Lenzendragers: wanneer heb je ze NIET in?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Lenzendragers: wanneer heb je ze NIET in?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 19:51

Ik heb sinds kort lenzen, maar nou vraag ik me af of ik de enige ben die ze bijvoorbeeld 's avonds liever uitheeft omdat het dan niet lekker is, in de douche houd ik ze wel in...

Ik heb zachte lenzen

Wanneer doen jullie lenzendragers ze NIET in??


PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:55

Ik heb ze nu niet in.. Clown Gewoon als ik me niet zo lekker voel doe ik ze uit en zoals nu 's avonds als ik toch net weg hoef. Verder doe ik ze wel uit onder de douche maar ik heb dan ook harde lenzen he...

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤


grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:56

Ik heb ook zachte lenzen, en heb ze als ik ze normaal in heb overdag de hele dag in, en 'svonds afhankelijk van of ik mijn haar ga wassen. Dan doe ik ze nl wel altijd uit, bij 'gewoon' douchen niet Knipoog. Ja, en ik doe ze ook wel eerder uit als mijn ogen gaan irriteren oid.
Maar ik heb mijn lenzen ook wel een een paar dagen niet in , als ik er geen zin in heb Bloos . Tis soms idd wel lekker voor je ogen om even zonder lenzen te lopen .

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:58

Ik doe ze op zich nergens voor uit, bv douchen.
Alleen als ik ze 's morgens al vroeg in heb gedaan, doe ik ze meestal 's avonds uit, omdat ze dan gaan irriteren.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:11

Ik doe ze eigenlijk alleen uit als ik ga slapen of als ze irriteren. Ik doe ze niet in als ik nergens heen hoef.

... And we like all the fluffy animals.


Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:16

Ik doe ze uit als ik ga douchen want dan raak ik ze altijd kwijt als ik het water uit mijn ogen wrijf.
Verder heb ik ze savonds vaak niet in omdat ik dan toch lui op de bank voor de tv hang ofzo...
En als mijn ogen beginnen pijn te doen haal ik ze ook gelijk uit, niets ergers dan geirriteerde ogen!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:17

ik heb ze altijd in

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 20:20

Jee, veel mensen die lenzen hebben!!

En met paardrijden in een droge binnen/buitenbak?

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:21

Ik draag ze altijd, behalve als ik slaap.
Paardrijden in een droge binnen/buitenbak gaat ook, soms wel eens een stofje in mijn oog, maar dat kan je ook voorhebben zonder lenzen. Maar nooit echt enorme last gehad.

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 20:22

draumpje schreef:
ik heb ze altijd in

Snachts ook?

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:27

Altijd, alleen nu 's nachts niet meer.
Vroeger sliep ik er zelfs mee.

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 20:31

IlsjePilsje schreef:
Altijd, alleen nu 's nachts niet meer.
Vroeger sliep ik er zelfs mee.


Deed dat 's morgens dan niet zeer? Dat het droog was ofzo? *neem aan dat je zachte lenzen hebt? Ik kon met mijn harde lenzen niet eens in de buurt van mijn bed komen omdat daar stofjes zweefden die zoooo zeer deden Bloos *

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:32

Ik doe ze soms s'avonds uit, en s'morgens als ik wakker word zet ik meestal eerst mn bril op..dus dan heb ik ze ook niet in
en als ik geen zin heb om ze in te doen doe ik ze niet in Tong uitsteken

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:34

Ik doe ze 1x per maand een minuutje of 2 hooguit uit Haha! Als ik ze verwissel. Ik slaap er zefs mee, nog nooit ergens last van gehad.
Wel heb ik tegenwoordig dat als ik mijn lenzen niet in heb, ik gevoelige ogen heb.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 20:38

WOEI!
Dan is het net of je 'gewone' ogen hebt Pling

Ik zie er ook altijd heel erg tegenop om ze in te doen, ik moet dat doen met mijn bril op me snuit omdat ik zonder dat ding echt compleet blind ben Huilen
En als ik me lenzen in de douche inhoud sta ik altijd te kijken van goh, heb ik me sokken nog aan ofzo, omdat ik niet gewend ben om dan nog iets te kunnen zien Haha!

Ik heb vanaf mijn 4e een bril...Ben nu 14 en heb nu lenzen

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:39

ik heb ze bijna altijd in...
meestal hou ik ze zelfs in bij het slapen, maar da's eigenlijk neit al te best

Ik geloof in draken, kabouters, niet zeurende vrouwen en andere sprookjesfiguren..
Een dagje kinderen blij maken die het niet altijd leuk hebben. http://www.cars4kika.nl
Wie kan ik blij maken update 7

Daiziej

Berichten: 27
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: bovenkarspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:43

ik heb ze altijd 12 uur per dag in anders ontsteken me ogen maar heb ook zachte en snachts doe ik ze uit anders krijg ik der ook last van:P

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 20:49

En met tv kijken en dergelijke,
Ik kan me heel slecht concentreren dan, nu ook, ik moet heel vaak knipperen en dan nog zwemmen de letters eigenlijk over het beeldscherm...

Is dat nu weer een extra afwijking van mij Haha! Vingers aflikken of is dat normaal als je lenzen hebt?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:53

Ik doe ze uit op het moment dat ik op bed lig en doe ze weer in zodra ik mijn benen over de rand van het bed doe om op te staan.
Verder heb ik ze altijd in, onder de douche, in het zwembad, in de zee...gewoon ogen dicht onder water, want anders vind ik zwemmen niks aan, zie ik niet eens naast wie ik zwem Wow!
Ik heb btw harde lenzen.

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:53

Ik heb ze alleen 's nachts niet in. En als ik ziek ben. Ik heb namelijk een verschrikkelijke hekel aan mijn bril, maar aangezien mijn ogen heel slecht zijn heb ik echt altijd een hulpmiddel nodig.
Eigenlijk moet ik vaker mijn bril op, vanwege de adertjes in mijn ogen die naar de pupil gaan (dat is niet goed zei de oogarts Haha!), maar ik ben te eigenwijs.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:56

Dan ben ik denk ik nog eigenwijzer, want ik heb niet eens een bril meer Bloos Dus als ik 's avonds mijn lenzen uitdoe is de dag ook echt voorbij voor me! Zie echt slecht zonder lenzen (heb -5,5 en -7) maar die bril doe ik niet meer op

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:57

Ik heb ze overdag NOOIT in..................alleen snachts wel!!!!
Ik ben sinds 1,5 jaar aan de nachtlens. Deze harde lens corrigeert tijdens mijn slaap de oogbolling, waardoor ik overdag scherp zicht heb!
Nooit meer droge geirriteerde ogen in een stoffen bak of in de avond, geen gevoelige ogen, niet meer de angst tijdens het zwemmen dat ze wegspoelen...............heeeeeeerlijk!!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 20:57

Cody schreef:
Ik doe ze uit op het moment dat ik op bed lig en doe ze weer in zodra ik mijn benen over de rand van het bed doe om op te staan.
Verder heb ik ze altijd in, onder de douche, in het zwembad, in de zee...gewoon ogen dicht onder water, want anders vind ik zwemmen niks aan, zie ik niet eens naast wie ik zwem Wow!
Ik heb btw harde lenzen.

dat vind ik knap van je OK dan!

Ik kon met harde lenzen nix, niet lezen, niet tv kijken, helemaal nix, ik kon mijn ogen niet eens helemaal open houden...

Op een gegeven moment ging ik er zelfs over liegen dat ik ze in had, omdat het gewoon te zeer deed. Dus ik deed mijn bril af en zei dat ik lenzen in had, eenmaal op weg naar school bril op, bijna terug thuis bril af en dan ''lenzen uitdoen omdat het pijn doet''

Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:28

Het eerste wat ik 's ochtends doe is mijn lenzen indoen. En als laatste, voordat ik ga slapen doe ik ze weer uit. Met paardrijden, zwemmen, snowboarden, uitgaan, weet ik het, heb ik ze áltijd in. Heb ook geen bril meer.

Als antwoord op de vraag: 's nachts

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:32

Ik heb zelf geen lenzen, maar m'n vriend wel...

Hij doet ze meestal aan voor hij gaat werken of voor hij weg moet... Als hij thuiskomt doet hij ze meestal ook uit... En dan de rest van de avond bril op.
Hij heeft zachte lenzen trouwens...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angieeeee, fleurtjeuh, girlyggirl, Goldwynn, GrapeshotBot, IASCrawler, Klis, Kmbrly, Little_Gift, LouLi, meintje, Olikea, ReadTheRulez, Sanniejtjuh, Saskiaa_, TessaxQuincy en 61 bezoekers