Ik voel me zo verdrietig ***Kat vermist !!!***

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Ik voel me zo verdrietig ***Kat vermist !!!***

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 13:40

Sinds maandag avond hebben wij onze rooie poes Teigetje niet meer gezien. Normaal is ze er altijd en altijd in de buurt. Overdag slaapt ze altijd binnen. Behalve Gisteren...ze was er gewoon niet en nu nog steeds niet.

Het Amivedi ingelicht.
Dierenasiel, arst en ambulance gebeld.
Bij buren geinformeerd.
Gezocht, geroepen..enz...

Niemand heeft haar na maandagavond nog gezien.

Ben nu briefjes aan het printen en die ga ik vanavond bij iedereen in de buurt in de brievenbus gooien en bij de supermarkt etc. ophangen.

Voor mijn gevoel heb ik nu alles gedaan.

Heeft er iemand nog tips??? Ben ik iets vergeten??

Zou ik een speurhond ofzo kunnen inhuren Die haar opspoort?? Het gras langs de berm is zo hoog!! Misschien ligt ze daar wel. Ik wil haar gewoon terug!!!

Ik heb haar met de fles groot gebracht en we hebben echt een zeer hechte band. Heb ik met mijn andere katten ook wel maar hier zit net een speciaal randje aan. Voor haar ben ik haar moeder.

Kortom...ik mis haar ontzettend Verdrietig

Natalie

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 13:44

jeetje wat vervelend, hopelijk vind je hem snel.
Volgens mij heb je alles al gedaan wat je kan doen, hou gewoon goed je ogen open om te kijken of je hem ziet. suc6 Lachen

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 13:51

achh...wat vervelend!
ik denk niet dat je meer kan doen, dan wat je tot nu toe hebt gedaan. alleen nog rondfietsen en roepen en kijken of ze misschien ergens in de berm ligt...ik hoop voor je dat je em terug zal vinden, heel veel suc6!!!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 14:23

Jeetje meis wat klote !

Meer kan je niet doen, ja nog een keer de hele buurt rondlopen en roepen, dit kan je het beste doen als het 'stil' is.

1 van onze poezen is +-4 weken geleden weggelopen, ik heb ook al alles gedaan maar nog steeds geen poes. We zijn gisteren naar het park geweest en hebben haar geroepen, mijn gevoel zei dat ik dat moest doen, helaas ook weer zonder resultaat. Ik heb nog steeds hoop maar niet zoveel meer.

Amivedi is trouwens een goede organisatie, die mensen helpen echt super !

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 14:53

Ik hoop heel erg dat je kattebeest terug vindt! Wij (zie topic van Sorane op bv) hebben afgelopen zaterdag helaas een kat getroffen die op nog geen 2 meter afstand voor de auto langs de weg op rende Huilen Huilen Huilen ... dat is gewoon niet te remmen, we zijn natuurlijk wel zo snel mogelijk gestopt en hebben de dierenambulance gebeld, die hebben het arme arme diertje opgehaald en naar de dichtstbijzijnde dierenarts met dienst gebracht om hem/haar in te laten slapen. Ik voel me daar echt zo vreselijk over, ik kan het niet uit mijn hoofd zetten en blijf maar dingen denken als "had ik maar een andere route naar huis gekozen"... ik ben echt gek op katten en zou er heel wat voor geven als deze niet voor de auto de weg op was gerend. Ik ben nog steeds van slag en vind het echt rot om langs die plek te fietsen. En ik moet ook de hele tijd denken aan de arme eigenaars van het lieve wolbaaltje dat niet meer thui komt. Het is gewoon mooi k u t .

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 15:09

Hoi Vikki,
Ik had je topic niet gelezen. Sinds in mama ben is het giga druk! (toch Kojack?)
Wat vreselijk dat je dat heb moeten meemaken. Dat zou echt mijn ergste nachtmerrie zijn.

Heb net mijn 2 buurjongens met foldertjes op pad gestuurd en die hebben er in elke brieven bus 1 gedaan. Kan moeilijk elk huis langs gaan. Vanavond ga ik ze bij supermarkt, bruivenbus en pinmachine plakken.

