Lekkere baas heb je dan... had je dan..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Lekkere baas heb je dan... had je dan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 16:25

Na vorig jaar onverwacht te zijn onslagen, omdat mijn contract niet zomaar na drie nog eens verlengd kon worden.. was ik toch trug gegaan..
Nu een jaar later.. heb ik een half uur geleden gehoord dat ik er gewoon weer uit lig...
onslagen.. alweer...
Zegt ie.. Misschien dat we et over een maand nog eens kunnen proberen (hij was dus blijkbaar niet tevreden).. Amehoela!! echt neit dat ik daar ooit nog een stap binnen zet!! Never!! Ja om mijn uren op te eisen!!
Mijn contract loopt tot en met 1 sepetember.. en ik hoor het net!!
ik heb dus welgeteld.. 3 dagen om ander werk te zoeken..

En dan niet kunnen begrijpen dat ik graag gehad had dat ie het wat eerder verteld had...

weinig respect kan ik hiervoor opbrengen!!



Moest et ff kwijt..


StalDiefdijk

Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:28

Volgens mij geldt er wederzijds een opzegtermijn van een maand, ook bij een tijdeliijk contract. Goed je contract doorneuzen dus, wie weet een maandje doorbetaald niksen (en werk zoeken) als pleister op de wonden... Ach gut

Wel behoorlijk k#*!

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 16:34

mijn contract liep tot 2 spetember.. dus tot en met woensdag.. dus hij kan et wel flikken.. hij verlengd et gewoon niet..

soesie

Berichten: 751
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:40

Hij mag het dan wel niet verlengen, maar volgens mij hoort hij dat wel op tijd aan te geven, en ook de reden waarom.
Maar je hebt groot gelijk : ik zou daar ook niet meer willen werken. Succes verder.

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:20

Is er geen minimun aantal maanden/weken/dagen dat hij het van te voren moet zeggen in je contract opgenomen?

Spaikey

Berichten: 1307
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:28

Voor zover ik begrepen heb is er bij een tijdelijk contact ( jaarcontract) geen opzeg termijn ze kunnen je de dag voordat je contradt afloopt effe laten weten dat je de volgende dag niet meer terug hoeft te komen. Tenminste zo hebben ze het mij verteld.
Tja dat is inderdaad wel rot. Maar dat ie zegt dat ie het over een maand nog wel eens wil proberen, dat vindt ik echt niet kunnen ze houden je zo gewoon aan het lijntje, likkt me.
Veel succes met het zoeken van ander werk!

Mennen Dressuur
Orlando B+28 L+25 M+13 Z+11 districtkampioen afdeling Zuid in de klasse Z en reserve kampioen hippiade 2022!Vaardigheid L+3 Neva B+2

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 18:41

ja ik had idd een jaarcontract! ik voel me echt klote!! zo voor et weekend!

luuntje

Berichten: 13930
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:42

Wat een ontzettende ..... is die baas zeg. Ik hoop dat je heel snel een erg leuke baan krijgt. Heel veel succes. Let erop dat hij bij je laatste salaris ook vakantiegeld overmaakt.

[o]

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:16

zo wat een stinkmodder zeg!!
heel veel sterkte en succes met het vinden van een leukere nieuwe baan!!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:37

Wat vaag,

Volgens mij moet je het ook van tevoren melden. Is trouwens ook wel zo netjes...

Mijn moeder heeft vandaag iemand moeten melden dat haar contract niet wordt verlengd (heeft uitzendbureau beslist, die wilde haar niet meer vanwege gezeik). En dat contract liep tot 1 November.

Volgens mij mag je het echt niet 3 dagen van tevoren zeggen hoor!

Succes met het zoeken van een andere leuke Knipoog baan.

Morgen.
...

Glorie.

Belker

Berichten: 15258
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:41

Sterkte met het zoeken naar een nieuwe baan.
helaas gaat het neit over paarden dus ik heb het naar Algemeen verplaatst

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:46

Wat deed je voor werk mirzam?

Kadans -->Z2
Graciano SJ --> Z1
En waar blijft mijn nieuwe crack ?

BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:53

Zo dat is echt klote, heb er ff geen andere woorden voor...... Het enige wat ik je kan toewensen is succes met het zoeken naar een nieuwe baan Lachen

Alayda

Berichten: 878
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Munstergeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:08

Echt super, super balen....
Wat een ongelofelijke ....piep....-baas heb je zeg!!!
Ik hoop dat je snel een leuke nieuwe baan vindt!!!
Komt vast goed!!! OK dan!

Solanos
Berichten: 191
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:25

Wat erg voor je MirZam, maar Spaikey heeft gelijk. BIj een tijdelijk contract hoef je niet een maand van te voren aan te geven dat het niet verlengd gaat worden. Je mag zelfs op de laatste dag zeggen dat je niet meer terug hoeft te komen. Een reden hoef je niet te vermelden. Maar netjes is het echter niet! Een contract mag je maar 3 x verlengen (tenzij anders vermeld in de CAO). Daarna wordt het een vast contract. Dat wil je baas dus duidelijk niet. Dat kan zijn omdat de economie te onzeker is of omdat je dan misschien te duur voor hem wordt. Als er dus een maand tussen zit, kan hij weer opnieuw beginnen met tijdelijke contracten. Succes verder!

Er is genoeg voor iemands behoefte,
Er is nooit genoeg voor iemands hebzucht!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:39

Jemig zeg!
En daar sta je dan! Boos!
Zou daar ook nooit meer naar binnenlopen!!#$%#$$%

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 08:32

Solanos schreef:
Wat erg voor je MirZam, maar Spaikey heeft gelijk. BIj een tijdelijk contract hoef je niet een maand van te voren aan te geven dat het niet verlengd gaat worden. Je mag zelfs op de laatste dag zeggen dat je niet meer terug hoeft te komen. Een reden hoef je niet te vermelden. Maar netjes is het echter niet! Een contract mag je maar 3 x verlengen (tenzij anders vermeld in de CAO). Daarna wordt het een vast contract. Dat wil je baas dus duidelijk niet. Dat kan zijn omdat de economie te onzeker is of omdat je dan misschien te duur voor hem wordt. Als er dus een maand tussen zit, kan hij weer opnieuw beginnen met tijdelijke contracten. Succes verder!

Dit klopt precies.. dit was vorig jaar hetgaval toen had ik drie keer een verleging gehad.. maar nu niet.. ik heb nu eenmaal een jaarcontract gehad..
Het is wel zo dat het een opstartend bedrijf is met veel risico.. dus hij is niet cker van zijn toekomst.. maar wat ik niet begrijp is sdat ze zeggen toch wel tevreden over me te zijn.. en me er dan uit gooien.. terwijl ze plannen hebben om eens zo groot te worden en dus personeel erbij moeten hebben...
Hij zei wel altijd dat ik te duur was.. en dat terwijl ik net boven het minimum zit..
Als hij goed personeel wil hebben zal ie ze ook echt wel moeten betalen.. hij heeft verder bijna alleen maar grietjes lopen van een jaar of 15.. ja die zijn wel goedkoop.. maar die kun je niet de complete verantwoording geven!!
Ach ja.. het is nu zo.. ik moet op zoek naar ander werk.. hopelijk heb ik dat snel.. maar tis gewoon belachelijk dat ie het zo laat zegt, en dan helemaal vrijdagmiddag om half vijf.. ik niet eens naar een uitzendbureau int weekend.. zit tot maandag met niks anders als onzekerheid...
het liefst zou ik er nooit meer komen.. maar ik had hele leuke collega's..

zucht..

komt wel goed..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Knudd en 3 bezoekers