Bedankt!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Bedankt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-02 15:51

Ik heb maar besloten dat ik nederlands zal schrijven. Zodoende is iedereen gelukkig. Sommige topics zullen in Engels geschreven worden omdat ik grote stukken niet kan vertalen van Engels naar Nederlands. Het zal me een tijdje duren vooraleer ik het weer onder de knie heb maar sinds sommige mensen het voor anderen moeten verzuren zal ik maar wat meer tijd besteden aan het vertalen. Misschien ook beter voor diegenen die geen Engels begrijpen. Ik vind het maar erg dat ik niet eens mezelf kan zijn, maar ik moet wel zeggen dat ik heel dankbaar ben dat sommige mensen mij aanvaarden hoe ik ben.
De anderen die het niet begrijpen, zo zie je maar hoeveel hersenen ze hebben!

Diamond Checkers

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 15:55

Ik zou in het vervolg wel even kijken waar je je berichtjes plaatst. Dit is namenlijk wederom niet het goede forum voor dit topic Verward

En ik vind dat dit nou wel eens klaar mag zijn hoor, of gaat deze discussie met dit topic weer van voor af aan beginnen ..

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 15:57

Ik kan best engels lezen, maar ik vind het inderdaad fijn als je nederlands schrijft. Engels schrijven kan ik, al gaat mij niet al te best af.
Je nederlands snap ik best. Knipoog
Veel plezier nog op bokt.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Re: Bedankt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 16:01

DiamondCheckers schreef:
.....maar ik moet wel zeggen dat ik heel dankbaar ben dat sommige mensen mij aanvaarden hoe ik ben.
De anderen die het niet begrijpen, zo zie je maar hoeveel hersenen ze hebben!

Diamond Checkers


Die opmerking is niet helemaal fair! Dit is tenslotte een Ned. forum, waar ook een heleboel mensen (zowel jong als oud!) die de engelse taal gewoon niet machtig zijn!!! Jij wilt er niet op veroordeeld worden dat je Nederlands niet meer zo goed is, ik denk dat je andere mensen er dan ook niet op kan veroordelen dat hun engels niet goed genoeg is!!!
Verder geloof ik dat er nu wel genoeg over gezeverd is! Als je een bepaalde uitdrukking niet in het Ned. weet, zet hem er dan gewoon in het Engels neer, dan is er waarschijnlijk altijd wel iemand die het kan vertalen!!! Veel plezier verder op dit forum Lachen !

DubbelFun

Berichten: 88679
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 16:03

Idd vond ik dit ook meer een item voor op Algemeen.

Laten we uitkijken dat we met al die gelijkgestemde items ook qua antwoorden niet in herhalingen vallen...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 16:16

Ach, we zien wel waar dit toe gaat leiden... Is op zich ook wel weer leuk om je Nederlands op te halen!!!! Succes hoor! Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 16:35

Idd gebruik bokt om je nederlands bij te houden zo zijn er namelijk meer van ?? (sterre, cabello, Pril ??)

En nu lekker positief bokken en genieten.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 18:25

Oja,nog bedankt voor je PB Knipoog

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 19:08

je nederlands is toch hardstikke goed?!
ik zie niet in waarom je in het engels zou moeten schrijven..

ik vond het btw erg leuk om hier een engelse te hebben, maar vergeet niet dat dit een nederlands forum blijft, je kan mensen niet gaan verwijten dat ze engels lastig ed vinden.

maar goed, ik wens je verder veel plezier hier Lachen

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 19:57

Hee, als je iets in het Engels hebt dat je wil quoten, dan kan dat gerust.. we kunnen het in dat geval best zelf vertalen Knipoog

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 20:02

Blij dat je nederlands schrijft, niet dat ik het erg vind( een beetje wel want kan geen engels Pling ) maar nu ben ik ook mee met de discussies, blij dat je nerderlands schrijft! *LOL*

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 20:18

Pouskintje schreef:
nerderlands


Hoi wat is dat nou weer:? Een taal voor compjoeternerds?

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 02:02

Mensen moeten je nemen zoals je bent??
Jij spreekt zelf gewoon nederlands, zij het misschien met wat meer moeite.
Hier is praktisch iedereen nederlands.

Dus jij vindt het logischer dat iedereen hier engels gaat leren, omdat jij zogenaamd geen nederlands meer spreekt??

Ik kan het engels prima begrijpen daar niet van. Maar jij valt mensen hier aan op het feit dat ze geen engels willen spreken (schrijven)??

Een beetje onlogisch. Neem die mensen dan ook zoals ze zijn: NEDERLANDS DUS!!!

Ik stoor me er persoonlijk niet aan als je in het engels wil communiceren. Maar ik geloof er geen barst van dat je geen nederlands spreekt.

In sommige topics gebruik je woorden uit het nederlands die je dus absoluut niet tegenkomt bij buitenlanders die nederlands hebben geleerd.
Je totale zinsbouw komt gewoon niet overeen vice versa.

Waar jij engels post, gebruik je vaak een duidelijk nederlandse zinsstructuur en daartegenover gebruik je in het nederlands woorden die zeer onlogisch zijn als je in het engels denkt, je zou dan een heel andere woordkeuze zien.

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 08:25

Kaj, ik geloof dat we die discussie nou wel hebben gehad.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 10:16

DC en ik hebben eea uitgepraat per PB en wat mij betreft is het zand erover. DC, leuk om wat te horen uit Minnesota!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 10:37

btw, je usericon is al bezet door riette...
verder Lips are sealed