Weer een SUPERmiddel,werkt dat nou echt?(afvallen)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Zonnetje81
Berichten: 18587
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Weer een SUPERmiddel,werkt dat nou echt?(afvallen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 18:00

Ik verbaas me eignelijk nog altijd over allerlei SUPER middeltjes die aangeboden worden om af te vallen. Maar er moet toch ooit iemand zijn die er werkelijk mee afgevallen is.....?? Zonder alles veranderd te hebben.

Ze zullen toch niet ALLES aan elkaar zwetsen of toch wel??

Zo las ik weer iets over Ephidril.600......wie heeft nou zoiets gebruikt waarbij het wel hielp?

Maar nog snap ik er geen hol van dat al die reclames maar door blijven gaan.


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 18:04

mn zusje heeft het in de kast staan Scheve mond naast het potje met stack4

en ja, je valt er wel van af, maar je helpt je darmen naar de klote, en ook is het slecht voor je hart

mn nichtje ligt trouwens weer in het ziekenhuis, ze gaan weer een stuk darm verwijderen, darmen zijn aangetast door reduce fat fast en door stackers

dus al die mensen die zeggen het werkt en het is niet slecht voor je kunnen de boom in, ik heb 2 mensen in de familie die er hun darmen mee naar de kl*te hebben geholpen, en ja mn nichtje die nu dus weer in t ziekenhuis ligt is erg veel afgevallen, simpelweg omdat ze niets kon eten, omdat haar darmen te erg aangetast waren! ook kan ze haar platte buik net showen, zit vol littekens van de operaties....
nu mag ze na de operatie weer beginnen met beschuitjes en thee en boullion, en dan maar hopen dat ze weer meer mag gaan eten

dus ik zou zeggen: BLIJF ER VANAF!!

gezond eten, veel water drinken en sporten(mbv dietiste en sportschool) is verreweg het gezondste en werkt het beste op de lange termijn!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Zonnetje81
Berichten: 18587
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 18:07

Daarom snap ik niet dat al die reclames maar doorgaan.........er moeten toch meer van die gevallen zijn en dergelijke!!!??

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 18:14

klopt, maar bewijs maar eens dat het inderdaad alleen door dat spul komt
mn zusje heeft in een kliniek voor eetstoornissen gezeten, bijna al die meiden hadden last van hun maag/darmen, maar veel van hun durven of willen niet toegeven dat ze die rotzooi gebruiken/gebruikten en als ze dat al toegeven, hebben ze er geen behoefte aan om die fabrikanten aan te klagen, dan moet je je verhaal in het openbaar vertellen en dat durven de meeste niet aan, en bovendien, bewijs maar eens dat het komt door die rotzooi en dat het niet gewoon een gevolg van anorexia nervosa of boulimia is, of de ziekte van Crohn....

vaak zit er trouwens Sibutramine of Ephedra in die pillen, dat zorgt voor een verhoogde bloeddruk, hogere hartslag en een versnelde werking van je schildklier
ja je valt dan af, maar naast dat het dus slecht is voor je darmen, is het ook slecht voor je hart&bloedvaten

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 18:27

rotzooi is het inderdaad.
heb zelf weleens ephedra geslikt en kreeg er ontzettende darmkrampen van en een zenuwachtig opgefokt gevoel...

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:44

Als het echt zou werken dan zou iedereen slank zijn. Het is toch een combinatie van gezond eten ( en gezond blijven eten als je bent afgevallen) en bewegen.

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:57

net zoals die Herbalifepillen en shakes... Wel taart blijven eten, niet sporten en toch afvallen. Dan moet je zelf toch ook kunnen bedenken dat het wel gif moet zijn...


Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 07:51

Ja, het is lastig, soms zie je door de bomen het bos niet meer. Toch denk ik dat het verstandig is dat als je wilt gaan lijnen, je laat informeren door de HA.

Ik heb ook wel een tijdje pillen geslikt hoor, dat heette Bioline van de firma Welness Inter. Network. Dit was een combinatie van chinese kruiden. Je had inderdaad geen honger en je valt er goed van af. Wel onwijs duur, maar het werkte wel.. Ik heb de pillen blindelings geslikt zonder te weten wat er in zat. Maar dan had ik het wel via mijn zwager en schoonzus, die beide dokter zijn, dus ben ik er vanuit gegaan dat zij wel weten of het goed of slecht is..

