Volgende actie van ex....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Volgende actie van ex....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 08:50

Het was weer raak vannacht. Ik lag net 10 minuten op bed toen ik knallen hoorde. Ik ben als een gek naar beneden gegaan en voelde een klap warmte.

Ik zag verder niks omdat we geen stroom hadden dus ik ben in mijn pyama naar buiten gerend, eerst aan de voorkant, ik zag rook uit de steeg naast ons huis komen en er stond politie in een auto voor de deur. Ik vroeg waar de brand was en ze zeiden niks, en reden weg...

Ik ben weer naar binnengegaan om achter te kijken en toen zag ik dat de schuur en de bomen in de achtertuin in de brand stonden...

De brandweer bleek al gebeld en zij hebben er een aardig tijdje over gedaan om het te blussen.

Het is nog niet zeker hoe de brand ontstaan is, vandaag komt de technische recherche onderzoek doen....

Ik kan natuurlijk al raden hoe dit ontstaan is.

Dit is een stukje van de schuur:
Afbeelding

Mijn moeder haar booster stond erin, zonder dat ding is zij niet mobiel. Al mijn dekens en shabrakjes lagen erin.

Ik ben helemaal in paniek geweest omdat ik 1 van de 3 katten niet kon vinden. Die is waarschijnlijk gewoon van schrik bij een van de buren in de tuin gegaan en een uurtje later kwam hij weer terug. De schuur kan ons gestolen worden, maar onze katten

28-09-2007
Nothing compares too you...


BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:52

jeetje dat is echt schrikken......
weet je al wie het gedaan heeft.....en om wat voor een reden Verward
je arme moeder wat moet ze nu zonder haar booster, dat krijgen jullie toch zeker wel vergoed en al jou spullen.....heb er geen woorden voor sterkte Lachen

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:54

zo wat erg zeg! Boos!
echt niet normaal gewoon
gelukkig zijn je katten er nog, maar wel erg rot van al die sjabrakken en dekens zeg en uiteraard de booster van je moeder! Ach gut

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:55

Sorry dat ik het zeg, maar jij hebt toch wel een partijtje tamelijk waardeloze politie daar zeg...

**sterkte**

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:57

Potverdikkeme kim, hij houdt ook niet op ook he? Wat is het toch een banketstaaf die ex van je. Je moet wel heel gestoord zijn om dit soort dingen te doen, eerst je auto, vervolgens de schuur. Ik vraag me af waar hij allemaal toe in staat is, te erg voor woorden gewoon.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 09:01

Politie heeft nu zelfs toegegeven dat ze bang zijn voor mijn ex en zijn familie...

Ik vroeg of ze nog even rond gingen rijden om te kijken waar hij uithing en dat wilden ze niet doen...

28-09-2007
Nothing compares too you...

juval

Berichten: 13093
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:02

wat vreselijk.... heel veel sterkte, ik hoop dat je inmiddels van de schrik bent bekomen. Kan de politie dan echt niets hiertegen beginnen??

In memoriam, Zoëy : [IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:02

GVD, wat een eikel is die ex van je, zeg. Eerlijk gezegd vind ik dat hij echt professionele hulp nodig heeft. Dit zijn voort levensgevaarlijke fratsen die hij uitvreet... doet de politie nu wel iets of steken ze weer hun kop in het zand?

Toos paardloos

Barb

Berichten: 12078
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:03

Sjees kim het zit je ook niet mee he! Wat sneu voor je moeder dat haar booster in vlammen is opgegaan, hopelijk krijgt ze hem gewoon helemaal vergoed.

Lekkere politie in Den Helder, het is al zo'n lekkere stad!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 09:06

Mijn moeder krijgt die booster wel vergoed, ze heeft nu al een booster te leen van de revatech.

Politie zegt gewoon niks te kunnen doen omdat er geen bewijzen zijn, daar kan ik me wat bij voorstellen maar hij kan me nu gewoon nog steeds ongestraft vanalles maken.

