nog meer zadels weg!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:12

Ja.... bij ons in de zadel kamer is een heel oud renzadel.... met stof erop, die lag op een western zadel. En dat hebben ze gejat, maar dat ren zadel niet, en daar stonden vingerafdrukken op.... maar er is nix HELEMAAL nix mee gedaan!!! ja dan kun je de dieven ook niet op pakkuh heah!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 16:56

Nou dat komt toch wel weer erg dichtbij..
Heb sinds Ursem de boel alweer thuis liggen.. op wat kleine dingen na.. Maar mijn zadel ligt thuis.

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:19

op de manege waar ik vroeger gestaan heb (Noordland in 'S Gravenzande, ZH) hebben ze alle kastjes open gebroken en enkel de merkzadels meegenomen.. die mensen wonen daar op het erf.. apart dat ze niets hebben gemerkt Verward

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:25

Ja maar ze zijn er erg goed in geworden in al die tijd, je hoeft maar 10 min. op internet te zoeken en je vind er al genoeg! Dus stil kunnen ze nu wel zijn! Huilen En iemand had het over een af gegrendelde kist.... Maar bij ons is het ook allemaal goed opslot, ze breken het grendeltje er gewoon af..... Erg rot maar ze doen het gewoon....

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:39

In Nieuwe Niedorp????? Daar woon ik Boos! welke pensionstal? echt onvoorstelbaar vorig jaar propeerde ze het hier in de buurt ook al. En met succes want vlak bij Warnaar is het hun wel gelukt om zadels te jatten. En na een tijdje komen ze gewoon weer terug Boos! als ze weten dat er nieuwe zadels zijn. Nou ik zal mijn zadel en die van m'n bijrijdpaard maar goed verstoppen. ONGELOOFELIJK en dat zo dicht bij Boos!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 23:37

Dyma is het zeker ja....
echt heel stom! want ze hebben daar ook vaak het hek gewoon dicht!!vanwege de paarden

maar men weet dat het ene gouden handel is...

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 01:09

myla schreef:
passoa=pessoa
Nee Natasha ik denk niet dat het ooit ophoudt. Ze hebben bij ons zelfs rode diesel meegenomen, hier stonden voetafdrukken in, de politie deed hier niets mee. Ze hebben ook bier gedronken, na veel aandringen van onze kant nam de politie het flesje maar mee. Het is gewoon diep triest allemaal.

Heel erg sterk.
Bij Wil hebben ze 2 kratten goedkoop bier heel t pad af gesleurd.

myla
Berichten: 168
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Langedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 01:54

Zal je net zien als je het hek 1 keer openlaat. Echt rot. Ik hoop dat de politie nu weer even wakker is en het toch echt serieus gaan nemen. Want die doperwten die bij ons langskwamen Ja Natasha dat is wel erg toevallig dat bier. Ze hadden trouwens ook de slijptol, en de grasmaaier van de boer meegenomen. Ik denk dat ik toch maar weer eens contact ga opnemen met de politie. Het lijkt wel elke zomer weer raak te zijn. Volgens mij hebben ze nu echt elke stal in NH gehad.

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:10

Ja en dat niet alleen ze komen ook bij particulieren Boos! Het enige wat erop zit is een grote waakhond kopen. Gelukkig hebben ze die bij me knollies.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 23:19

bah das wel heel dichtbij,ben blij dat we 2 honden hebben,en grind dat je alles hoort(ouders slapen ernaast)en kan alleen via het pad,rest zit sloot om.

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 23:23

Het zijn inderdaad idioten die mensen. Maar bij ons op de manege hebben ze al eens zadels gestolen. Sinsdien hebben ze er 2 waakhonden rondlopen. En ik kan je zeggen. Ze mogen alleen los als er geen andere mensen zijn. Het zijn echt geen lieverdjes!!!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 23:47

hey
ze zitten in zeeland ook hoor!
Een week of twee geleden hebben ze zadels gestolen in Terneuzen ergens, en nog ergens in die buurt. Dacht tegen Nieuwvliet ofzo. Ik vraag het even na.
Je bent echt nergens nog veilig, zowel niet met je paard als met ja materiaal Boos!
xxx

Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:15

stom he??alles word gestolen ook de stomste dingen maar ja als je ze wil tegen houden met die zadels ik raad camera's minie anders buigen ze ze om

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:43

Waaaaaaaaa! Het komt steeds dichterbij zeg....

