan Haha! duss

DYSLECKT ..DUS NIET ZEUREN..
love hrappur mijn schat


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BranwenGC, Donnatella, Elegance_, EliseXJoelle, Koekie_186, schumiegirl, tienus63 en 6 bezoekers