afkraken!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FjordenFreak

Berichten: 310
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: amstedam

afkraken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 16:42

hoi allemaal,
ik lees hier nogal wat berichten en ik zie alleen maar dat degene bij in the picture en iedereen wordt afgekraakt en ook bij links, als iemand anders een forum wil maken dan doet hij/zij dat toch? ik ga er ook 1 maken voor bij mijn site ( Tong uitsteken ) maar ook dat van roel werdt dus verziekt door een paar oversekste bokkers. ook krijgen sommige met hele leuke toppics geen reacties en sommige met de meest domste waar nergens op slaat wel. ook de nieuwelingen en die engelse vrouw/man wordt ook al afgekraakt, maar als zij hier nou wilt komen om met nl'ers te praten kan dat toch? volgens mij komen er hier ook kakkertjes de rest verzieken. wat maakt het nou uit of je er niet uit ziet op je pony? het gaat om het innerlijk. en ik denk dus ook niet dat ik hier reactie op terug krijg maar een slotje op wordt gegooid. op internet weet je niet of hij/zij boos is en dat ben ik nu niet maar dit moest ik even kwijt. ik wil nu ook niewt horen van: ... slaat nergens op ofzo, als je iets niet leuk of iets klote vindt ga je toch ook niet zeggen: "staat niet Misselijk bleh!" je bent veels te groot!" door dat sootr topics wordt het hier minder leuk, want eerst vondt ik het hier nog super! maar nu vindt ik het nog alleen maar *leuk*. dit moest ik even kwijt! Extreme duivel

k zoek een verzorg/bijrijd paard/pony vlakbij amsterdam-noord: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 16:57

Dat is geen afkraken, dat is gewoon je mening geven of discussieren. Als je overal 'ja en amen' op zou moeten zeggen, dan zou de lol er snel af zijn.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

FjordenFreak

Berichten: 310
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: amstedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 16:59

bij een ander komt het harder aan dan de andere,
maar je wordt soms gewoonweg wel afgekraakt.

vandaar dat er dan macholen het forum gaan verpesten.

k zoek een verzorg/bijrijd paard/pony vlakbij amsterdam-noord: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:01

Waarom anders een forum? Een forum is voor te discussieren en je mening en andere dingen op kwijt te kunnen! Al moet dit wel onder controle gehouden worden, las er zoiets fout gaat, zoals op het forum van Roel, dan moet je gewoon bannen, en niet je hele forum plat gooien, want dat heeft geen zin en dan geef je degene die het gedaan hebben alleen maar hun zin!

FjordenFreak

Berichten: 310
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: amstedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 18:29

maar op forums hoor je toch niet zo Misselijk te reageren?

zoals de engelse vrouw krijgt ook berichten dat ze weg moet.
dat lees je in haar topics...

k zoek een verzorg/bijrijd paard/pony vlakbij amsterdam-noord: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 18:57

Er zijn mensen die zich dingen te veel aantrekken.
Wanneer ik een reactie geef op iets, en dat is een beetje negatief, doe ik het niet om die persoon af te kraken, maar om mijn kant van het verhaal te laten zien. Bijvoorbeeld van 'ik ga deze pony kopen' en ik zie diverse redenen waarom diegene dat beter niet kan doen.

Het probleem is dan echter, dat die mensen dat niet wíllen horen. Ik snap best dat dingen niet altijd even leuk zijn om te horen, maar that's life. Zolang ik het als opbouwende kritiek of als fatsoenlijke mening netjes formuleer, vind ik niet dat ik mensen wegpest of weetikwat. Dat die mensen daar niet tegen kunnen, en dan gaan schelden of besluiten om weg te gaan van het forum (wat dus totaal niet de bedoeling is van mijn evt. negatieve berichten) dan is dat hun probleem, dat ze daar zo zwaar aan tillen.

Er zullen altijd mensen zijn die het niet eens zijn met je. Dan kan je twee dingen doen: je kan boos worden en er tegenin gaan, of zeggen 'tsja, in zekere zin heb je wel gelijk'of 'zo zie ik het niet'
Een beter bokt begint bij jezelf...

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

FjordenFreak

Berichten: 310
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: amstedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 19:14

daar heb je wel g Extreme duivel elijk in, ja

k zoek een verzorg/bijrijd paard/pony vlakbij amsterdam-noord: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=

Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 13:00

dat vind ik ook.

ik heb nou pas op ITP een bericht gezet van een friese ruin. die komt van de marktplaats af, want ik heb hem daar zelf opgezocht. dat heb ik allemaal op school gedaan.

toen heb ik vergeten uit te loggen (vergeet ik wel eens meer) en heeft er een of andere lolbroek een berichtje daar geplaatst dat die ruin van mijn oom in canada Verward is. terwijl ik helemaal geen oom in canada heb!!!!

terwijl ik dat zelf absoluut neit geplaatst kan hebben omdat ik toen in de bus naar huis zat. (zie de tijd. 12.46)

krijg ik meteen van die stinkmodder reacties dat ze me neit geloven.

dat vind ik dus echt niet leuk!!!


groetjes dian

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 13:56

Die mevrouw zou als ze bestond amerikaans zijn....

maar het is fakerij...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 14:26

vanda's schreef:
Die mevrouw zou als ze bestond amerikaans zijn....

maar het is fakerij...


Heb je bewijs dan? Niet zo zeuren hoor...

Maargoed, ik ben het met Carola eens. Het zou niet leuk zijn als er elke keer alleen maar werd gezegd dat het leuke foto's waren. Bijvoorbeeld dat topic van Boogie*Girl, dat ze dat paardje wilde kopen. Vraagt ze notebene letterlijk om onze mening, en omdat die mening haar toevallig niet aanstaat, verandert het topic in een slagveld.

Ik heb pas ook een paardje gekocht, maar als ik weet dat dat paardje goed en leuk voor mij is, ga ik er niet eens een mening om vragen...ik begin gewoon met posten alstie al van mij is! Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 14:27

dat mens geloof ik echt neit..

Maar die foto's ben ik het heel erg mee eens... Als iemand zn foto erop zet is het niet de bedoeling om te gaan zeuren over dat diegene te groot is ofzo...

amberosa
Berichten: 11
Geregistreerd: 10-10-01
Woonplaats: huizen

afkraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 21:52

wat zitten jullie nou te zeuren?
een discusie is meestal voor 1 persoon minder leuk
omdat iedereen een eigen mening heeft

''zoveel mensen zoveel smaken''

wat de een leuk of interessant vindt, kan voor een ander wel heel dom zijn


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ManonGrr en 47 bezoekers