Ik wil, ik wil: een leren broek! Waar?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Ik wil, ik wil: een leren broek! Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 19:03

Ik liep vandaag even in het centrum en ik moest natuurlijk even naar de nieuwe wintercollectie kijken. Super, helemaal mijn stijl dat zwart/wit, grijs tweed, wol en beige ruitjes. OK dan!
Nou vond ik bij Le Ballon een zwart leren broek van EDC by Esprit, en dat vond ik een mooi model. Ik heb 'vroeger' een soort rubberen broek gehad maar nu ik 10kg kwijt ben lijkt dat meer een vuilniszak dan een mooi strak modelletje Haha!

Maargoed, die broek dus gepast en hij was echt heel mooi, zonder kontzakken, maar het model was te laag voor mij Huilen Het was zo'n heupbroek dat ik er geen kont meer in over had (eerder erboven Cool )

Nu heb ik toch besloten dat ik zo'n broek wil, mááár... zonder kontzakken, dat vind ik dus echt niet mooi en liefst van dat mooie licht glanzende leer. Mooi zwart colletje zonder mouwen erop, nice OK dan!

Wie weet waar ik terecht kan, welk merk heeft zoiets in de collectie (of moet ik dan bij een echte leer-shop zijn?) en wat is de prijs ongeveer? (Esprit was 100 euro)

Alvast bedankt Lachen

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:05

Ga naar een goede leershop zou ik zeggen. Hebben ze allerlei modellen en vaak veel betere kwaliteit als wat je in gewone winkels ziet.

(en viel ik maar 10 kg af dan paste ik weer in de mijne..)

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:10

ja indd in een lederwinkel, in gewone winkels zie ik ze niet hangen iig. Ik denk wel dat ze een stuk prijziger zullen zijn, maarja je hebt ook wel wat dan. Ik heb er verder geen verstand van want iik houd er niet van en zal er dus nooit 1 kopen Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:11

Hier in veenendaal aan de kant van de scheepjeshof, naast de dierenwinkel. Daar heb je een schoenmaker die heeeeeeel veel leren kleding verkoopt. Daar hebben ze vast wat voor je.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:14

Sjimmy schreef:
Hier in veenendaal aan de kant van de scheepjeshof, naast de dierenwinkel. Daar heb je een schoenmaker die heeeeeeel veel leren kleding verkoopt. Daar hebben ze vast wat voor je.

Hebben ze daar ook leren broeken dan? Ik vind t altijd een beetje van die mutserige dingen die ze daar hebben Bloos

Trouwens, op de prins bernhard laan in veenendaal zit ook een leershop (genemuiden of zoiets), wie weet hebben ze het daar wel!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:16

ik vind zo'n leren broek ook wel wat hebben hoor Lachen staat vooral geweldig met uitgaan paar jaar terug was het echt mode.. komt het nu ook weer terug dan?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:16

Bettine schreef:
Hebben ze daar ook leren broeken dan? Ik vind t altijd een beetje van die mutserige dingen die ze daar hebben Bloos

Trouwens, op de prins bernhard laan in veenendaal zit ook een leershop (genemuiden of zoiets), wie weet hebben ze het daar wel!


Zo goed heb ik niet gekeken, maar ik dacht gezien te hebben dat ze rekken vol broeken hadden (ik ging mijn zadeltassen laten maken).

Voorin idd erg truttige dingen, was me ook al opgevallen.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:19

Sjimmy schreef:
Zo goed heb ik niet gekeken, maar ik dacht gezien te hebben dat ze rekken vol broeken hadden (ik ging mijn zadeltassen laten maken).

Voorin idd erg truttige dingen, was me ook al opgevallen.

Oh dan zal het wel... Ik weet niet, ik zie altijd alleen de dingen die vooraan hangen Schijnheilig Haha!

