Voordat het kampioenschap nog moest beginnen, klopte de startlijst al niet, ik stond met Mistral Jinx geselecteerd, terwijl ik met hem juist niet genoeg selecties had gereden en met Mad Jamie wel. Ik start beide L1.
Uiteindelijk was het een fout van de regio en kon ik Mad Jamie starten, want daar had ik me dus ook mee geselecteerd.
-14 augustus de voorselectie voor de Limburgse kampioenschappen.
Ik startte E-Z1 en D-L1.
Resultaat E-Z1, 2de met 547 punten. D-L1, 2de met 168 punten.
Met beide pony's door naar de zondag.
-15 augustus de echte kampioenschappen.
Resultaat D-L1, 312 punten ergens in de middenmoot.
1ste proef E-Z1, 1ste met 568 punten.
Resultaat 2de met 565 punten.
Totaal klassement, 2de met 1680 punten. Nou ik was er tevreden mee, want hij deed zijn best tenminste. Maar goed daar gaat het nu ff niet om.
Helaas niet naar de Hippiade, alleen de num. 1 mag door.
Er was ook telkens een dagprijs, enzo, maar voor mijn 1ste proef die ik reed kreeg ik geen prijs

Dus dat sloeg al niet echt in.
Dan kijk je op maandag in Dagblad de Limburger.
En wat staat er dan in, Stephanie Kox kampioen in de klasse E-Z1, met 7 punten verschil, uhm ja dit was na de 1ste proef van zondag, na de 2de proef had ik net wat minder puntjes. Dus best stom voor mij, want iedereen mij proficiat wenste, belde mensen op enzo en ik moest telkens maar zeggen, ja ik ben geen kampioen. Stond de dag erna wel een kleine recertificatie in de krant,maar wie leest die nog.
Goed dan denk je, vooruit fouten zijn er om gemaakt te worden en we gaan vrolijk verder met trainen voor het Z2.
Dan ga je op een avond (vanavond dus) naar de KNHS-site en kom je de startlijsten van de Hippiade in Ermelo 4 september tegen. Die ga je dan op je gemak bekijken en wat schetst je verbazing kom je je eigen naam tegen en dat meisje dat kampioen was staat er niet op.

Ben ik nu gek of zijn ze daar stom

In mijn ring mocht er maar 1tje door naar de Hippiade. Ik heb er verder ook niks over gehoord ofzo.
Kijk dat het in de krant fout staat, goed dat is stom en nogal banketstaaf, maar de regio moet het toch zelf aan de KNHS doorgeven, waarna deze de startlijst maakt en de regio wist toch echt wel wie kampioen is!
Morgen toch maar eens bellen hoe het nu zit...
Sorry voor dit lange verhaal, maar moest het ffkes kwijt, want erg leuk is het niet, ook ik was graag kampioen geworden, want daar doe je het toch voor. Ik gun het haar ook best wel hoor, daar niet van, maar jullie snappen wel wat ik bedoel, toch? En ook ik was graag naar Ermelo gegaan om het NK te rijden, maar nee dat mocht niet, goed k kan daar vrede mee hebben, maar zijn deze fouten dan echt nodig