Van Super Boktrit Stadspark eindigt in een ongeluk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Van Super Boktrit Stadspark eindigt in een ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 22:49

Het begon zo.. Half 11 zouden we op stal verzamelen bij ons en om 11 uur vertrekken. Dit liep nogal uit omdat ik boeken moest halen en dat enorm uit de hand liep. Boos! Uiteindelijk gingen we om half 12 pas weg. Op de heen weg, we zouden via het westpark naar stadspark. Toen bleek het weggetje waar we altijd langs zouden een greppel zijn te worden en alle ponys sprongen erover BEHALVE shariff.. Dus.. moesten we omrijden inmiddels was het alweer bijna 12.00 en toen hadden we afgesproken voor de ingang bij stadspark met Tha_niekjuh die met Anouk zou komen. Terwijl ik moest omrijden ging Esther13 met mij mee terug rijden om ons tegemoet komen te rijden. Cloverdale en Maxie gingen alvast naar Stadspark zo snel mogelijk om te zeggen tegen Tha_Niekjuh dat we er zo aankwamen. Tara89 , Pepperl0ve en Jessicatjuhh kwamen mij en Esther13 weer ophalen. Schijnheilig Toen kwamen we bij het stoplicht, en ja hoor je ken het wel raden alle ponys gingen gewoon stil staan midden op de weg..! niemand wou meer voorop lopen.. Scheve mond Toen eindelijk in stadspark hebben we Tha_niekjuh en Anouk gemeet. We zijn eerst met zijn allen op de foto geweest en toen zijn we gaan rijden. In stadspark, het was echt super super super gezellig *LOL* *LOL* !! Ook hebben we nog even gereden op het pikkardhof daar heb je hele lange zandpaden en daar kon je geweldig crossen! onderling hebben we ook veel geruilt. OK dan! Nadat we een paar uurtjes hadden gereden gingen we maar terug rijden naar de parkeer plaats waar tha_Niekjuh werd opgehaald met de trailer. We hebben toen ook nog eens het hele mooie veulentje van Anoukje gezien.. BTW Shariff is helemaal verliefd op anouk.. Pepper werd wel een heeeeeeeeel klein beetje jaloers Tong uitsteken Haha! toen afscheid genomen van tha_niekjuh en anouk. Toen wij terug naar huis reden gingen we via Peizeweg via ruskeveen naar hoogkerk.. we waren echt BIJNA Thuis toen deze geweldige boktrit uitliep in een drama.. 100 meter verder en we waren thuis. shariff schrok van iets aan de kant. shariff draaide met zijn kont naar de weg.. en KLABAM! zo een auto tegen shariffs kont aan.. anne en ik hadden geruilt dus ik zat op pepper en anne op shariff. Ik zag het gebeuren hoe anne en shariff tegen de auto aan knalde.. en ik zag iets op de grond vallen.. de spiegels.. gelijk shariff gepakt en gekeken.. er stroomden druppeltjes bloed over zijn been. Hij heeft twee sneeen op zijn been. Anne heeft nix en de auto's spiegel is er helemaal af. dus die vent annes ouders opbellen, voor de verzekering enz. Ik met shariff naar huis gelopen, been afgespoeld en gekeken of hij verder nix had. Nee, Shariff had nix, nouja bijna nix wel twee sneeen op zijn linkerbil, hij loopt niet kreupel ofzo maar als je met je hand in de buurt komt begint die te trappen. Daarna kwam er een politie man.. op motor, om mij en anne te ondervragen. Naam en adressen moesten worden gegeven en enkele gegevens over shariff. Toen werd er gevraagd voor een dierenarts bij shariff.. maar dat was niet nodig. ik moet het gewoon goed in de gaten houden maar als het erger word ofwat moet er toch een dierenarts bij komen. Tot nu toe is verder alles goed. MET shariff en MET Anne! En die auto kan me op het moment geen bal schelen.. Maar alles buiten dit vond ik het echt een hele gezellige boktrit zelf.. maar dat het zo moest aflopen was echt Super Zonde..

Shariff you rock my world. (L)


Suusoi
Berichten: 2081
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:57

Nadia zei tegen mij: Weet jij wat er gebeurd is met Shariff? Ik: Nee? Ik aan Esther vragen.. en ja.. daar kwam het hele verhaal.. Echt heel jammer dat het zo moest aflopen maar gelukkig dat jullie het verder leuk hebben gehad. Ook geluk dat er niks met Anne is.. Maar voor Shariff vind ik het echt superzielig! (voor de rest ook, jullie zullen wel geschrokken zijn..!) Beterschap voor Shariff, Sharon!
Kus Suus

jessicatjuhh
Berichten: 409
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:58

heey shar
het was wel leuk he vanmiddag Haha!
kheb denk ik alleen morgen wel over spierpijn Tong uitsteken
maar wel oliebol ja dat het zo moest aflopen Huilen
ik zie je gauw weer
xxxx jessica

* neem een kijkje in me profiel Haha! *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:01

oww.. dan moeten jullie best wel heel erg geschrokken zijn..
gelukkig was er niet iets ernstig gebeurt.. wel poedersuiker natuurlijk
van shariff met zn sneeën Verdrietig.. maar gelukkig is er ook niets
met anne en de rest Lachen.. wel gelukkig dat de boktrit wel geslaagd
was Haha!.. wanneer komen de foto's??
enne.. sterkte nog met shariff..

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 10:18

Tha_niekjuh heeft foto's gemaakt en die zal ze er nog wel opzetten Haha!

