Zadelkast

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Zadelkast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 13:23

Ik had graag voor in de winter een zadelkast gehad.Mijn stal staat aan huis,in een opbergplaats waarvan de deur op slot kan,dus een metalen kast of een kast met slot is niet nodig.

Nu vroeg ik me af hoe ik zelf een kast kan maken.Liefst een lekkere grote...Plastiek of hout maakt niet uit.Achteraf krijg ik toch een grote metalen kast (zo'n soort dossierkast,zo groot als 'n kleerkast) om allerlei spullen in op te bergen,en grote houten schappen voor de dekjes en dekens,maar voor het zadel & hoofdstel wil ik graag een zadelkast...

Want ik geloof dat anders,als ik het op een zadelsteun ga hangen,dat het gaat schimmelen...En dat wil ik mijn twee kieffertjes en mijn Prestige en m'n wintecje niet aandoen Knipoog

Kan iemand me helpen ?



MeiaLuna

Berichten: 1211
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Aalst(België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:33

Ik maak bijna elk jaar een nieuwe kast omdat tegen dan mijn oude alweer te klein is geworden... Bloos Mijn vorige 3 kasten heeft mijn peter volledig zelf in elkaar getimmerd met platen van ongeveer 0.5cm dikte.
Waar de zadelsteun aan bevestigd wordt moet je wel een dubbele plaat of iets dergelijk zetten want anders is je kast te zwak.Mijn nieuwste kast is er nu eentje van 2m hoog,1.10m lang en 50cm breed(groooot dus )
Het was vroeger een oude kleerkast,maar ik heb ze wit met een groen randje geverfd,er zadelsteunen in gehangen,...Dit is tot hiertoe mijn best kast OK dan!

I'm 98% beautiful and 2% crazy...or is it the other way around...?

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:46

Meialuna, heb je er ook een foto van?

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

MeiaLuna

Berichten: 1211
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Aalst(België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:50

Nope,ik heb nog nooit mijn zadelkast gefotografeerd...Maar wanneer mijn vriendin en ik nog eens een fotosessie houden met onze paardjes,kan ik ze wel eens fotograferen,maar dat gaat wel niet zo direct zijn vrees ik...

I'm 98% beautiful and 2% crazy...or is it the other way around...?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: future_vet, Googlebot, Jane808, mirriejj, Plantje15, Sanniej_ en 136 bezoekers