virus???????

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

virus???????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 19:14

he weten jullie toevallig ook of er een virus (mijn foto) is op msn?????? was laatst met iemand aan't chatten, en vertrouw het niet helemaal! alvast bedankt!


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 19:16

wat? Ik kan niet helemaal uit je uitleg opmaken waar het nou precies om gaat... leg het iets nauwkeuriger uit aub..

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 19:21

Sypheron schreef:
wat? Ik kan niet helemaal uit je uitleg opmaken waar het nou precies om gaat... leg het iets nauwkeuriger uit aub..


Idd.. Lips are sealed


bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 22:00

ok, sorry. zal proberen duidelijker te zijn.
ik was laatst met een vriendin aan het chatten, en op een gegeven moment zegt ze dus van je moet even dit bestand accepteren. maar ze was dus gehackt en weet niet of ik dat moet vertrouwen. naja dus ik ben dr verder maar niet op in gegaan. maar nu wou ik dus even weten of dat bestand een virus is of niet. duzzzz wie helpt mij????????
het gaat dus om het bestand --> mijn foto
en dat meisje is gehackt, of kun je die virussen niet zo versturen, en ben ik gewoon een achterdochtig, je weet tegenwoordig maar nooit.

hoop dat het zo duidelijker is.
groetjes!!!!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 22:13

ik kan niet zien of dat een virus is, maar ik denk het wel. Dan heeft zij zelf waarschijnlijk ook een virus erop staan dat dat virus doorstuurt

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 22:24

bedankt!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, BLEXBot, ComscoreBot, EmptyWords, Fantast, Fenn, fohadie, IASCrawler, love_juliet, marjor, mirriezz, Plonspony, Roosch, Steenbok12, XXInKA, YandexBot en 51 bezoekers