Iemand ervaring met bestelmaar.nl?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Iemand ervaring met bestelmaar.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 16:19

Ik ben toe aan een nieuwe telefoon met abonnement Knipoog
Heeft er iemand ervaring met www.bestelmaar.nl??
Krijg je dat negatieve bedrag echt op je rekening gestort?
ik ben benieuwd!

(Via zoeken kon ik niet echt iets vinden over bestelmaar.nl)


missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:28

het is van telfort dus das wel betrouwbaar lijkt mij,
maar in het tweede jaar betaal je dus wel 45 euro per maand betalen, dat vind ik nogal duur.,
ik heb zelf ook een abonement bij telfort voor 6,25 ook voor 500 minuten, maar dan alleen voor vaste telefoons en naar andere bij telfort aangesloten mobiele telefoons....


sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 20:50

missnynke schreef:
het is van telfort dus das wel betrouwbaar lijkt mij,
maar in het tweede jaar betaal je dus wel 45 euro per maand betalen, dat vind ik nogal duur.,


Hoe zit dat dan als je een abonnement neemt van 1 jaar?

En hoe weet je dat het van Telfort is? Zie ik nergens staan namelijk Verward

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:44

Als je even beter kijkt kom je Telfort geregeld tegen. De abonnementen zijn dus van Telfort als je hier iets koopt.

Klik maar eens op die aanbieding van 200 minuten meteen op de eerste pagina.
Dan kom je hier terecht: http://www.bestelmaar.nl/bestelm/mcsmam ... rtRel=True
Laatst bijgewerkt door Ranja op 26-08-04 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:48

Zover ik weet is bestelmaar echt niet van telfort hoor?? Het is gewoon een telecom site.

Je kunt abonnementen van elke provider krijgen en verlengen.

Zover ik weet is het gewoon een betrouwbare site. Ik heb zelf het abonnement van mijn moeder laten verlengen via de site omdat deze aanbieding voor haar het beste was.

Dus je kunt het gerust doen!
Het is wel zo dat het even duurt voordat je je geld krijgt. Ik geloof dat mijn moeder het pas na ruim twee mnd kreeg. Maar dat staat wel op de site vermeldtdus je weet het van tevoren

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:23

Ik had Telfort... ontvangst is slecht, binnen niks en op bep plaatsen buiten ook niet. Mijn vriend heeft nog abbonn. dat is 2,50 p mnd 500 min. naar Telfort of vaste nrs. (zelfde al missnynke alleen goedkoper )
Heb nu via Typhoon een Hi abbonn. Kijk daar maar eens. Of kijk eens op gsmweb.nl
Gsmplaza.nl :aanbieding Vodafone 120 minuten voor 3,95 euro. En een Hi 25 voor 9 euro.
Zie maar... Haha!

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:21

kaj schreef:
Zover ik weet is bestelmaar echt niet van telfort hoor?? Het is gewoon een telecom site.

Je kunt abonnementen van elke provider krijgen en verlengen.

Zover ik weet is het gewoon een betrouwbare site. Ik heb zelf het abonnement van mijn moeder laten verlengen via de site omdat deze aanbieding voor haar het beste was.

Dus je kunt het gerust doen!
Het is wel zo dat het even duurt voordat je je geld krijgt. Ik geloof dat mijn moeder het pas na ruim twee mnd kreeg. Maar dat staat wel op de site vermeldtdus je weet het van tevoren


die aanbieding waarbij je 444 euro ofzo terugkrijgt is volgesn mij wel van telfort.....en dat is voor een abo vanaf twee jaar zo te zien?

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:53

Die aanbieding zal best voor een telfort abonnement zijn maar je kunt gewoon kiezen welke provider je wilt.

Ik heb voor mijn moeder in juni of zo haar orangeabonnement verlengd via die site.
Ze heeft een 1 jarig 20 euro abonnement gekozen en daarbij 170 euro teruggekregen (dus je betaald op jaarbasis 240 euro en daarvan wordt 170 euro teruggestort).

Je kunt dus gewoon kiezen of je een nieuw abonnement zoekt of een bestaand abonnement wilt verlengen etc.

Je kunt behalve cashback acties ook gewoon kiezen voor een nieuw toestel. Bij het ene toestel moet je bijbetalen en bij het andere toestel krijg je weer een bedrag terug.

Een cashback actie zou ik sowieso nooit voor twee jaar kiezen. Je loopt dan behoorlijk wat risico dat je toestel het in die tijd begeeft en dan kun je zelf voor een ander toestel zorgen en dan ben je je voordeel weer kwijt. Ook is de tweejarige aanbieding vaak helemaal niet zo heel veel beter dan de 1 jarige. Bijv bij 1 jaar krijg je 350 euro terug en bij 2 jaar 450. Dan krijg je voor het tweede jaar dus 100 euro extra terwijl je dan beter voor 1 jaar kunt verlengen en dan volgend jaar gewoon weer een nieuwe aanbieding kunt krijgen.

Sites waar je nog meer van dit soort aanbiedingen hebt zijn overigens:
www.2call.nl
www.telecomvergelijker.nl etc. etc.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 27 bezoekers