Solide@work (veel foto's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Solide@work (veel foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 16:53

Vandaag was het heerlijk weer, dus ook weer tijd om foto's te maken. Binnenkort gaat mijn broertje nog hele mooie foto's maken met zijn super camera en het nieuwe setje van Solide. Maar ja ik kon niet wachten, dus nu ook maar vast foto's gemaakt.

Tegenwoordig is Solide redelijk vervelend en moet ik flink doorrijden, vind ik niet vervelend, want uiteindelijk houdt ze op met vervelen en rijdt ze heerlijk.

Vandaag werd ze losgestapt door een vriendin van me
Afbeelding

Na wat gestapt te hebben vond ze het genoeg en vond dat ik maar verder moest rijden. Hier het resultaat.
Afbeelding
Afbeelding
Dat beentje, ik vind haar op deze foto net een ezel Scheve mond
Afbeelding
Dit vind ik een erg mooie foto Kwijl Jammer dat ik erop zit Knipoog
Afbeelding
Hier waren we net terug van een aantal bokke-sprongetjes Bloos!
Afbeelding
Afbeelding
Ik ontzettend serieus Scheve mond
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Poging tot uitstrekken
Afbeelding

En toen de galop, tegenwoordig maakt ze haarzelf heel sterk in de galop. Je ziet me ook regelmatig uit het zadel. Niet goed, maar dan ben ik waarschijnlijk ook een stukje uit mijn zadel getrokken, dan krijg ik ook weleens de neiging om wat te gaan staan in de beugels. Als ik mezelf erop betrap probeer ik ook zo snel mogelijk weer in mijn zadel te gaan zitten.

Afbeelding
Afbeelding

Hierna nog een stukje gedraafd, en toen heeft die vriendin van me haar lekker uitgestapt. Ze was flink nat, maar na het uitstappen weer goed opgedroogd.

Omdat het lekker weer was hebben we haar lekker afgespoten, dat vind ze heerlijk....
Afbeelding
Afbeelding

En als laatste natuurlijk heerlijk rollen. Hier zie je haar 7 stappenplan
Afbeelding
Stap 1: Je draait een aantal rondjes
Afbeelding
Stap 2: Als je een goede plek hebt gevonden ga je lekker liggen
Afbeelding
Stap 3: Je zorgt eerst dat je ene kant lekker smerig is
Afbeelding
Stap 4: En natuurlijk de andere kant ook
Afbeelding
Stap 5: Dan ook nog je rug als je die nog niet helemaal smerig hebt gemaakt tijdens het omrollen.
Afbeelding
Stap 6: Als je helemaal klaar bent sta je op. Ze is hier net een hondje Knipoog
Afbeelding
Stap 7: Tot slot even afschudden en dan aan je baasje laten zien hoe goed je bezig bent geweest.

Sorry voor de lading foto's. Ik hoop dat jullie ze leuk vonden. Bedankt voor jullie aandact. En een reactie en/of commentaar (liefst opbouwend) is altijd welkom. OK dan!

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 17:00

Haha die rolfoto's
Daar moet ik ook nog een hele serie van hebben Haha!
Leuke rijfoto's hoor , is het land niet nat om in te rijden?
Ik durfde het vandaag niet aan ...
Foto 4 is idd erg mooi geworden

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 17:05

jullie zijn wel vooruit gegaan zeg Lachen
harstikke leuke paard is het.

alleen beetje opletten met je handen,dat je ze rechtop houd en zelf draagt (lijkt nu aventoe alsof je ze beetje vastzet)

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 17:13

leuk paard zeg!
ziet er super uit! leuke combi ook!
kijk je wel uit met dit weer dat je je paard afspuit en daarna nat de wei ingooit, het weer is zo onvoorspelbaar en soms staat er een frissere wind als je denkt.
ga zo door! Haha!

