les gehad.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

les gehad.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 22:39

Vandaag les gehad van Saskia Nieman. Ging super!.
Heb wel behoorlijk wat huiswerk gekregen.
Ten eerste moet ik oefeningen doen, door met de bal van mijn voet op een trap trede te gaan staan, en dan zover mogelijk door te zakken. Hierdoor rek ik mijn achillisspees (jeetje, hoe schrijf je dat?) op, waardoor ik mijn hakken beter uit kan drukken (heb ik wat moeite mee)
Het lichtrijden probleem ligt aan mij, en niet aan jamaica. Hoewel saskia wel zei dat ze op de rechterhand nog wat slapper is dan op de linkerhand.
Het probleem is dat ik door mijn rechterheup zak, en daardoor zelf scheef kom te zitten. Ik moet dus extra mijn rechterschouder omhoog houden om zo die heup recht te trekken, en dit werkt inderdaad.
Ook moet ik met overgangen van draf naar stap beter mijn been erbij houden zodat jamaica niet stil valt.
Dan moet ik ook nog (jaja, het is een hele waslijst Haha!) meer op mijn kont zitten, zodat ik de bewegingen van mijn pony beter voel.
Voor het eerst in al die tijd (jaar of 10) dat ik rij kon ik zelf voelen wel achterbeen mijn pony op tilt. Ik moest even met mijn ogen dicht rijden (ieuw, eng!) en me concentreren op de achterbenen. Dan moest ik zelf zeggen wanneer het linker of rechter achterbeen opgetild werd. Was een hele leuke ervaring om dat te voelen moet ik zeggen.
Saskia is vol lof over jamaica, ze vond het een erg brave pony.
M.A.W. ik ben niet meer instructieloos! Jihoe!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_98, kionasuppie, lletam, Neon, sterregoud en 161 bezoekers