Ben op Kamp geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Ben op Kamp geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 15:44

Ik ben dit jaar voor het eerst als leiding mee op kamp geweest. In het begin was het best moeilijk omdat ze mij moesten acepteren. Maar de 2de dag ging alles goed.

We vertrokken zaterdag te paard van den dungen naar Biezenmortel. Dat is best wel ver. Dus na een halve dag op het paard te zitten kwamen we aan op de kampeerboerderij. Iedereen had zijn paard afgezadeld en toen mochten ze de wei in. We waren met 23 paarden en pony´s. Al gouw had de mijne een maatje gevonden. En natuurlijk rennen en bokken en spelen en rollen. Echt grappig om te zien.

Zondag gingen we in de duinen rijden. Ik voor het eerst op hester. En ik had echt zenuwen, Want ik heb toen dat drama meegemaakt met dat vallen. Dus ik was best bang. Gelukkig bleef hester er rustig onder. Toen gingen we galopperen. Hester had het nog niet eens door dat we gingen galopperen. Maar de tweede keer wel. Toen was ze niet meer stil te krijgen. Ze dribbelde de hele weg. Dat is echt iritant. En omdat ik best nog af en toe bang ben. Vond ik het echt eng. . Maar na de volgende dag kon ik echt alles aan. Desondanks het dribbelen.

De 1 na laatste dag kwamen we terug van het rijden. En ik gaf hester lekker een volle emmer met brokken en lekkers. At ze nauwelijks .
Ik dacht misschien zit ze nog vol van het gras. Ik moest savonds naar huis want ik moest woensdag weer werken. En er was afgesproken dat de voorzitter van de club op hester zou rijden.

Toen ik savonds thuis kwam van werk ging ik eerst naar hester. Toen vertelde ze bij mij op stal dat zij 3 hoefijzers is verloren Boos! Dus ik vond dat wel balen. Maar dat was niet het enigste. Ze eet ook niks meer. Ze is of helemaal uitgeput van die 4 dagen of ze mist goldie haar maatje. Ik weet het niet. Ze staat daar maar zielig in haar stalletje te kijken. Dus ik ga dadelijk lekkere slobber maken kijken of ze wil eten. En ik laat haar lekker een week rusten.

iemand nog lekkere tips of iets anders om me te helpen

Luf_Midnight
Berichten: 3534
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Den Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 15:47

sucses strax hoop dat ze weer wat wil eten Ach gut

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 17:09

Ik ben net warme slobber en brood wezen voederen. Ze at het niet. Boos! Normaal dan had ze haar bak al leeg. Hopen dat ze over een paar dagen toch weer wat eet.

cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:11

Ik hoop het voor je ook!
Is ze overigens wel betr?

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 17:41

ze is gezond maar ik denk dat ze zo erg is uitgeput dat ze niks lust Boos!