Help!! Kan spin uit stofzuiger klimmen??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Help!! Kan spin uit stofzuiger klimmen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 13:03

Ben ik net mijn huisje aan het stofzuigen, zuig ik per ongeluk een spin op. Laat ik nou net een vreselijke angst voor spinnen hebben.. Verdrietig
Wat nu? Kan zo'n beest er weer uitklimmen? Ik vind het helemaal niet leuk
Zul je ook net zien, volgens mij is de zak vol, maar ik durf daar echt niet naar te gaan kijken nu.. Duurt het eigenlijk lang voor zo'n spin dood is als hij in de stofzuigerzak zit en er niet uit kan?
Wie helpt mij?!

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.


Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:05

Ik zuig vaak genoeg spinnen op en naar mijn weten is er bij mij nog nooit één terug uit gekropen.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:06

ja dat kan Haha!
ik heb er ervaring mee Haha!
maar over het algemeen gaan ze wel gewoon dood, maar ik heb er wel eens eentje weer zien uitklimmen!

Dag lieve mama...

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:07

geen idee... meestal zuig ik er kattengrit of hamstervoer achteraan.. heb k t idee dat ie echt dood is..

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:07

ja kan...

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Ilse1979

Berichten: 499
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Delfzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:07

Stop een prop kranten voor alle zekerheid in de slang (niet te ver natuurlijk, anders krijg je die er niet meer uit Knipoog ) De spin krijgt dan geen zuurstof meer en door het stof in de zak issie zo dood. EN hij kan niet meer terugkruipen.

Sterkte verder Haha!

Riding: the art of keeping a horse between you and the ground.

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:08

Zag anders laatst op TV bij "Hart van NL" een stel die een echte slang in de stofzuigerslang hadden zitten!! Verward Wees maar blij met je spin dan!!! Tong uitsteken

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 13:10

Help.. Dat vind ik helemaal niet leuk dat dat kan.. Ik heb nu een prop in de stang gedaan en ik denk dat als mijn vriend thuiskomt dat hij in de zak mag spitten op zoek naar meneertje spin. Jakkes! Het is dat er kans op regen is anders had ik dat ding op het balkon gezet.. En om de stofzuiger nou tot half 6 aan te laten staan.. Ook niet zo'n goed idee. Zucht..

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:10

Ilse1979 schreef:
Stop een prop kranten voor alle zekerheid in de slang (niet te ver natuurlijk, anders krijg je die er niet meer uit Knipoog ) De spin krijgt dan geen zuurstof meer en door het stof in de zak issie zo dood. EN hij kan niet meer terugkruipen.

Zo zeg, jij bent gemeen... >;) Haha!

Ik had denk ik de stofzuiger buiten gezet en als ik de spin weer vergeten was m weer binnen gehaald... Nagelbijten / Gniffelen

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 13:12

nou die spin vergeet ik echt niet hoor! Ook al is zo'n beest maar klein, ik vind ze vreselijk. En met die kans op regen ben ik bang dat mijn stofzuiger het buiten niet overleefd. Vindt mijn vriend vast ook niet zo leuk.

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:12

Ik ben niet bang voor spinnen. Als die spin er uit zou komen gaat die heus niet kijken waar jij bent hoor gaat die zich echt wel verstoppen Haha!

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:17

chickey schreef:
Ik ben niet bang voor spinnen. Als die spin er uit zou komen gaat die heus niet kijken waar jij bent hoor gaat die zich echt wel verstoppen Haha!


ja dat denk jij Tong uitsteken
maar in werkelijk komt die spin met een hak mes achter diegene aan die hem heeft opgezogen... dus kijk maar uit Tong uitsteken

Dag lieve mama...

Soldier
Berichten: 49
Geregistreerd: 21-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:20

Het schijnt zelfs voor te komen dat bepaalde spinnen door de angst om niet meet te kunnen vluchten alle eitjes loslaten waardoor het binnen 24 uur kan krioelen van de spinnen in de stofzuigerzak !!! Verward

Ik zal de stofzuiger snel over het balkon donderen en uitkijken dat je er niemand mee raakt !

Make Love Not War !

Ilse1979

Berichten: 499
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Delfzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:22

xtwisterx"]
Zo zeg, jij bent gemeen... >;) Haha!
[/quote]
~~}> *LOL*
[quote="Soldier schreef:
Het schijnt zelfs voor te komen dat bepaalde spinnen door de angst om niet meet te kunnen vluchten alle eitjes loslaten waardoor het binnen 24 uur kan krioelen van de spinnen in de stofzuigerzak !!!

JIJ bent pas gemeen!! Verdrietig Haha!

Riding: the art of keeping a horse between you and the ground.

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 13:24

Soldier schreef:
Het schijnt zelfs voor te komen dat bepaalde spinnen door de angst om niet meet te kunnen vluchten alle eitjes loslaten waardoor het binnen 24 uur kan krioelen van de spinnen in de stofzuigerzak !!! Verward

Ik zal de stofzuiger snel over het balkon donderen en uitkijken dat je er niemand mee raakt !


Nee dat meen je niet! Bloos! Is dat een grapje?
Weet iemand anders hier ook iets van?
Het was een hooiwagen spin. Nou ben ik er helemaal niet meer gerust op Verdrietig
Als mij vriend om half zes thuis is mag hij direct die zak in de container gooien..

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:25

ja dan heb je 24 spinnen met hakmessen achter je aan Haha!

heb je al een onderduik adres ?

Dag lieve mama...