28-09-2007
Nothing compares too you...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:08

Sjezus zeg.. Echt ziekelijk.. Waarom kunnen in dit land hier nou niks tegen doen.. De criminelen zijn baas over de politie in plaats van andersom. Dit is toch geen leven meer..
Hoe moet je moeder zich nu redden?? Lukt dat wel??
In iedergeval heel veel sterkte en dikke knuf..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:17

Jeetje, echt ziek!!! Waarom zijn ze eigenlijk bang voor je ex, de politie moet doen wat ze horen te doen!
Ik hoop voor je dat het gauw ophoudt en je alles vergoed krijgt!

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:17

Met wat voor een reden doet hij dit allemaal?

Het het echt heel vervelend, voel je je nog wel veilig?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 09:18

Omdat mijn ex een gigantisch grote en knettergekke familie heeft met een heleboel crimineel verleden. Plus dat hij zelf al vast heeft gezeten voor schieten op politie.

De reden waarom hij dit doet? Omdat ik niet met hem verder wilde en zijn zelfmoordpoging me niet van gedachte deed veranderen (3 jaar geleden ging ik nadat hij een overdosis pillen nam bij hem terug) Hij gaat steeds verder, hij gaat door tot we niks meer hebben.
Laatst bijgewerkt door XJuul op 27-08-04 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt

28-09-2007
Nothing compares too you...

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:19

Lekkere gasten Scheve mond Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:21

Wat vreselijk zeg!!! Vooral voor je moeder!!!

Maar mag ik wel zeggen dat ik het uiterst raar vind om zonder bewijs iemand te gaan beschuldigen?!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 09:23

Sorane dat mag je raar vinden, maar ik weet 100% zeker dat hij hierachter zit, hij bedreigt me namelijk ook met dit soort dingen en voert het dus ook uit.
Laatst bijgewerkt door XJuul op 27-08-04 09:24, in het totaal 1 keer bewerkt

28-09-2007
Nothing compares too you...

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:23

Jezus, meissie toch! Wat een idiote gek!!
Ik heb ook behoorlijke problemen met een ex-vriendje gehad (was overigens zelf een keurige advocaten zoon) en ik ken de angst.

Ik ben zo ontzettend bang en paranoia geweest dat ik er bijna aan onderdoor ging. Probeer stappen te ondernemen, ik heb ook aangifte gedaan van stalking en mishandeling. Tot een zaak is het nooit gekomen omdat hij toen ophield...

Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe!

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:24

Kan je niet ergens onderduiken ofzo? Of compleet verhuizen naar een andere stad? Proberen om van hem af te komen..

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 09:25

Ach ik heb al een tijd ondergedoken gezeten dat haalt gewoon niks uit, en dan nog is dit het huis van mijn moeder. Als het huis in de fik gaat kan mijn moeder geen kant uit en dan is er niemand om haar te helpen als ik ondergedoken zit.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:25

flair schreef:
Sorane dat mag je raar vinden, maar ik weet 100% zeker dat hij hierachter zit, hij bedreigt me namelijk ook met dit soort dingen en voert het dus ook uit.


Het is inderdaad dan heel makkelijk de link te leggen. Maar zolang jij het hem niet heb zien doen kun je hem ook niet beschuldigen...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 09:26

Als ik hem wil beschuldigen dan doe ik dat, IK weet het zeker en als een ander daar anders over denkt is dat niet mijn probleem. Gezien of niet gezien, ik weet dat hij het gedaan heeft en hij weet ook dondersgoed dat ik het weet.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:27

flair schreef:
Als ik hem wil beschuldigen dan doe ik dat, IK weet het zeker en als een ander daar anders over denkt is dat niet mijn probleem. Gezien of niet gezien, ik weet dat hij het gedaan heeft en hij weet ook dondersgoed dat ik het weet.


Kort door de bocht? Nou beetje dan...
Zoals ik al zei zolang jij het hem niet heb zien doen kun je hem niet beschuldigen.
Maar je moet het lekker zelf weten...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:27

jezus wat een ellende. Ik vind het onwijs moedig van je dat je nog niet al je spullen hebt gepakt en weg bent gegaan.
Ik denk dat ik echt dood zou gaan van de zenuwen!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:27

Maar als hij praktisch met alles dreigt en het ook uitvoert zou ik ook de link leggen naar hem Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, cthyy, DotBot, Ghazella, TessaxQuincy, YandexBot en 27 bezoekers