op paard met bruifloft naar dorp, zie je het al voor je!!?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 23:28

hahaha lachen!!! Maar als je op die van je buurman gaat,
die kan toch ook wel halt houden?? Verward

Of neemt hij bij elk kruispunt voorrang als hij voor de
kar staat Haha!

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 10:03

Ja Nanco En Gitte de dierenarts gaan trouwen, ik las het gisteren in het clubblad.
Veel succes, er staan allemaal hele enge dingen in de buurt van het gemeentehuis. Je kan altijd Dennis + karretje wel lenen hoor.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 10:27

Lijkt me wel erg leuk voor je buurvrouw...leuke verrassing Lachen Wij zijn 2 jaar geleden ook met een pony naar de begrafenis van iemand geweest die bij ons in de les reed. Met zijn lievelingspony...hij was overleden in een auto-ongeluk, hij was pas 13. Dat vond ik echt een mooi gebaar. beetje offtopic...maargoed

Ik zou gewoon lekker op je eigen paardje gaan, en zien hoe het gaat! Succes Lachen

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 15:09

Erg leuk om te doen. Anderhalve week geleden is er eentje van de begeleidsters van de gehandicapten getrouwd en toen zijn we ook met paarden wezen begeleiden naar het gemeentehuis. Het liep niet helemaal vlekkeloos, maar het was toch wel geslaagd. Ik reed op een paard dat we een maand geleden voor de gehandicapten hebben gekocht, maar die was al een paar maanden niet buiten geweest. Die kroop steeds achter het anderepaard naast hem en zonder zweep begon ik er niets tegen. Zij vond het gelukkig ook heel leuk. Lastige keuze voor je: Je eigen paardje is niet gemakkelijk, maar die van de buren ook niet. Is er geen mogelijkheid om nog even te oefenen op die van de buren, zodat je die nog beter leert kennen en het halthouden er misschien nog inkrijgt? Of anders misschien toch een ander van club lenen die zelf niet kan? Het zou toch wel erg leuk zijn als je mee kon rijden, ik vind het ook wel iets emotioneels hebben.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 15:13

Ik heb 2x in een stoet meegereden. Eerste keer toen de stalhouder trouwde, en toen reed ik op Ivanhoe, het paard van Biebel. De 2e keer reed ik ook op Ivanhoe voorop in de stoet, omdat Biebel zelf trouwde. Ze paste met haar bruidsjurk er namelijk niet op. Vandaar. en zo gingen we achter de koets met paarden aan. Was echt heel leuk hoor.

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 15:45

Heej !
Wat leuk zeg dat er een 'optocht' komt voor Gitte!!
Ik wist helemaal niet dat ze daar woonde.
Is dat dan aan de andere kant van het kanaal bij jou?

Nou veel plezier vrijdag!!

Groetjes Jolanda

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 16:35

Wat leuk zeg! dan had ze zeker zaterdag een vrijgezellenfeestje? *LOL* (miranda hing erg snel de telefoon op omdat ze voor de deur stond Party!! )

gewoon meerijden hoor en anders kom je mijn geit maar halen, die was vandaag weer heel erg braaf(je moet alleen geen grote gele kiepwagens tegenkomen die over stalen platen rijden... Extreme duivel )

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 18:47

Ik heb ook meegereden met een bruiloft, is echt heel leuk....
Gewoon doen, alles komt goed.... hihi..

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 01:29

Ga je nu toch op je eigen knolletje, of heb je een ander geregeld? Jasjes en bandages, toemaar! Dat is effe netjes. Wij waren wel netjes in het pak, maar hadden ongevlochten paarden en al helemaal geen bandages om. Veel plezier morgen, ik verwacht wel een verslag Pling .

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 12:59

Het is super leuk!! Monica en ik hebben het ook gedaan bij haar moeder. Was echt heel erg gaaf! Party!! Party!! Party!!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 13:40

heb ik ook een keer samen met mijn zus gedaan. Wij zijn met onze eigen paarden (ik met Heldin, Nicole op haar vorige paard) en wij zijn met onze paarden achter de koets aangereden, waar mijn ouders inzaten. Ze waren toen 25 jaar getrouwd. Alleen...we gingen dwars door ROTTERDAM heen!!! vanauit het karlingse bos, naar de maasboulevard, en daar nara links, naar de radarstoomboot. Daar stond de vrachtwagen klaar, om de paarden weer mee te nemen...
Ging allemaal goed, alleen bij het stoplicht wilde Heldin niet stilstaan en zat ze bijna in een mini....gelukkig ging het stoplicht toen op groen en kon ik snel weer voorwaarts... Haha!

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 01:43

Lastig zeg, die tentamens Lachen . Dat wqordt allemaal wel racen, maar voor je collegaruiter en dierenarts ( ook al doet ze dacht ik meestal huisdieren) moet je toch wat over hebben, niet? Knipoog .

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 17:13

Dat was ook zo bij een kennis. Ze hebben samen 1 paard en gingen trouwen. Hun werden per koets met 2 mooie friesen naar het stadhuis gebracht (vanaf hun huis) Daar achter was de paarden tram met familie erin (zo n ouderwetse) en voorop reden ze met zijn 8en. Allemaal vrienden van het bruidspaar. Er waren verschillende soorten paarden:

voor de koets : 2 friesen
voor de paardentram: 2 Belgische knollen
en die 6 paarden voorop : 4 gelderse
2 fjorden
2 Kwpn 'rs

het was echt een sprookjes huwelijk met al die paarden

xxxies Linda

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 19:54

Zie ik nu pas dat mijn pony zomaar uit geleent word zonder dat ik er iets van weet Knipoog . Oke, niet dat ik d'r mee zit hoor.