drugs op grote feesten

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

drugs op grote feesten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 17:52

ik weet niet of ik het hier goed plaats maar ..

ik was eigelijk wel benieuwd wat jullie nou vinden van drugs gebruik op grote feesten..

Post hierzow je (onderbouwde) mening..




(Zelf werk ik op dit soort feesten achter de bar.. daar kom je echt de meeste erge gevallen van 'strak staan' en 'onder onvloed zijn van..' tegen!

Ik vind het niet zo dramatisch als iemand zn pil in zn strot duwd omdat die dan langer door kan gaan.. maar ik ben er echt wel achter gekomen dat dit niet eens waar is.. ik ga regelmatig een weekend door zonder iets.. en de week daarna kan ik gewoon nog functioneren op mn school en werk.. de gene die gebruiken zijn 3 weken niet om aan te zien! ofwel ik vind het zonde van je geld, lichaam en toekomst en onnodig..
)

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!



_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:54

Vind dat pillen gebruik onzin, je kan echt wel door een nachtje, daar zorgt je lichaam wel voor.. Als jij gewoon daarvoor een paar uur slaapt red je dat echt wel hoor! En ik vind ook dat als je weet dat je t niet redt dat je daar niet heen moet gaan. tenminste als ikd at zou weten zou ik t al nooit doen, en ik zou sowieso niet naar feesten gaan waar veel drugs wordt gebruik ( zijn mijn mensen niet geloof ik Haha! )

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 18:02

op elk feest word veel drugs gebruikt.. ik dacht ook dat je het enkel daar tegen zou komen.. ik ken lui die op hun werk al zitten te snuiven.. en zo uitzonderlijk is dat niet.. enkel veel mensen zien het niet..

ik dnek dat in elke discotheek zulke lui rondlopen, sterker nog.. weet het cker!

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:20

Vrienden van mij gebruiken ook altijd pillen op feestjes en ik heb daar absoluut geen problemen mee. Het maakt mij niet zoveel uit.. iedereen moet lekker zn gang gaan, tis hun eigen lichaam!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:23

fabiola schreef:
Vrienden van mij gebruiken ook altijd pillen op feestjes en ik heb daar absoluut geen problemen mee. Het maakt mij niet zoveel uit.. iedereen moet lekker zn gang gaan, tis hun eigen lichaam!


Vind ik inderdaad ook! Zolang ze niet irritant worden enz moeten ze dat lekker doen als ze daar behoefte aan hebben. Mij niet gezien alleen...

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

lovemangga
Berichten: 319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:02

ik vind drugs zoo fout!! en wil ook niets te maken hebben met mensen
die het gebruiken! nou vind je bij ons in de stad niet zo veel mensen die het gebruiken, das dan weer makkelijk! maar nee, ik vind het fout!
ze moeten het uiteraard zelf weten, als zij hun eigen kapot willen maken, dan is dat hun keuze...

greetzz

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:21

Het maakt mij absoluut niet uit wat een ander bij zichzelf uitvreet.

Er is alleen 1 ding waar ik een gruwelijk hekel aan heb en dat is rotzooi gooien in iemand anders haar of zijn drinken om de lolbroek uit te hangen.

Ik heb vrienden gehad die van A tot Z gingen wat drugs betreft en het maakt mij echt niet uit.
Ik heb er veel van geleerd, juist hoe het niet moet Lachen

Zelf heb ik nooit de behoefte gehad om te gebruiken en ik zal ook nooit drugs gebruiken.
Want zonder drugs kan ik zeer goed feesten Knipoog

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:41

Ja drugs hoort wel een beetje op de grote feesten. Ik vind het ook wel de sfeer geven. Tuurlijk lopen er vage figuren rond maar ja. Op die echte hardcorefeesten heb je van de nazi´s enzo die stijf staan van de pillen en daar houd ik ook niet van maar zoals op Dance Valley, Mysteryland en Trance energy is het nog wel te doen hoor. Daar is het ook meer chillen en wordt er ook geblowd en niet alleen maar hakken en springen met pillen.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:51

Ik vind drugs echt verschrikkelijk in wat voor een mate dan ook soft of hard drugs!!!! Denk dat je daar ook wel anders over gaat denken als je net als ik 3 mensen er aan hebt verloren Verdrietig

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:51

naja .. op feesten vind ik het niet erg. of als ik een keer naar een discothek ga. ik drink geen druppel maar af en toe iets gebruiken in welke trend dan ook vind IK geen kwaad kunnen.
Dus tja... dat doen wij dan wel eens. AF EN TOE ALS WE WEG GAAN!!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:00

Ach tja, ik zeg ook niet dat ik er last van heb.

Ik heb vrienden zat die blowen.

Drugs is iets waar jezelf baas over bent en niet een ander.

En Love Peace and Happiness gaat wel een beetje samen met Flower Power *LOL*

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 21:16

chickey schreef:
Vind ik inderdaad ook! Zolang ze niet irritant worden enz moeten ze dat lekker doen als ze daar behoefte aan hebben. Mij niet gezien alleen...


ze zijn vaak minder hindelijk als ze uit hun bol zijn dan als ze dronken zijn..

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:25

mensen die niets te maken willen hebben met mensen die drugs gebruiken snap ik niet helemaal *dus explain yourself Haha!*

zelf zou ik nooit blowen, het lijkt me doodeng om geen controle meer over jezelf te hebben (ben ook nog nooit stomdronken geweest)

heb wel vrienden die gebruiken, hebben mij ook weleens aangeboden maar ik heb nooit ook maar eraan gedacht het te gebruiken

maar ja, ik ben ook veertien en mij zie je nog niet op die grote feesten.
X shannon

http://www.paardenrecreatie.nl
alles voor de recreatieruiter
je kunt nu ook artikelen aanvragen!

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:32

M3isSi3j schreef:
ze zijn vaak minder hindelijk als ze uit hun bol zijn dan als ze dronken zijn..

juist idd! als ik dronken ben dan heb ik geen helder denken en beeld meer. zie je alles dubbel en zo. en je doet raar.
Als je iets gebruikt heb dan zie je net als nu gewoon normaal. Je bent alleen wakkerder. Je gevoel is versterkt en dat geeft een fijn tintel gevoel door je lijf. thats all. Je kan gewoon normaal communiceren. of je meot te veel op hebben dan slaat hij in en leef je in je eigen wereld.
Geef mij maar mensn die strak staan dan dronken lui om mee om te gaan want dat is vele maalen beter VIND IK

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:43

Ik ben eigenlijk zwaar tegen drugs. Partydrugs wel te verstaan. Zoals coke, pillen, paddo's en dat soort rotzooi.
Dat je misschien een pilletje neemt om wat langer door te gaan, oke.. Maar houd het dan bij 1 en douw er niet 5 in je strot om het eerste effect te evenaren, want dat lukt je nooit meer.
Ik vind het niet erg als mensen af en toe gebruiken. Zelf blow ik af en toe, dat kan imo geen kwaad.
Maar ik heb mensen aan coke onderdoor zien gaan. Vreselijk!! Sindsdien ben ik ontzettend tegen dat soort dingen. En drugs heb je op een gegeven moment niet zelf meer in de hand zoals ik iemand had zien zeggen. Echt niet!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:48

ik zelf ben echt tegen drugs. ik zal het ook nooit nemen. als ik iemand zie die met drugs bezig is gaan bij mij ook echt alle alarm bellen rinkelen. Maar wat anderen doen moeten ze zelf weten.
blowen aan de andere kant heb ik veel minder moeite mee. Dit vind ook niet echt drugs.

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:58

Daar heb je gelijk in Soraya, als ze 1 x over de grens zijn geweest...

Maar er zijn ook genoeg die er wel op tijd achter komen.
En je wordt niet drugs verslaafd zonder dat je er zelf mee bent begonnen.
Maar dan zijn we al een paar stappen verder.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Rainbowgirl

Berichten: 519
Geregistreerd: 02-07-04
Woonplaats: Hijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:04

Ik heb wel vrienden die af en toe blowen en daar heb ik opzich geen problemen mee. Het is hun eigen keuze en zolang ze het niet van mijn gaan verwachten vind ik het goed...Ik vind hun als hun stoned zijn ook niet echt heel irritant en als ik me er wel aan erger ga ik er bij weg...
Hard-drugs ben ik ook nie zo voor. Ik heb vaak genoeg verhalen gehoord over mensen uit mijn omgeving die er echt heel erg verkeerd op reageerden o.a. omdat ze er zelf niet echt achter stonden om het te slikken maar het doen omdat hun vrienden het doen...En als je dan bij een vriend bent en hij krijgt een telefoontje dat hij meteen moet komen omdat een vriend van hem aan het flippen is, is dat geen fijn idee...