Maar wat je met die pillen krijgt is een jojo effect. We zijn nu bezig met een dieet, dat heet, "Weet hoe je eet" en daarbij verander je je eetpatroon. Dat is veel effectiever en gezonder. Ik voel me er goed bij. Het is niet zo dat je in 1 week 6 kilo afvalt, maar het gaat veel geleidelijker en het komt er niet zo weer aan..

Pillen zijn vaak snel en effectief voor een hele korte periode, maar wil je echt voor een langere tijd je gewicht omlaag hebben, dan kan je beter met een dieetiste gaan praten..

BloemBloem

Berichten: 16554
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 07:53

Volgens mij helpen die poedertjes en sapjes allemaal niet Haha!
Je moet gewoon gestructureerd 3x op een dag eten en veel water drinken.
Daarbij moet je ook lekker gaan sporten Fitness (CARDIO) bijvoorbeeld dat werkt heel goed

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:18

Het werkt wel, maar alleen tijdelijk, als je weer normaal gaat eten komt het er weer aan.
Het is een combinatie van gezond eten en bewegen. Eet over de dag verdeeld in kleine porties het liefst om de 3 uur danwel 6x per dag. Dit houd ook je bloedsuikerspiegel op niveau. Een weet wat je eet, in heel veel produkten zit suiker als je daar al op let dat je produkten eet zonder suiker ben je al een heel end en veel groenten en fruit.
Zelfs in een potje groenten zit suiker...let er maar eens op en lees de etiketten maar...je zal schrikken. Je mag wel natuurlijke suikers zoals honing. Ik ben op advies van mijn osteopaat een dieet gaan volgen, niet expres om af te vallen, maar dat gebeurde dus wel. Ik ben bewuster gaan eten en kom ook niet meer aan, het is ff omschakelen.
Ook ik heb die pillen e.d allemaal geprobeerd en het helpt...tijdelijk want je kan die dingen niet je leven lang gebruiken want het is troep.
De oude stackers zijn niet voor niets verboden..maar ze verzinnen toch elke keer wat nieuws...en aangezien de meeste mensen alleen maar dikker worden en iedereen altijd snel wil afvallen zullen die produkten blijven bestaan.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:25

GEEN PILLETJS NEMEN, NIET DOEN. het is zo ongelooflijk slecht, als het echt zou werken, dan was iedereeen die te dik is, slank!!! Haha! Ga naar een dieetiste ofzo, en pas je eet patroon aan . Pillen en poeders maken je darmen lui, en je valt heus wel af, maar het brengt wel schade aan je lijf. Scheve mond Neem van mij aan verander je eet patroon. Zelf zit ik bij een dieetiste ben nu zo,n 6 kg afgevallen Haha! , neem verantwoorde tussendoortjes, snoep totaal niet (daarvoor was er echt niks veilig), drink geen priklimonades meer, eet 3 keer per dag normaal. en het gaat prima. heb zelfs geen trek meer in snoep en ander zoetigheid, terwijl dat voor mij een echt probleem was hoor. Knipoog Je moet alleen goed doorzetten en echt willen, en niet dat wanneer je begint met lijnen, dat er eind van de week 5 kg af is, je moet je lichaam ook de tijd geven, om ,om te schakelen. Zal best lukken, als je maar echt wil.Succes Lachen

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:27

PriscaZ schreef:
net zoals die Herbalifepillen en shakes... Wel taart blijven eten, niet sporten en toch afvallen. Dan moet je zelf toch ook kunnen bedenken dat het wel gif moet zijn...


herbalife, is echt troep, zeg het eerlijk jaren geleden heb ik het ook gebruikt, ben er doodziek van geworden, o ja ik viel af, maar zodra ik weer gewoon ging eten, zaten de kilo,s er dubbel dwars zo weer aan.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Zonnetje81
Berichten: 18587
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 09:50

Net of het hier voor mij ter sprake is....het is een algemene vraag die ik stel.

De vraag is niethoe je wel moet lijnen de vraag is wie die troep ooit gebruikt heeft en of het werkte ja of nee. En dat ik niet snap dat er nog reclames zijn als het zo gevaarlijk is en dat mensen er nog in trappen....sommige zijn vrij prijzig.

Dus de vraag is hoeveel waarheid zitten er in die verhaaltjes van die artikelen.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:52

Ephidril, zit daar geen ephedra in?
Een tijd geleden is daar nog een topic over geweest hoe slecht het voor je is.
Het is ook bij Oprah geweest en het is dus gewoon een doodvonnis tekenen, als je dit gaat gebruiken.
Herbalife heb ik geen ervaringen mee.
Aloe Vera schijnt ook goed te helepen om af te vallen, maar dat komt gewoon omdat het laxerend werkt. Het tast ook je darmen aan.

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:55

spokie79 schreef:
Ephidril, zit daar geen ephedra in?
.


Dat was dus ook wat ik me al afvroeg!!

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:16

Yep dat zit er in alleen geven ze het gewoon een nieuw naampje...
het werkt, maar het is troep..

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:19

orionneke schreef:
Maar nog snap ik er geen hol van dat al die reclames maar door blijven gaan.


Omdat er nog altijd zulke naïeve mensen rondlopen die die reclames geloven en die rommel dan ook echt kopen...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:21

ik heb een wondermiddel. Haha!

het neveneffect ervan is dat je afvalt.
k'moet zelfs geregeld een tussendoortje nemen om op gewicht te blijven.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:24

Wat is dat wondermiddel dan?

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:36

het dient niet om af te vallen, ik mag het levenslang nemen en als bijwerking heeft het dat je der van afvalt. Scheve mond

geen optie voor gezonde mensen dus

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:37

Het probleem met die dingen is dat er meestal een bijsluiter bij zit waarop staat dat je moet bewegen en dat je beperkt mag eten; (logisch dat je dan afvalt Haha!) maar de meeste mensen die dat spul kopen doen dat niet en verwachten van de pil of poeder dat dát hen laat afvallen. Ik heb heel vroeger wel eens van die tabletten van Patty Brard geslikt en capsules die in je maag uitzetten. Werkt dus niet zonder dieeet. Als ondersteuning zijn ze waarschijnlijk best goed, meestal zitten er veel vezels in en biergist enzo, stoffen die wel goed zijn voor je spijsvertering. Het enige dat ik nu nog wel eens drink is zonnatura thee voor ideaalgewicht. Puur omdat ik toch thee drink, en wieweet heeft het nog ergens zin voor.

Controversiele dingen zoals stackers zou ik nooit gebruiken. Ik verbaas me er ook over dat dit soort pillen nog niet wettelijk aangepakt zijn.

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:37

Het zijn allemaal wondermiddelen Je valt er ook gigantisch mee af, tenminste van de glazen water waar je het mee in moet nemen, het dieet wat er bij hoort en de beweging.

Of te wel het merendeel blijft gewoon rotzooi Scheve mond

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:39

ik hou het bij water!! en gewoon een beetje opletten wat je doet (niet te heftig! moet wel gewoon af en toe een ijsje , gebakje of patatje kunnen eten ) ben ruim 30kg kwijt ! je doet er wel wat langer over en soms kom je even weer iets aan maar op deze manier heb je weinig last van een super jojo effect

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:42

Laura schreef:
Controversiele dingen zoals stackers zou ik nooit gebruiken. Ik verbaas me er ook over dat dit soort pillen nog niet wettelijk aangepakt zijn.


Die pillen zijn wel aangepakt, alleen ze heten nu nog hetzelfde met nieuwe samenstelling.

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 12:29

Ephedrine (ephedra of ook wel Ma Huang) is verboden in nederland tegenwoordig omdat het inderdaad darm en hartklachten kan veroorzaken. Ieder lijf reageert er verschillend op dus de een gebruikt het een jaar en heeft nergens last van en de ander heeft na 1 pil buikpijn.

Je valt er zeker wel van af maar omdat je dus je stofwisseling in de war brengt, zodra je weer normale stofwisseling hebt kom je gewoon net zo hard weer aan.

maar goed nieuws voor iedereen .. er was laatst een man die in het kader van een onderzoek een maand lang alleen maar bij de macdonalds had gegeten en die was 6 kilo afgevallen !!

maar goed de vraag was werkt dit: het antwoord is ja je valt er als je normaal eet echt vanaf maar als je alleen maar vet en ongezond eet werken ook deze pillen natuurlijk niet.

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289