Heb een mail naar een speurhondenschool gestuurd of ze me kunnen helpen. Ben benieuwd of ze dat geen rare vraag vinden.

Vikki heel erg veel sterkte!!!

En Kojack hopelijk vindt jij je poes ook snel terug.

Heb nog zitten denken dat ze misschien door de baby is weggegaan maar alle 3 mijn katten doen het erg goed en zijn zeker niet jaloers. Ben jij daar niet bang voor Kojack??

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 15:11

P.s. Ik heb nog een kat die regelmatig een weekje weg blijft maar dat is een kater en ik ben het bij hem nu wel gewend. Bel bij hem AMIVEDI als hij 1.5 tot 2 weken weg is.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:36

Dank je wel Natalie, jij ook veel sterkte natuurlijk. Ik hoop heel hard dat je je kattebeest gauw gezond en wel terug vindt! Ik ben echt een ernstige kattenliefhebber, ik kan me geen leven zonder katten voorstellen dus ik zit er -net als Sorane natuurlijk- echt vreselijk mee. Ik barst op de gekste momenten in huilen uit en ik heb echt moeite met slapen. Zondag had ik van de stress accuut migraine omdat ik alleen maar aan die arme kat kon denken. Als ik iets kon doen om die wolbaal weer gezond en wel terug te toveren deed ik het meteen, maar helaas...dat kan niet. Verdrietig Ik hoop het echt nooit meer mee te maken en ik ben weer gesterkt in mijn mening dat ik geen rijbewijs wil halen, ik blijf wel lekker fietsen. Ik denk dat Sorane de volgende keer dat ze naar ons toe komt ook haar vriend wel even zal laten rijden want zoiets als dit gaat je niet in je koude kleren zetten. Maar reken maar eens uit, zelfs met 30 km per uur krijg je een kleine 4000 kg niet tot stilstand binnen 2 meter Boos! .

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 15:41

Vikki,

Zou het jullie misschien goed doen om contact te zoeken met het baasje van deze kat/poes? Misschien helpt dat wel in de verwerking.

Ik vind het trouwens super dat jullie zijn gestopt en de DAm. hebben gebeld. Hoevaak zie je wel niet een beest langs de weg liggen. Heb zo vaak de DAm. gebelt om zo'n beest van de weg te halen. Die beesten worden vaak meerdere keren overreden. 1x is al erg genoeg.
Jullie verdienen een PLUIM!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:50

De kat had helaas geen bandje of chip Natalie... ik zit er nu al over te denken om de dierenambulance te bellen om te vragen of de eigenaar gevonden is doordat deze zelf contact heeft opgenomen. Ik snap niet dat er mensen zijn die door kunenn rijden, dat zou ik echt niet over mijn hart kunnen verkrijgen, daarvoor houd ik toch echt teveel van die dieren. Ik heb eerder eens een katje zien liggen langs de weg en denk maar niet dat iemand stopte... ik heb mijn pa laten stoppen om er naar toe te rennen en het arme beestje leefde ook nog. Ik heb mijn paps toen meteen naar mijn da gestuurd die 5 minuten verderop zit maar die was helaas al weg... dus toen ook de dierenambulance gebeld. Het arme poesje had wonden waar de maden al uit kwamen dus ze heeft er echt een tijdje moeten liggen, zo zielig! Nee, ik ben echt een giga watje, ik breek liever zelf mijn been dan dat ik een dier moet zien lijden. Ik zit nu ook al weer met tranen in mijn ogen te typen met het beeld vav dat zwarte monstertje van afgelopen weekend voor ogen. Huilen

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 15:55

Jullie hebben echt je best gedaan maar ik kan me voorstellen dat jullie steeds hetzelfde beeld weer voor je zien. Moet echt vreselijk zijn!! Heel veel sterkte en wie weet heeft iemand deze kat als vermist opgegeven!!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:54

natalie1977 schreef:
Hoi Vikki,
Ik had je topic niet gelezen. Sinds in mama ben is het giga druk! (toch Kojack?)
Wat vreselijk dat je dat heb moeten meemaken. Dat zou echt mijn ergste nachtmerrie zijn.

