Weer niet gelukt om geld uit te geven..............

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Weer niet gelukt om geld uit te geven..............

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-02 16:10

Ben net bij de ruitersportzaak bij ons in de stad geweest en het is me weer niet gelukt om geld uit te geven. Ben op zoek naar een nieuwe jas en was in de rekken aan het kijken of ik iets moois kon vinden. Die meiden bleven maar achter de kassa zitten roken en na wat heen-en-weer geloop en gesnuffel werd er op m´n vraag of de nieuwe collectie van Anky al binnen was werd alleen ´ergens in mei´ geantwoord. Nog ging er geen belletje rinkelen dat ik wellicht geholpen had willen worden en ze gingen vrolijk verder babbelen...

Daar ik me ook aan het orienteren ben om een nieuw zadel te kopen ben ik dus ook hun collectie zadels gaan bekijken en er werd alleen geirriteerd gekeken toen ik de verhoging opliep, wederom bleven ze doorroken en babbelen.

Voor de zoveelste keer neem ik mezelf voor om daar voorlopig niet meer binnen te stappen!! Gelukkig hebben we hier twee ruitersportzaken..

Misschien een beetje wazig allemaal, maar ik ben zwaar gefrustreerd door de manier waarop deze meiden met hun klanten omgaan. In principe ben je altijd veel geld kwijt en een iets betere service mag je dan wel verwachten!

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 16:16

Dat is inderdaad niet leuk.

Teveel service is ook niet goed. Vooral bij het kopen van kleding is het zwaar irritant als er constant een verkoopster op je lip zit Frusty

Maar inderdaad, minimaal een keer vriendelijk vragen of ze je kunnen helpen lijkt me toch niet teveel van het goede. En als ik jou berichtje zo lees werd je nog net niet weggekeken uit die winkel.

Als je ontevreden bent mag je best een klacht indienen, misschien dat daar bij die meiden even weer de oogjes van opengaan!

Marlies
Berichten: 65
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 16:17

Hoi, waarom neem je niet gewoon een kijkje op de site van Anky (www.anky.nl). Daar staat ook een lijst met dealers op. Dan hoef je in ieder geval niet meer naar die asociale mutsen!

Groetjes

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 16:24

Vervelend he zulk soort mensen,

bovendien vind ik het asociaal om in het bijzijn en in het zicht van de klant te roken.

Daar je altijd wel een "achter" hebt kunnen ze dat daar mooi doen.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 16:31

Helemaal met je eens. Maar ja, blijkbaar vinden ze zich superieur omdat ZIJ in de ruitersportzaak werken en jij niet..........Is heel stoer hoor!

(dat jij wel eens bakken met geld meer te besteden hebt per maand dan zijzelf maakt niet uit ) Haha!

Maar goed, dit weekend toch geslaagd in die Extreme duivel winkel voor een Anky bodywamer met 40% korting!!!! Haha! Haha! Haha!

Komt goed, meisie, en als je hulp nodig hebt met geld uitgeven dan kom ik je wel helpen hoor!!! Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 16:56

Eigenlijk ben ik dan nogal een zeikerd Lachen Ik houd sowiezo niet van shoppen, zeker niet van kleding, en ik kan me doodergeren dat als ik binnenkom dat er gelijk 3 verkoopsters om me heen staan om te vragen of ze ergens mee kunnen helpen. Maar als dat niet gedaan wordt, en ik heb inderdaad hulp nodig, dan wordt het weer niet gevraagd Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 18:42

Dire keer raden waa rje geweest bent hahaha.

Ik kijk eerst altijd op de Divoza site om een idee te krijgen wat ik wil hebben. Vervolgens haal ik dat bij een ruitersportzaak zonder poehaa en franje. Scheelt ook behoorlijk in de prijs Knipoog

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 19:46

Hmm niet erg netjes als er gewoon constant gerookt wordt door de medewerkers! Zelf werk ik bij Divoza in Leek en daar mag het niet eens ivm met de verzekering. Alleen in de kantine mag gerookt worden.

Wat betreft wel/niet helpen: dat is is soms heel moeilijk in te schatten. Veel mensen willen gewoon rondkijken en dan is het inderdaad irritant als er steeds verkopers op je lip staan. Maar anderen willen wel graag geholpen worden, als het lijkt alsof klanten aan het zoeken zijn vraag ik wel of ze hulp kunnen gebruiken.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:26

Ja, ik vind dat de meesten van jullie het in Leek best goed doen hoor Nienke!

Je wilt niet constant op de lip gezeten worden, maar als je naar ze toe loopt en iets vraagt, of wacht in de buurt tot ze klaar zijn met een klant, mag je wel verwachten dat ze je helpen... Soms is het ergerlijk als verkoopsters het te druk met elkaar hebben dat ze jou niet eens zien staan wachten!

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 21:30

Jippie schreef:
Dire keer raden waa rje geweest bent hahaha.


Nou Jippie, ik denk dat ik aan 1x raden al genoeg heb. Knipoog
Zo te lezen is daar de laatste paar jaar niet veel veranderd. Boos!
Hoef ik dus nog steeds niet heen.....