Asiel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Asiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 18:09

Wie van de bokkers werkt er in een asiel?? ik wil heel graag een hondje uit het asiel helpen. ik heb al genoeg adressen van asiels maar t lijkt me handig als iemand het ook in de gaten kan houden voor me. ik dacht namelijk dat er een bokker in t asiel werkt of daar contact mee heeft. stuur maar een pbtjeof laat hier je bericht achter.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 18:26

Jurga heeft tijdelijk in een asiel gewerkt en ze heeft daar een geweldige tijd gehad Haha! daar heb ik al genoeg over gehoord Tong uitsteken Knipoog

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 18:31

ik wil er eigenlijk niet gaan werken maar een hondje uit het asiel aanschaffen. Knipoog het werken daar lijkt me ook erg leuk.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 18:33

lonneke schreef:
ik wil er eigenlijk niet gaan werken maar een hondje uit het asiel aanschaffen. Knipoog het werken daar lijkt me ook erg leuk.


Dat wist ik ook Lachen Misschien kwam het een beetje verkeerd over, maar je kunt dus wel eens contact opnemen met Jur.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 10:48

werken in het asiel? Ik zou binnen de korste keren 10 honden hebben!!!!!!

De hond is de betere mens

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 10:49

Sypheron"]
[quote="lonneke schreef:
ik wil er eigenlijk niet gaan werken maar een hondje uit het asiel aanschaffen. Knipoog het werken daar lijkt me ook erg leuk.


Dat wist ik ook Lachen Misschien kwam het een beetje verkeerd over, maar je kunt dus wel eens contact opnemen met Jur.
[/quote]

Maar ze werkt er nu toch niet meer?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boyca, ComscoreBot, Eretria, IASCrawler, IlBuono, Laurora, MarJon, MiniTrex113, Petra_O, Sabbientje, Xayah, xemmafalcon, YandexBot en 177 bezoekers