Shariff you rock my world. (L)

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:21

Echt jammer dat het zo afliep Scheve mond Scheve mond
Verder was het echt super gezellig!!!!!! Anouk met haar nieuwe vriendje Shariff Haha!
De foto's komen zo snel mogelijk... ik hoop vanavond....

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:30

ja het was verder super Haha!
ik met mijn rare salto op micky Schijnheilig

nou ik hoop dat shariff er verder niks aan over houd!!!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:34

Ja, Stephanie moet er weer afvallen Tong uitsteken Haha!

Ja idd hopen dat Shariff er niks aan over houd Scheve mond Scheve mond Geef hem maar een hele dikke knuffel van mij (en Anouk) wanneer jullie hem weer zien!!!!

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:41

ik was er niet afgevallen >;)
eerst stuiterde ik van de ene naar de andere kant van de pony en de 2e keer zat het zadel bovenop de nek en toen was ik snel afgestapt Schijnheilig Haha!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 10:43

Ik zal strax weer even de wond schoonmaken met jodium en water. Zolang het maar niet gaat infecteren komt het wel goed Haha! misschien is het nu ook allemaal wel wat dik.. maar het komt goed.. Hij overleeft het wel Haha!

Jaaaaa tuurlijk Steph je bent gewoon gevallen :p

Shariff you rock my world. (L)

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:51

Ag jeetje! heel veel sterkte echt raar dat het precies zo dichtbij huis gebeurt Scheve mond

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

xessiex

Berichten: 114
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:52

het was wel vet leuk gister aleen jammer dat het weer zo moest aflopen !!
Laatst bijgewerkt door xessiex op 27-08-04 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

*-*-kanjer is mijn topper-*-*

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:53

Shariff97 schreef:
Jaaaaa tuurlijk Steph je bent gewoon gevallen :p

niet >;)
ik ben gewoon goed in blijven zitten

uh naja dat is misschien overdreven, had gewoon mazzel deze keer Schijnheilig

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:04

ja Huilen zo k*t dat het zo moest aflopen Huilen
twas zo leuk tot dat gebeurde..
de auto kan me ook niks schelen.. dat betaald de verzekering wel..
Shariff vind ik veel erger Verdrietig ik weet wel dat niemand er wat aan kon doen, maar vind het zo zielig voor shariff..
k hoop dat ie er verder niks aan over houdt... t was een harde klap.. dat zie je misschien niet aan de buitenkant, maar ik denk dat het nog best een beetje dik kan worden Scheve mond
ooeww ik zie het nog steeds gebeuren.. gatver!

de boktrit was verder super! aleen was pepper later een beetje in een chaggie bui, omdat shariff ineens helemaal verliefd was op Anouk (van Tha_niekje) Knipoog
Pepper was daarom ook niet echt vriendjes met Anouk Knipoog
piccardhof was zeker leuk OK dan! met al die zandpaden

kortom een geslaagde rit, aleen superjammer dat het zo moest aflopen Scheve mond

Pepper


ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:20

Jeetje, dat is niet niks. Nou ja iig leeft Shariff nog en heeft ie niets 'ernstigs'.. Het had veeel erger af kunnen lopen. Paarden af en toe he Rolleyes

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:31

hmm weetje wat ik met net bedenk? mevr. Kiestra (zo'n oud vrouwtje in een afgebrand huis zonder dak enzo) heeft wel zo'n 10 keer gezegd: voorzichtig bij de weg, en doe voorzichtig tis hier druk en blablabla..
vreemd.. zou het een heks zijn? >;)
of zoiemand die dingen voorspeld *LOL*
hmm ik met mn fantasie... nja het kon toch Cool

ja idd het had veel erger kunnen zijn.. we hebben eigenlijk nog "geluk" gehad daarmee..
maar het is evengoed vreselijk Huilen

Pepper

jessicatjuhh
Berichten: 409
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:44

heej ja dat had mevr kiestra nog gezegt

* neem een kijkje in me profiel Haha! *

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 12:11

Mevr kiestra voorspelt de toekomst..

Shariff you rock my world. (L)

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 13:10

Ik ben benieuwd naar de foto's!! Btw Jullie gaan tog ook allemaal naar het peerdespul morgen?

Shariff you rock my world. (L)

Geaa

Berichten: 3626
Geregistreerd: 19-06-04
Woonplaats: Ergens in het groenste dorp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:49

dat is echt balen.,!! gelukkig is het nog wel goed afgelopen , hopelijk gaat het snel weer beter met Sharrif sTerkte!!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:45

Echt poedersuiker... Maar gelukkig is het nog zo 'goed' afgelopen! Het kon veel erger!

Geef Shariff maar een dikke beterschapsknuf van me! Lachen

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:35

Ik hoop dat ik vanavond nog tijd vind voor de foto's... want morgen word het hem waarschijnlijk niet, dus anders word het zondag...

Morgen ben ik iig wel de hele dag op 't Peerdespul

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:58

Wat stom dat het zo moest eindigen .. Scheve mond Hopelijk gaat het snel beter met Shariff..
Ik hoop dat het allemaal goed komt, ook i.v.m. die automobilist!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:26

Hé jammer dat jullie Boktrit zo is geëindigd zeg... Ach gut
Maar klinkt verder erg gezellig!

    If you can dream it, you can do it ...

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:49

Echt jammer dat deze boktrit zo moest aflopen zeg!

Zou er soms een vloek op rusten? Schijnheilig
Bij de eerste Bernisse Meeting waar ik en Pako bij waren was het hoofdstel Yvet (passoa) gebroken en die ging met paard en al richting proviciale weg.

Nevada


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers