Goed zadel???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Goed zadel???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 14:43

wat vinden jullie ervan: ik heb een hulsebos zadel. zit prima en heeft naar mijn idee altijd prima gelegen. na een aantal topics over hulsebos gelezen te hebben begin ik te tweifelen. "kamer te smal, list niet goed op paard, ruiter zit "vast" enz." mijn zadel moet nu na een half jaar (misschien iets langer) wel opgevuld worden, omdat hij achter gaat schuiven, maar dat doet er ff niet toe. ik vind het zadel goed zitten, maar ik vind de kamer, nu ik er anders naar kijk, toch wel klein vergeleken andere zadels. ik ben voor de rest altijd blij met dit zadel geweest, maar tweifel of het wel echt goed is. wat vinden jullie??????



paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 18:04

weet niemand raad?????? Huilen Verdrietig Verward Frusty

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 18:09

Laat je niet aan het twijfelen brengen, als je altijd al tevreden was, waarom ga je dan twijfelen. Ik ken Jan al járen, al lang voordat ie zelf zadels ging maken. Hij is zeker kundig. Hij maakt honderden zadels per jaar, ook logisch dat er dan klachten zijn of minder goede ervaringen.

Als je toch blijft twijfelen, vraag dan een andere zadelmaker of iemand met veel verstand van paarden, zadels en rijden om er eens naar te kijken.

Ikzelf zou niet voor zo'n zadel kiezen, maar dat heeft heel andere redenen.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 18:13

Ik ben het met Carola eens.
Als je hem zelf gewoon fijn vindt moet je je niet aan het twijfelen laten brengen door andere mensen. De (jouw eigen) eerste indruk is meestal de beste!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 18:18

dank jullie, ben weer (bijna) helemaal tevreden over "mijn zadeltje".


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, miamivice, Veldbloem, VogeltjeM en 94 bezoekers