overleden maatje feliciteerd mij?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
ruitje

Berichten: 12309
Geregistreerd: 29-06-03

overleden maatje feliciteerd mij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 21:57

Gister heb ik dus mijn oude pony naar de slacht gebracht en vandaag ben ik jarig.Niet de ideale combi dus en ik was vandaag ook niet vrolijk !Vanavond uit eten geweest en op de terugweg was ik lekker muziek aan het luisteren en uit het raam aan het kijken.Hangt er een mega grote donkere wolk boven onze polder en precies boven ons huis was er een gat in de donkere wolk.Ik weet niet of ik gek ben,maar het had precies de vorm van een paardje Scheve mond !Ik heb echt wel drie keer gekeken maar het was echt zo!Ik heb het maar tegen niemand anders gezegd want iedereen vind mij vast gek,maar dat kan me niets schelen.Ik had namelijk echt het idee dat Lotje even zoiets wou zeggen van:ik ben er ook op je verjaardag hoor!Toen ik thuis was was de wolk weg,maar ik voel me nu wel ietsje beter dan vanmiddag Lachen

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl


taverno

Berichten: 4216
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:04

Ruitje,ik ben je helemaal vergeten te feliciteren,knap stom.
Alsnog van harte gefeliciteerd meid en wie zal het zeggen dat het Lotje niet was.Heb je lekker gegeten?

Het was mijn bedoeling om slapend rijk te worden maar ik kan de slaap niet vatten.
Het leven is ruiger met een tuiger


ruitje

Berichten: 12309
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 22:07

Geeft niet,ik had het tegen niemand gezegd Taverno Lachen !Ik heb hartstikke lekker gegeten,maar mn verjaardag was toch anders.Ik voel me net een pennymeisje met die wolk,maar ach samen met Lotje was ik ook echt een penny meisje Lachen

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:09

wat een mooi moment zeg!! nou lekker denken wat je er zelf in zag en geloof er in!!
Van harte gefeliciteerd en gecondoleerd.. tsssssss raar om het zo achter elkaar neer te zetten..

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:17

er gebeuren soms onverklaarbare dingen waar mensen dan liever niet over praten omdat ze denken dat het gek is Lachen
ik vind het helemaal niet gek

het moet vast fijn zijn geweest dat lotje nog even bij je was...

alsnog gefeliciteerd (had ik al gedaan Tong uitsteken )

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:21

helemaal niet gek hoor Knipoog
ze heeft je gewoon op deze manier willen feliciteren en opvrolijken Ach gut
veel sterkte!

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:25

Awww wat een zielig verhaal!!! Wat had je paardje dan als ik vragen mag? Het is altijd erg verdrietig als je je paardje weg moet doen!
Over die wolk dan...wauw dat is echt een mooi verhaal. Wie weet, was je paardje echt wel bij je! Lachen

ella46

Berichten: 37
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 23:01

gefeliciteerd met je verjaardag en gelukkig voel je je al wat beter! Ach gut

jaja.

c_alsemgeest

Berichten: 20626
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 23:32

nog gefeliciteerd dan maar Tong uitsteken
en ik geloof je ook wel... er gebeuren wel vaker onverklaarbare dingen.
en het is zeker een hele mooie gedachte dat je paardje je even een boodschap wilde geven

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

kiekje

Berichten: 116
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 23:55

Ik ken dan ik had me paardje weg gebracht op vrijdag en maandag was ik jarig.
Dat is echt geen leuke verjaardag.
Maar gelukkig voel je je al weer beter en alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
groetjes kiekje

[color=#FF4000]Gelukkig Nieuw Jaar allemaal
Acapulco Je bent Geweldig!
[color=#FF00BF]
[/color][/color]

chip

Berichten: 2355
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:47

Hoe anderen hier over denken is niet belangrijk.

Het was jouw moment en jouw gedachte, kan alleen maar goed zijn.

Sterkte.


Nog Gefeliciteerd.

sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 12:00

Dat van die wolk geloof ik hoor, en wel, sterkte met het verwerken van je verdriet hoor.......

Assumption is the mother of all fockups...

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 12:12

Alsnog van harte!

En ik ben ervan overtuigd dat onze overleden geliefden ons van bovenaf kunnen zien *LOL*
Dit was jouw wolk!
Sterkte met je verlies Verdrietig

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 14:14

allereerst heel veel sterkte en ook nog gefeliciteerd natuurlijk,
heb mijn paardje ook 1 dag voor mn verjaardag in moeten laten slapen...
heb ook zoiest meegemaakt toen waarbij ik sterk het idee had dat ze er nog was, en dat heb ik nog vaak,
heb het idee dat wanneer je gewoon druk bezig bent met iets en ineens denk je eraan, dat lijkt mij dus stug, op de een of andere manier krijg je gewoon een teken, tenminste dat denk ik,
heb het vaak nog, en dat is heel mooi, al kun je dat misschien pas over een hele poos zeggen,
voor mij nu een half jaar terug en kan dat nu zeggen, eerst kon ik alleen maar huilen
heel veel sterkte nog...

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

ruitje

Berichten: 12309
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 16:22

Gelukkig vinden jullie mij niet gek Lachen !Lotje was nu al ergens in de 30 en ze had bijna geen tanden en kiezen meer.Van de winter is ze heel ziek geweest omdat ze niks meer kan kouwen.Hooi en Kuil krijgt ze niet meer naar binnen en gras met moeite.Omdat ze vorige winter zo ziek was wilde ik haar dat niet nog een keer aandoen,een laatste mooie zomer dus en dan een 'gelukkig' einde,zonder ziekte.Ze wilde nu ook niet meer dik worden,ze was gewoon op.Diep van binnen weet ik wel dat het de beste beslissing was maar toen ze mij nog zo vrolijk aankeek toen ze het slachthuis inliep,twijfelde ik enorm.Ze keek me echt zo aan van: 'ga je niet mee?' ,zo keek ze wel vaker als ik haar het land in deed,of wegliep uit haar stal.Daarom ben ik zo blij dat ze me een soort 'teken' gaf,zo van het is niet erg ofzo.Nouja,zo vat ik het op,een mens denkt ook alleen maar wat hij wil denken.....

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 16:31

Gfeilicteerd met je verjaardag,

als jij je dr prettiger door voelt maakt t niet uit wat andere dr van vinden! is voor jou een mooie hereingering! succes!

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 17:34

Dat is vadt een mooi moment voor je geweest.
En waarom zou je dan gek zijn, er gebeuren veel onverklaarbare dingen.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 18:45

Dat is wel heel bijzonder. Heel veel sterkte en ook alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:35

Als jij denk dat Lotje je heeft opgezocht en het was zo'n mooi moment......waarom dan twijfelen of het idd zo was?!

Natuurlijk was het zo, voor jou op dat moment, speciaal die wolk, speciaal alleen voor jou! Zie het als een positief teken dat ze nu ergens daarboven rond rent, eeuwig jong met allerlei anderen en op dat moment was ze gewoon bij jou!

Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag en geniet nog van dat mooie moment!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:57

Wat mooi!
Ik hoop echt voor je, dat ze wat tegen je wou zeggen, veel sterkte ermee, en nog gefeliciteerd emt je verjaadag hoor ! Ach gut

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

ruitje

Berichten: 12309
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 23:18

Bedankt iedereen Bloos

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

juval

Berichten: 13184
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 23:22

gefeliciteerd met je verjaardag! en sterkte met het verlies van je pony.
Ik heb vorig jaar ook mijn oude pony (30) laten inslapen, dat was toevallig ook net een dag voor mijn verjaardag. Ik was toen dus niet echt in feeststemming.

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 00:21

Spijtig dat ongelukkige dingen bjina altijd samenvallen met momenten van vreugde zeg maar...inderdaad je verjaardag een dag nadat je pony weg is gegaan... niet optimaal en toch een beetje wrang lijkt me... in ieder geval sterkte en gefeliciteerd natuurlijk!

De mens is net een prullenbak... trap op zijn teen en zijn mond gaat open

profiel nu met méér fotos Cool

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 09:10

Heel bijzonder dat je dat hebt meegemaakt! Ik heb ook een paardje verloren en weet nog dat ik toen echt had gehoopt om zoiets mee te maken, maar helaas mij is het niet gebeurd. Ik denk dat je hier wel heel veel kracht uit kan halen en ik geloof best dat wat je gezien hebt is wat je denkt.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 09:20

Wat een mooi moment, koester het en twijfel niet.
Toen ik mijn vorige (bijrijd)paard moest wegbrengen heb ik weken 's avonds laat hoefgetrappel gehoord. Als ik dan door het raam naar buiten keek, zag ik helemaal geen paard. Ik dacht ook dat ik gek aan het worden was, maar het was echt zo. Later heb ik dat aan iemand (communiceren met dieren) nagevraagd en die zei dat het een teken van mijn paard was om te laten weten dat ze niet helemaal weg was. Ik hoorde het altijd 's avonds omdat ze een maandje voordat ze wegging het paard van Sint Maarten heeft gespeeld tijdens de fakkeloptocht, dat was het laatste "belangrijke" wat we samen hebben gedaan hebben.
Dus, nee vreemd vind ik het absoluut niet. Ik ben er heilig van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Varekaj en 96 bezoekers