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 18:45

parouscha"]
Haha die rolfoto's
Daar moet ik ook nog een hele serie van hebben Haha!
[/quote]

Je wil niet weten hoe lang ik al aan het jagen was op foto's van het rollen. Steeds als ik de digi bij me had dan ging ze rollen als ik even in de stal was of zo. Heel vervelend. Maar ik heb ze nu eindelijk Haha!

[quote="parouscha"]
Leuke rijfoto's hoor , is het land niet nat om in te rijden?
Ik durfde het vandaag niet aan ...
Foto 4 is idd erg mooi geworden
[/quote]

Het land was helemaal niet te nat om te rijden. Dit is ook een stuk waar het water snel intrekt. De wei waar ik normaal in rijd was nu ook niet goed genoeg.

Foto 4 vind ik ook erg mooi.

[quote="beautyfull_mickey"]
jullie zijn wel vooruit gegaan zeg
harstikke leuke paard is het. Lachen

alleen beetje opletten met je handen,dat je ze rechtop houd en zelf draagt (lijkt nu aventoe alsof je ze beetje vastzet)
[/quote]

Dank je, ik begin de vooruitgang ook wel een beetje te zien, maar ben nog steeds niet echt enthousiast over mijn rijden. Maar ik denk dat niemand tevreden is over zichzelf.

Stiekem zet ik ze soms wel vast. Ben ik heel eerlijk in. Dit komt omdat ze me ooit helemaal uit het zadel probeert te trekken. En op die momenten zet ik ze vast. Daarna laat ik het weer los. Ik zie nu ook dat ik regelmatig piano-handjes heb. Hmmm moet daar ook maar eens op gaan letten.

In ieder geval bedankt voor je commentaar.

[quote="TeamSpirit schreef:
leuk paard zeg!
ziet er super uit! leuke combi ook!
kijk je wel uit met dit weer dat je je paard afspuit en daarna nat de wei ingooit, het weer is zo onvoorspelbaar en soms staat er een frissere wind als je denkt.
ga zo door!


Dank je Bloos

Ik spuit haar de laatste weken bijna niet af omdat ik daar dus ook bang voor ben. Maar vandaag had ik wat gereden en heb ook geen frissere wind gevoeld. Nadat ik haar helemaal nat had gemaakt heb ik eerst een zweetmes over haar heen gehaald zodat ze niet super nat was. Daarna is ze snel gaan rollen dus valt het allemaal ook wel mee.

Maar bedankt voor het meedenken.

Verder niemand? Ik hoop toch dat er mensen zijn met commentaar of een leuke reactie.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 19:16

gaaf paard zeg Lachen en leuk dekje onder het zadel ook..staat goed Haha!
Ik vind het 7-stappen plan ook erg leuk, haha.. vooral die 1-na laatste foto Haha!

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 19:39

Vind Solide nog steeds een prachtpaard, wil nog steeds een keer bij je langskomen, maar heb voorlopig heel weinig tijd. Ik hou het wel in gedachten.

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)


Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 20:03

En ziiiiiiit!!

Dat is echt mijn eerste indruk op bijna alle foto`s. Je zit (zo te zien) niet echt diep in je zadel, en ze loopt onder je uit. Als je meer en dieper gaat zitten, zul je daar minder last van hebben, ook in de galop. Op die foto die jij zo mooi vind loopt ze over de schouder weg, en op de derde kantelt ze haar hoofd. Ik zou met iets minder strenge hand rijden, en veel meer op je zit en gewicht, meer achterover zitten (op een foto hang je ook helemaal voorover).

Sorry voor al het commentaar, maar het is een leuk paard, en volgens mij kan je er meer uithalen! Ach gut

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 21:48

Hee daar is het knappe stel weer, uit het verre zuiden!!

Ziet er goed uit en Solide is goed voor je haha!