You can easily gamble your life away, minute after minuter, second after second.
You play the game or walk away, it's a new turn on a blue day...

lovemangga
Berichten: 319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:06

ik vind mensen wat drugs gebruiken, en dan niet blowen, maar dat hele zware, die mensen vind ik vage typs. niet te vertrouwen. want ik ken er wat die het doen, en dat zijn echt engerds!! misschien komt het daardoor, maar nee, ik mijd ze liever dan dat ik er mee omga.

'waar je mee omgaat, wordt je mee besmet!!"

greetzz

serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:07

Ik ben zelf ook heel erg tegen drugs.
Vrienden van mij gebruiken het ook en ik vind het prima!

Verleden jaar op de Love Parade loop je tussen bijna een miljoen mensen en meer dan de helft zijn gebruikers.
En toch vond ik het super gaaf al die mensen zijn vrolijk en lief voor elkaar, vind ze dan absoluut niet lastig.

Drugs is drugs, alleen per drug heb je verschillende effecten.

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:12

lovemangga schreef:
ik vind mensen wat drugs gebruiken, en dan niet blowen, maar dat hele zware, die mensen vind ik vage typs. niet te vertrouwen. want ik ken er wat die het doen, en dat zijn echt engerds!! misschien komt het daardoor, maar nee, ik mijd ze liever dan dat ik er mee omga.

'waar je mee omgaat, wordt je mee besmet!!"


wat een onzin.. kheb zat vrienden die wel eens drugs gebruiken,hele leuke/lieve jongens die geen vlieg kwaad doen en ik ben er nog steeds niet aan begonnen hoor

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

Miss_Cally

Berichten: 904
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:47

heel goed dat je er niet aan bent begonnen, ik had vrienden en begonnen in een saan de drugs het was heel erg want het waren mijn beste vrienden en ze bleven zeuren of ik ook wat wou ik zei ik loop liever met een lollie in mn bek... ik ga liever dood aan liefdes verdriet... ik trek zo minmogelijk met hun op want ze blijven door zeuren of ik mee doe anders hoor ik er niet bij en het is heerlijk zeggen ze... nou mij niet gezien ik zoek dan wel andere vrienden...ik hou ze niet tegen als ze aan de drugs gaan maar ik ga niet meelopen!

C hartje D

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 14:04

lovemangga schreef:
'waar je mee omgaat, wordt je mee besmet!!"

Hier ben ik het dus absoluut niet mee eens, vind het eerlijk gezegd ook een beetje een domme on ondoordachte opmerking.
een vriendin van mij gebruikt ook drugs, en niet al te weinig. Ik ben tegen drugs en gebruik ook geen drugs. Maar omdat ZIJ drugs zou gebruiken zou IK dat ook gaan doen? nee hoor nooit.
Als je het echt niet wilt, dan doe je het gewoon niet.

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 16:28

_Romana_ schreef:
Vind dat pillen gebruik onzin, je kan echt wel door een nachtje, daar zorgt je lichaam wel voor.. Als jij gewoon daarvoor een paar uur slaapt red je dat echt wel hoor! En ik vind ook dat als je weet dat je t niet redt dat je daar niet heen moet gaan.


Het gaat er bij drugsgebruik vaak niet om of je een nachtje door kan gaan ja of nee, want dat kan iedereen wel. Het gaat meestal om het gevoel dat je erbij krijgt. Het geeft meer sfeer en de gebruikers van pillen zijn over het algemeen dan blij, vrolijk en gelukkig. Dat is meestal de reden van het drugsgebruik op feesten.

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 17:39

Wat mij verbaasd is de hoeveelheid pillen die er tegenwoordig worden ingenomen, sommige mensen slikken 9-10 pillen op een avond. Vroeger( ja ik voel me ineens erg oud) was de kwaliteit van pillen imo veel beter, tegenwoordig zit er zoveel speed in die dingen dat ik het idee krijg dat de meeste het toch doen om wakker te blijven en het peace love and happines gevoel krijg je van deze pillen volgens mij niet echt meer. Ik was eerst heel tolerant over drugsgebruik ik vond ook dat iedereen moest doen waar hij/zij zin in had ( zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen) maar door diverse omstandigheden ben ik nu radicaal tegen drugs geworden, ik heb gezien wat het allemaal kapot kan maken. Wat ik heel vervelend vindt is dat mensen andere mensen drugs op gaan dringen, er zijn toch een hoop mensen die voornamelijk gebruiken om er bij te horen en met die mensen gaat het meestal van kwaad tot erger.

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers