Uitgeput paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Uitgeput paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 19:48

Zijn jullie paarden wel eens helemaal uitgeput? Super moe? Waldo is altijd wel een beetje lui (dat is weer wat anders dan moe Knipoog ) maar na de jacht lag ie in z'n stal! (doet ie anders nooit hoor Knipoog ) Dus ik moest hem overeind duwen zowat. Toen buiten uitstappen... nou hij was echt zooo moe, dat had ik nog nooit meegemaakt. Echt slingerend over het pad gingen we. Ik was al bijna bang dat ie halverwege zou besluiten om lekker door te gaan slapen met mij op zn rug hehe. Uiteindelijk namen we een ander pad dan normaal en daar werd ie wel wakker van en was ie weer een beetje geinteresseerd.
Grappig dat ie dan zo moe was. Normaal is ie dat nooit... ik vond het wel aandoenlijk Lovers

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 19:51

Dat heeft Bill gelukkig nooit gehad. Wat schijnt te helpen is roggebrood geven, dat schijnt snel weer energie te geven. Misschien een tip voor de volgende keer? Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 20:08

Wat ook wel eens wordt gedaan is een mengsel van keukenzout en suiker in gelijke delen. Gewoon een paar theelepeltjes door een klein beetje voer, bv. muesli. Knapt hij snel van op

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 22:02

Nee met mijn paardje heb ik dta nou nooit.. al is die nog zo moe, hij blijft rennen tot ie er bij neer valt *LOL*
Af en toe best vervelend hoor, als je zeg maar een lange rit gemaakt heb of veel gegaloppeerd achter elkaar, en ik laat hem dan uit stappen dan stapt ie toch snel!
En hij zoekt dan weer een aanleiding om zo snel mogelijk weer over te kunnen schakelen in draf, om vervolgens weer te gaan galopperen. Schijnheilig
Nee nee.. dat paardje van mij is niet moe te krijgen!

"What we call human nature, is actually human habit.."

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 22:21

Echt moe?? Nog nooit aan haar gemerkt eigelijk...
Wel lui Haha! Dan wil ze eerst niet lopen, laat haar hoofd hangen en achterbenen slepen. En vervolgens gebeurt er iets (we gaan weer naar huis bv Haha! ) en tadaaaa voorbij is de moeigheid *LOL*

Maar nee, zelfs na een dag lang marathonnen is ze niet echt moe. Dan heeft ze nog energie over om een flinke draf naar huis in te zetten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Marjelle1992, sterregoud, Unravelation, Wieke en 109 bezoekers