(goede) handelaar in NH gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

(goede) handelaar in NH gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-02 23:56

Hoi!
Ik ben opzoek naar een redelijke paardenhandelaar in Noord-Holland.
Wie helpt mij verder???


blieb

Berichten: 89
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 00:18

wat voor paard zoek je?


Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 09:21

Handelstal Brouwer zit onder Schiphol en ook met een aantal paarden in Hazerswoude-Dorp. Daar hebben ze vooral goeie springpaarden, maar ook een aantal dressuur gerichte dieren. Mr Brouwer is een apart persoon, maar wel erg aardig en alles gebeurt daar (toen ik er kwam) erg netjes. Je moet alleen wel rekenen op bedragen van boven de 25.000 gulden meestal.

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-02 09:33

vergeten erbij te zetten.....Het gaat om een recreatiepaard, niet te duur, maar hoeft ook geen koopje te zijn.

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 09:44

hehe, ga maar niet naar Brouwer dan Knipoog

lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 11:32

hoeveel wil je er voor uit geven.
wat is je max?
ik weet een hele leuke appaloosa te staan.
weet alleen niet wat ze er voor wil hebben.
ze is gwoon bruin.
als je intresse heb kan je altijd ff pben

salema
Berichten: 282
Geregistreerd: 26-11-01

handelaar gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 12:20

he vlieg
je moet eens bij harold brings kijken in aalsmeer
mijn vriendin werkt daar meestal wel leuke paardjes
voor meer info moet je even pb-en
xxxreb

Hartje
Berichten: 1939
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 14:28

Niet naar Rob Mulder in Assendelft gaan !! Hij heeft paarden staan die veelal iets mankeren of slecht gereden zijn en die zo wie zo veel te veel geld moeten kosten. Mijn tip: probeer eens via partikulieren, die weten vaak alle ins en outs van het paard en veelal kun je het paard een periode op proef krijgen.

Marlies
Berichten: 65
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 15:15

Wat een onzin Hartje! Rob Mulder heeft veel jonge paarden op stal staan die veelal pas bij hem op stal onder het zadel komen. Je kunt dus niet verwachten dat op die paarden al alle knoppen zitten. Verder is het absoluut niet waar dat zijn paarden bijna altijd wel wat mankeren, de paarden die hij heeft staan hebben veel karakter, maar mankeren niets.
Ik sta zelf al ruim vijf jaar bij hem op stal als pensionklant en geloof mij, met zijn paarden is niets mis!
Het kan best zijn dat je zelf en vervelende ervaring hebt gehad, maar dan kun je nog niet alles over een kam scheren.

Hartje
Berichten: 1939
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 15:31

Sorry Marlies !!
Ik heb 3 jaar geleden zelf bij hem gekeken voor paarden en hij heeft veel "groen spul"staan. Veelal met super bloedlijnen die nauwelijks afgericht zijn er in verhouding erg veel geld kosten. Het is minder professioneel als je paarden komt kijken en je krijgt 3 kreupele te zien achter elkaar. Vervolgens komt hij met een schimmeltje aan van net 3 jaar die voor de opfok is met een stokmaat van net 1.60m terwijl ik 1.80 ben en opzoek ben naar een beleerd paard van ca. 6jr.
Tevens heb ik verschillende mensen gesproken die een paard hebben gekocht bij hem en de meeste van hen hebben problemen met het paard, waaronder lichamelijke gebreken. Ieder zijn eigen mening, toch ?

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-02 16:11

het paard moet onder de 9 zijn, hoger dan 1.60 m, hoeft geen papieren te hebben, hoeft niet veel te kunnen maar moet wel ingereden zijn. Prijs max. zo'n 2500 euro. Het is trouwens niet voor mij, ik heb liever die kleintjes Lachen

Hartje
Berichten: 1939
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 16:16

Heb je ook al bij partikulieren geprobeerd ?????

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 21:50

Ik heb ook ooit eens bij Stal Mulder gekeken. Een keer voor een pony en een keer voor een paard. Er liepen er een paar hele mooie tussen voor nette prijsen en ook een paar ouwe bokken met mankementen. Maar daar was de prijs dan dus ook naar. Die stal gaf me geen verkeerde indruk ofzo. (Voor zover je die kan hebben als je er maar 2 keer bent geweest).

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 12:30

Ik zet een slotje, topic is bijna 1 jaar oud Lachen.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, Rainer, YandexBot en 80 bezoekers