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:29

Ze kunnen inderdaad terugkruipen. Ik laat de stofzuiger altijd extra lang lopen als ik een spin opgezogen heb. Volgens mij zit 'ie dan zo diep verstopt tussen het stof dat 'ie er echt niet meer uit komt.

Ik had trouwens laatst nog iets engers: 's avonds twee spinnen door de wc gespoeld, en die zaten 's ochtends leuk op de wc bril. Pas na 5 keer terugduwen en steeds weer doortrekken gaven ze het op. Brrr.... Scheve mond

If you change the way you look at things, the things you look at change. (Wayne Dyer)

Op zoek naar leuke handgemaakte producten? MooiVanMo

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:40

Waterkippie schreef:
ja dan heb je 24 spinnen met hakmessen achter je aan Haha!

heb je al een onderduik adres ?


Ja daar zit ze nu denk ik want ze post niet meer Knipoog Haha!

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Soldier
Berichten: 49
Geregistreerd: 21-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:40

Esther19 schreef:
Nee dat meen je niet! Bloos! Is dat een grapje?
Weet iemand anders hier ook iets van?
Het was een hooiwagen spin. Nou ben ik er helemaal niet meer gerust op Verdrietig
Als mij vriend om half zes thuis is mag hij direct die zak in de container gooien..


Nee, dit is absoluut geen grapje !

Een eindje verderop hier woont een Pygmeeen gezin. Zij hadden hetzelfde en de vrouw des huizes wilde van die stofzuiger af. De twee zoons en de vader tilden met zijn drieen de stofzuiger over het balkon maar een van de zoons raakte verstrikt in de slang.

Hij viel samen met de stofzuiger van 6 hoog maar had de mazzel zijn val te kunnen breken door zich vast te grijpen aan de stoeprand !

Maar het mocht niet zo zijn...even daarvoor had een YorkShire daar een flinke bruine jongen achtergelaten en gleed alsnog met zijn handen van de stoeprand af de put in ! Verdronken in het riool !!! Verdrietig

Een echt drama ! Dus kijk uit wat je met die stofzuiger doet want een ongeluk zit in een klein hoekje !!

Stop hem anders zolang in een vuilniszak, kan die spin nergens heen !

Make Love Not War !


Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:41

haha wij hadden gioster een kikker opgezogen

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:42

Soldier schreef:
Nee, dit is absoluut geen grapje !

Een eindje verderop hier woont een Pygmeeen gezin. Zij hadden hetzelfde en de vrouw des huizes wilde van die stofzuiger af. De twee zoons en de vader tilden met zijn drieen de stofzuiger over het balkon maar een van de zoons raakte verstrikt in de slang.

Hij viel samen met de stofzuiger van 6 hoog maar had de mazzel zijn val te kunnen breken door zich vast te grijpen aan de stoeprand !

Maar het mocht niet zo zijn...even daarvoor had een YorkShire daar een flinke bruine jongen achtergelaten en gleed alsnog met zijn handen van de stoeprand af de put in ! Verdronken in het riool !!! Verdrietig

Een echt drama ! Dus kijk uit wat je met die stofzuiger doet want een ongeluk zit in een klein hoekje !!

Stop hem anders zolang in een vuilniszak, kan die spin nergens heen !


haha dit is nog is een goeie binnenkomer op bokt!! OK dan! Welkom hier

**Edit** Ik ben eindelijk weer bijgekomen van het lachen en kan weer op mijn stoel klimmen.....Haha!
Laatst bijgewerkt door PPPeet op 26-08-04 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:43

Ester19 ik ken je angst voor spinnen!
Ik zelf schijt letterlijk in mijn broek als het op spinnen aankomt.
Ik ben zelfs een keer uit een rijdende auto gesprongen omdat er bij mijn zonneschermpje een spin(netje!) naar beneden kwam! Ik roepen "REMMEN, REMMEN! En weg was ik. Mijn vader was in eens zijn pasagier kwijt! Stond ik op de vlucht strook te wachten tot dat hij die spin verdelgd had en terug kwam rijden.

Ik ben nergens anders bang voor! Ik heb als huisdier gehad: Ratten, slangen (meerder soorten) water-agaamen, baard-agaamen, leguaanen, schildpadden noem maar op!

Maar als het op spinnen aankomt !!!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:45

Ja, ze kunnen terugklimmen. Wij leggen de stofzuiger dan ook even buiten als er een spin is opgezogen Haha!.

:D

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:49

Brrr, ik heb (excuses, 'mijn vriend') heeft vorige week een dikke zwarte spin opgezogen, daarna nog een krekel en een oorkruiper....

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 13:52

ik heb er een prop in gedaan dus eruit kan nu hopelijk niet meer.. Als mijn vriend thuis is mag hij direct de zak eruit halen en weggooien. Spinnen brrrr, niets voor mij. Ik ben geen spinnen en insekten mens. Muizen, ratten, kikkers ik pak ze zo op, maar die spinnen en insekten met hun uitsteeksels sprieten en poten jakkes! Nou ik ga nu onderduiken bij mijn paardje, niet dat ik daar iets mee opschiet want in een paardenstal zitten die krengen natuurkijk ook Scheve mond Maar liever in haar stal dan in mijn bed..

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Amber__, Amarins2, Britta31, ComscoreBot, DenieesB, Esther, evelien1000, GoogleAdsense, hooi, Julimy, LolaTFB, Macs, maessie, MarjanB, minouesmee, myk_en_shant, PotjeMayo, scrabbel, Sjofel, Toffeltje, topsylover, Vithou, Wescha, Wistaire, xSuuzerd, XxLMMxX en 73 bezoekers