Jij weet misschien ook wel of die leershop op de Prins Bernhardlaan er nog zit dan Bloos
Ik bedacht me net dat ik niet eens zeker wist of die er nog wel zat Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:28

Ik zat me dus te bedenken dat ik geen leershop op de prins bernhardlaan zou weten Verward Verward Maar ja kan zijn dat ik eroverheen 'kijk'.
Waar zou íe moeten zitten ongeveer?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:29

Die zit er nog, naast de videotheek bedoel je toch? Heb ik niet echt ervaring mee eigenlijk, ik heb mijn leren spullen uit Londen. Weet wel dat er in Utrecht bij Hoog Catharijne ook een goede zit.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:30

ArwenLune schreef:
Die zit er nog, naast de videotheek bedoel je toch? Heb ik niet echt ervaring mee eigenlijk, ik heb mijn leren spullen uit Londen. Weet wel dat er in Utrecht bij Hoog Catharijne ook een goede zit.

Ja, inderdaad, daar ongeveer!
Leerfashion Genemuiden (ofzoiets Haha! )

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:32

Ik zou nog meer afvallen zodat je dat lage model wel kan hebben

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:36

Huh? Sorry? Moet iedereen een stokje zonder kont worden zodat we broeken aankunnen die maar net boven het schaamhaar uitkomen?

Veel van die heupmodellen zijn alleen geschikt voor meisjes van 13, de mode moet zich gewoon eens aan gaan passen aan de mens...

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:37

Eh, Lenn, was dat een serieuze reactie? Rolleyes

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:39

Sorry.. ik zei ook dat zou ík doen. Ik vind heupbroeken juist wel mooi en dan kan je best wel een kont hebben maar niet die vetkwabben die over je broek hangen want dat zie je dan wel.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:40

Volgens mij is Laura hartstikke slank, dus dit lijkt me een beetje onzin.

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:50

Oke het ligt aan de broeken, die zijn alleen voor 13-jarigen.. Rolleyes

lovemangga
Berichten: 319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:59

ik heb ook een leren broek, niet echt leer! maar wel fijn, en ook wel warm, maar dat zal wel komen doordat ie niet van echt leer is.
ik heb hem gekocht, in de opruiming voor 15 euro, kostte 70 euro ofzo.
van het merk xxmexx ofzo

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 20:15

Mhhh, ik heb een slank maar vrouwelijk figuur met bíllen. (Wie had het over vetkwabben? Verward ) Die passen niet in zo'n model. Ik vind heupbroeken ook wel mooi maar niet de exemplaren waarbij je de kontspleet zowat ziet of die net op je schaambeen hangen. En dan kan ik nog 10 kilo extra afvallen maar dat houd ik hoor, dat is mijn bouw

En bovendien ben ik dan waarschijnlijk mijn mooie welgevormde ronde achterwerk kwijt waar ik graag de nadruk op zou leggen dmv een zwart leren broek zonder kontzakken die dat ronde mooi benadrukt Pling , dus nee bedankt voor je advies maar ik pas liever het model aan aan mijn bouw ipv mijn lijf aan het model Knipoog

*grinnik*

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:25

Ik heb nog wel een latexbroek hier voor je liggen Tong uitsteken

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:37

Ga eens naar de Bijenkorf in Amsterdam. Daar heb ik vorig jaar een heel mooi model suede broek gekocht, van Arma. Eerverleden jaar was ik in Duitsland in een warenhuis en daar hadden ze een hele mooie van Betty Barclay, met een soort 40 hadden.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:08

ga naar een lederwinkel met wat geluk kunnen ze zelfs broeken aanpassen aan je figuur, zodat je dalijk de perfecte broek hebt *LOL*

daar heb ik de mijne ook vandaan, helaas past ie niet meer, ik woog toen 55 kilo, nu 65(ben 1.80 dus ben wel blij met die extra kilo's, heb nu ook een wat meer vrouwelijk figuur *LOL* ) maar OMG wat plakte dat na een lange nacht stappen zeg!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:26

Leren broeken? Oef Laura waar laadt je je nu weer mee in? Bloos!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 02:43

Een goede leerzaak, Wehkamp of de Pabo (I know, klinkt misschien weird, maar ze hebben daar echt mooie en ook draagbare kleding Haha!)

Just some ideas Lachen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 07:05

Lenn schreef:
Ik zou nog meer afvallen zodat je dat lage model wel kan hebben


woowwwww das geloof ik het domste wat ik ooit gehoord heb Haha!
pfff je gaat toch niet afvallen voor een broek Verward Bloos!