van de ene op de andere dag allergisch..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

van de ene op de andere dag allergisch..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-02 14:47

en wel voor de plak van pleisters Huilen Frusty
Best wel irritant. Ik was dus, lekker lomp, uitgegleden (gladde plank) langs de mesthoop. Daar had ik een lelijke wond op mijn elleboog aan overgehouden, die wond wilde niet dicht. Dus ik heb al iets van 5 dagen een pleister erop (elke dag een schone). Maar nu had ik gisteren opeens meer pijn dan anders, trek die pleister eraf is de plek waar de pleister zat nog erger"gewond" dan de wond Verdrietig Wie heeft dit ook? Zwaar irritant want dat betekent dus dat ik geen pleisters meer kan gebruiken Verward

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 14:49

probeer eens van die witte pleisters,
ik heb namelijk hetzelfde probleem
en ik heb geen last bij witte pleisters Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 16:00

of gaasje met van die leuko... papierachtig spul, wit, plakt niet erg geweldig (softpleisters)... Wel raar overigens... Verward

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 16:40

Ik heb er ook last van. Ik krijg er dan altijd van die cultjes omheen, die jeuken als de pest.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 16:50

Mijn moeder heeft dat heel extreem, die krijgt een soort van eczeem en kan tegen geen enkele pleister, ook niet tegen leukoplast op een gaasje.

Als ze zich echt ergens vervelend aan gesneden heeft ofzo gebruikt ze een gaasje met zo'n elastiekachtig netje eromheen.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 17:38

Ik heb er geen last van... weet wel dat ze elke keer als ik in het ziekenhuis kom voor nieuwe tape ze vragen of ik allergisch ben voor pleisters.. het komt dus veel voor blijkbaar...

sterkte ermee!

kuss

tatjana

Berichten: 268
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Leeuwarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 20:35

ik had(heb) het voor pleisters met plaatjes erop.
Ben imiddels wat ouder en heb geen pleisters met plaatjes meer maar toch!! Haha!