Heb net mijn 2 buurjongens met foldertjes op pad gestuurd en die hebben er in elke brieven bus 1 gedaan. Kan moeilijk elk huis langs gaan. Vanavond ga ik ze bij supermarkt, bruivenbus en pinmachine plakken.

Heb een mail naar een speurhondenschool gestuurd of ze me kunnen helpen. Ben benieuwd of ze dat geen rare vraag vinden.

Vikki heel erg veel sterkte!!!

En Kojack hopelijk vindt jij je poes ook snel terug.

Heb nog zitten denken dat ze misschien door de baby is weggegaan maar alle 3 mijn katten doen het erg goed en zijn zeker niet jaloers. Ben jij daar niet bang voor Kojack??



Ja ik dacht daar dus ook aan maar ze krijgen nog net zoveel aandacht als dat ze al kregen. En de baby was pas een paar daagjes thuis toen de poes weg liep.

Kanzi
Berichten: 2656
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:40

Onze kat is pas ook 4 dagen weggeweest. Wij hebben de dierenambulance en amivedi gebeld, bij de dierenartsen hier gevraagd of er een aangereden kat was binnengebracht, en een a4-tje gemaakt met een foto en het verzoek of mensen in de schuur wilden kijken.
Ik heb er 100 uitgeprint en ben een avond bezig geweest om ze bij iedereen in onze buurt persoonlijk af te geven. Het heeft me een avondje gekost, maar mensen zijn wel veel meer geneigd om dan actie te ondernemen.
We dachten echt dat hij was aangereden en onder een struik gekropen was, maar na 4 dagen vond een buurman hem in zijn grote rommelschuur; hij durfde er niet uit want hij was bang voor zijn hond!
Dus geef nog even niet op hoor, wie weet heb je haar straks weer thuis!!!
Succes.

Nathalietjuh
Berichten: 1316
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hardinxveld, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:53

een van onze katten is twee weken (!!) weggeweest..
we hadden de hoop al opgegeven, toen stond ie ineens weer voor de deur!
Blijven hopen dus!

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 20:29

Ze is er nog niet...

Man liefs is in de berm van de grote weg gaan zoeken. Deze ligt achter ons huis. Gelukkig hebben we haar daar niet gevonden dus is er goede hoop!!

We blijven afwachten.

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 22:38

IK baal echt als een stekker!! Weer een paar keer gezocht vandaag maar het heeft eigenlijk niet echt veel zin. We komen net weer terug en spreken een nieuwe Buuf en die vertelde dat zij ook een kat mist sinds half Juni. Ze woont maar 2 huizen verder op. Vinden jullie dat niet raar?? Zou er een katten hater/dief rondlopen?? Ik ga echt vanalles verzinnen. De ergste senario's!!

Door de speurhonden schhol ben ik doorverwezen naar de Bloedhondenclub. Hopelijk krijg ik daar snel bericht van en kunnen ze mij helpen.

Mijn huil uurtje heb ik net achter de rug en ik moet nu echt gaan slapen want moet er morgen weer tegen aan!!

Al jullie tips blijven welkom

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:38

Wij zijn onze kat ook kwijt.
Nu precies 2 weken alweer. Ik mis hem ook heel erg.
Elke dag zoek ik naar hem, maar nog geen spoor gevonden.
Overal briefjes opgehangen en strookjes in brievenbussen gedaan maar nog niks heeft geholpen.

Verdrietig

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 00:18

Even een vraagje hoe oud is de kat die weg is gelopen?

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 00:32

Heb je een beloning uitgeloofd?

Je wilt niet weten hoeveel mensen een kat gewoon in huis halen omdat ie zo zielig alleen op straat loopt.
Zo ben ik al 3(!!) keer mijn kat kwijtgeraakt.

De eerste keer een buurvrouw die het nodig vond mijn kat bij te voeren en hem uiteindelijk in huis haalde

Tweede keer iemand die aan het stappen was (ik woonde destijds in het centrum), heeft mijn kat gewoon mee naar huis genomen, en kwam er de volgende middag in weer nuchtere toestand achter dat er een adres kokertje omzat. Dus heeft ze me gebeld en kon ik hem ophalen.

De 3e keer was hij een week weg, toen heb ik een beloning uitgeloofd en ja hoor, binnen een dag belde een vent op. Wederom met stappen, poesje meegelokt en in huis gehaald. Hij dacht dat ie het nummer uit het kokertje niet hoefde te bellen, want dat poesje was vast een zwerver

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 06:41

Noekie, onze poes is nu 1 jaar en gesteriliseerd + gechipt.

En Lies, ik heb geen beloning uitgeloofd. Dit omdat AMIVEDI dit afraad aan gezien je dan zoveel valse reactie's kan krijgen.

Toch blijft het gigia vreemd dat die kat van onze buren ook spoorloos verdwenenis.

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 06:43

lies schreef:
Heb je een beloning uitgeloofd?

Je wilt niet weten hoeveel mensen een kat gewoon in huis halen omdat ie zo zielig alleen op straat loopt.
Zo ben ik al 3(!!) keer mijn kat kwijtgeraakt.

De eerste keer een buurvrouw die het nodig vond mijn kat bij te voeren en hem uiteindelijk in huis haalde

Tweede keer iemand die aan het stappen was (ik woonde destijds in het centrum), heeft mijn kat gewoon mee naar huis genomen, en kwam er de volgende middag in weer nuchtere toestand achter dat er een adres kokertje omzat. Dus heeft ze me gebeld en kon ik hem ophalen.

De 3e keer was hij een week weg, toen heb ik een beloning uitgeloofd en ja hoor, binnen een dag belde een vent op. Wederom met stappen, poesje meegelokt en in huis gehaald. Hij dacht dat ie het nummer uit het kokertje niet hoefde te bellen, want dat poesje was vast een zwerver



Ik snap die mensen niet hoor!! LAs ze graag een eigen kat willen. Ga dan naar het Asiel daar zijn er genoeg!!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 06:58

natalie1977 schreef:
Noekie, onze poes is nu 1 jaar en gesteriliseerd + gechipt.

En Lies, ik heb geen beloning uitgeloofd. Dit omdat AMIVEDI dit afraad aan gezien je dan zoveel valse reactie's kan krijgen.

Toch blijft het gigia vreemd dat die kat van onze buren ook spoorloos verdwenenis.



Dit wilde ik dus ook doen en die vrouw van de Amivedi zei toen idd hetzelfde.

Hier is de poes ook nog niet terug, ik heb eigenlijk niet zoveel hoop meer.
Ik ga vandaag de dierenarts nog maar eens bellen.

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 07:13

kojack schreef:
Dit wilde ik dus ook doen en die vrouw van de Amivedi zei toen idd hetzelfde.

Hier is de poes ook nog niet terug, ik heb eigenlijk niet zoveel hoop meer.
Ik ga vandaag de dierenarts nog maar eens bellen.



Lekker vroeg wakker He!!

De mijne heeft fles net op. P.S. Leuke foto's. (lukt mij niet om te plaatsen!!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 07:15

natalie1977 schreef:
Lekker vroeg wakker He!!

De mijne heeft fles net op. P.S. Leuke foto's. (lukt mij niet om te plaatsen!!



Die van mij heeft ook net de fles op. Hij was al eerder wakker dus ben ik maar naar beneden gegaan Haha!

Als je hulp nodig hebt bij het plaatsen pb me dan maar hoor Haha!
Ik ga nu weer naar bed, hopelijk wil Rafaƫl dat ook Haha!

Beetje off-topic dit Bloos , sorry Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:54

De basisscholen zijn ook weer begonnen, dus misschien kun je daar ook wat affiches ophangen dan bereik je best wel veel mensen