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 00:45

Jantine2 schreef:
Waaaaaaaaa! Het komt steeds dichterbij zeg....

Het is helaas al dichterbij als je denkt.......

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:40

Het komt echt steeds dichterbij Bloos!
Moet m'n zadel maar mee naar huis gaan nemen...
Ook geen waakhond hier, alleen een oud klein hondje

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:53

marianna schreef:
Is het niet een idee om gewoon voor een verzekering te zorgen? Dan krijg je tneminste nog wat terug
\

Die zijn er maar ja je moet wel aan bepaalde eissen voldoen. Mijn zadels zijn verzekerd als ze IN een metalen afgesloten kast liggen met discus slot. In een afgeloten auto waar de zadels verstopt in liggen. In alle andere gevallen helaas niet en vin dhet ook niet zo gek.

Houten en plastiek kasten vragen om problemen en dan vaak nog met simpel slot. Of een gezamelijk zadel kamer is ook erg handig om dingen uit te laten jatten.

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:07

Mijn dure merkzadels liggen thuis en blijven thuis!
Eerst lag het spul gewoon op stal, maar na een incidentje ben ik het, in eerste instantie tijdelijk, mee naar huis gaan nemen. Zwaar onhandig, maar ik durf het echt niet meer aan om het op stal te laten liggen, na dit soort berichten al helemaal niet meer!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 23:25

Prisca schreef:
\

Die zijn er maar ja je moet wel aan bepaalde eissen voldoen. Mijn zadels zijn verzekerd als ze IN een metalen afgesloten kast liggen met discus slot. In een afgeloten auto waar de zadels verstopt in liggen. In alle andere gevallen helaas niet en vin dhet ook niet zo gek.

Houten en plastiek kasten vragen om problemen en dan vaak nog met simpel slot. Of een gezamelijk zadel kamer is ook erg handig om dingen uit te laten jatten.


Nou, Wils zadels lagen ook in metalen kasten met discussloten, maar hij krijgt niks vergoed, en zelfs NA hart in aktie valt t nog niet te verzekeren.

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 19:58

Wat waardeloos zeg..... Boos!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 13:15

heeft iemand weleens zo'n zadel op internet ineens te koop staand teruggevonden? of een gestolen zadel (per ongeluk) gekocht? want al dei zadels moeten toch ergens blijven?

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:48

reddytobias"]
Dyma is het zeker ja....
echt heel stom! want ze hebben daar ook vaak het hek gewoon dicht!!vanwege de paarden

maar men weet dat het ene gouden handel is...
[/quote]

Toch bij Dyma dus... . Ik vind het ook zo knap dat ze ontzettend brutaal zijn, want bij Dyma zit het huis gewoon aan de stallen vast.

[quote="paulanda schreef:
bah das wel heel dichtbij,ben blij dat we 2 honden hebben,en grind dat je alles hoort(ouders slapen ernaast)en kan alleen via het pad,rest zit sloot om..


Vorig jaar zijn er in Oude Niedorp 2 zadels gestolen bij een particulier. Die hebben ook honden, maar evengoed zijn ze toch binnen geweest.
Bij jou kunnen ze ook zo via de achterkant komen, dan komen ze wel via een ander erf. Niet om je bang te maken Knipoog , maar die dieven zijn erg vindingrijk.

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 09:07

Jah, een hond maakt niet veel uit, ze hebben onze hond Tara ingespoten dat ze ging slapen......

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 10:25

Bij mij in de buurt zijn laatst ook (een week of 3/4 terug) een aantal zadels gestolen... heel naar, die mensen hadden helemaal aangepaste zadels enzo liggen, dus das nogal een strop dan. Dat is omg. Haarlem.
Gelukkig zijn ze bij ons nog niet op stal geweest. Een keer dachten we dat er dieven geweest waren, maar toen bleek een meisje het allemaal in haar kast te hebben liggen... die mag daar nu ook niet meer komen.
Als ze echt willen komen ze overal bij, maar de wat gemakzuchtigere dieven hou je al tegen met een goed slot (discus slot of een ABUS hangslot), die zijn iig moeilijker open te maken!

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:08

Dat is tog ook erg! Mensen op stal vertouw je tog?? Nouw dat kun je dan wel vergeten!