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:54

heel leuk paardje zeg!! ziet er moooi uit!! maar ik had al hetzelfde commentaar als alle andere.. dus dat hoef ik niet nog een te vermelden Lachen veel succes in ieder geval!! en plezier natuurlijk Lachen

'Moonlight Holly'

Maxielover

Berichten: 2681
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: Noordwijk aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 08:34

Hoi ik wil ff wat commentaar geven op je handen als je haar nageeflijk maakt. dan doe je nl. je handen uit elkaar, en dat staat erg slordig. probeer je handen bij elkaar te houden, zo trek je ook minder in haar mond. ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat ik bij een paar foto's pianohandjes heb ontdekt. let daar op en probeer niet te gaan zweven met je handen. opstijgen lukt je toch niet ! Haha! Party!!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 11:45

Koortje"]
En ziiiiiiit!!

Dat is echt mijn eerste indruk op bijna alle foto`s. Je zit (zo te zien) niet echt diep in je zadel, en ze loopt onder je uit. Als je meer en dieper gaat zitten, zul je daar minder last van hebben, ook in de galop. Op die foto die jij zo mooi vind loopt ze over de schouder weg, en op de derde kantelt ze haar hoofd. Ik zou met iets minder strenge hand rijden, en veel meer op je zit en gewicht, meer achterover zitten (op een foto hang je ook helemaal voorover).

Sorry voor al het commentaar, maar het is een leuk paard, en volgens mij kan je er meer uithalen! Ach gut
[/quote]

Ik vind het commentaar helemaal niet vervelend. Als ik foto's plaats dan kan je commentaar verwachten en ik vraag er nog om ook, dus kom maar op.

Ja dat zitten is echt een probleem. Ik probeer er ook zoveel mogelijk op te letten. Maar tegenwoordig probeert ze me gewoon uit het zadel te trekken, en dan heb ik zoiets van: ZITTEN BLIJVEN. Toch lukt het ooit niet. Op die foto waar ik voorover hang was ik aan het lichtrijden, ook op meerdere foto's maar weet zo niet meer welke. Maar dat van het zitten blijven daar heb je gelijk in.

In ieder geval ook bedankt voor je complimentje...

[quote="Maxielover"]
Hoi ik wil ff wat commentaar geven op je handen als je haar nageeflijk maakt. dan doe je nl. je handen uit elkaar, en dat staat erg slordig. probeer je handen bij elkaar te houden, zo trek je ook minder in haar mond. ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat ik bij een paar foto's pianohandjes heb ontdekt. let daar op en probeer niet te gaan zweven met je handen. opstijgen lukt je toch niet !
[/quote]

Je bedoeld denk ik dat ik mijn armen niet aan mijn lijf heb. Dit is een tik die ik al jaren heb en ik weet dat die er zit. Dus wordt aan gewerkt. Deze keer was ik zo blij dat ze weer redelijk ontspannen begon te lopen (jammer genoeg was dat op het einde waar geen foto's van gemaakt zijn Boos! ) Als ik haar ga rijden is dat op het moment even een doel voor mij, aangezien ze me de laatste tijd uit het zadel probeert te trekken. Dit heeft ze nog nooit gedaan. Ik wil hiermee mijn beroerde houding niet helemaal goedpraten want ik weet dat er dingen zijn waar hard aan gesleuteld mag worden, maar dat is wel 1 van de problemen waardoor het lijkt (en het ook weleens is) dat ik ontzettend gespannen op mijn paard zit.

In ieder geval wel bedankt voor je commentaar. En dat van die pianohandjes had ik ook al door
[quote="Solide schreef:
Ik zie nu ook dat ik regelmatig piano-handjes heb. Hmmm moet daar ook maar eens op gaan letten.


_Kruimeltje, Marliesje, adriana en Ghani jullie ook bedankt voor jullie reactie en complimentjes Bloos

@Marliesje, we spreken wel een keer iets af als we tijd hebben. Het is niet super ver dus we moeten wel een gaatje zien te vinden.

@adriana, Solide goed voor mij? Ikke goed voor Solide bedoel je. Hahahaha, nee hoor Solide is ook erg goed voor mij. Komt van beide kanten.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Geaa

Berichten: 3626
Geregistreerd: 19-06-04
Woonplaats: Ergens in het groenste dorp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 20:19

t ziet er leuk uit hoor Haha!
leuke combi


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers