Brrr...eng...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-01 23:14

Wat een week zeg. Heb ik woensdag even gehoord dat een ex-klasgenoot zich opgehangen heeft..vreemd is dat...als ik even terugdenk dat ik vorig jaar nog vaak met hem gepraat heb..triest..en dan wat er vandaag gebeurd is. Was ik even mijn paardje aan het uitstappen, schrok meneer even, hij dus steigeren en klapte achterover. Eng is dat zeg, k zat er nog op! Ben gelijk opgestaan, en Aafje onderzocht op wond(jes), gelukkig had hij alleen een schaafwond (gelukkig had de struik zijn val gebroken). Niet superveel gebeurd...maar moest het even kwijt..gelukkig is het al weekend, dus weer een begin van een nieuwe (en vrolijke) week...Lachen

Galactica Wadim X Gemini


janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 14:05

r
Laatst bijgewerkt door janna op 03-02-22 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

-


Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 14:24

ik zou niet zo luchthartig willen zeggen dat er niets gebeurd is. Ik kende iemand die zo verongelukt is en anderen die zware verwondingen (bekkenbreuk e.d.) hadden. Zelf is het me ook gebeurd maar ik was alleen stijf en verrekte van de spierpijn, omdat ik in een reflex mijn armen om haar nek had met mijn lichaam grotendeels naas haar hals. Steigeren kan levensgevaarlijk zijn, in eerste instantie voor jezelf!
Tragisch trouwens van je klasgenoot, zeker op - neem ik aan - zo'n jonge leeftijd.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-01 20:02

Citaat:
Op 2001-02-12 14:05, schreef janna:
niet super veel gebeurd??? Het is maar hoe je het bekijkt! Jee zeg, wat erg van die klasgenoot. Die zag het zeker niet meer zitten? Vorig jaar was er ook een student die zich had opgehangen. Zijn huisgenoten hadden hem gevonden. Echt vreselijk!


Ja, zijn zusje vond hem...ze deed de voordeur open en zag hem zo hangen..

Galactica Wadim X Gemini


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers