Arme Amigo...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
hisseklis
Berichten: 146
Geregistreerd: 15-07-01
Woonplaats: Almere

Arme Amigo...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 09:42

Vandaag op mijn verzorgpony Amigo gereden. (Haflinger) Hij loopt de laatse tijd echt zó goed. OK dan! Eerst even lekker in de paddock, (buikje rond gegeten Knipoog ) en daarna gepoetst en gezadeld. Toen gereden (met uitstappen erbij ong. 1 uur en een kwartier, uitstappen doe ik altijd buiten) en terug naar stal. Toen hij voor zijn stal stond, het zadel moest er nog af en ik moest zijn hoeven nog krabben, strekte hij zijn achterbenen en ging hij staan plassen! Hij moest zo nodig dat hij niet even kon wachten tot hij in de stal stond Arme Amigo! En zolang is hij niet uit zijn stal geweest.
En een zucht dat die arme pony gaf...

AmIgO


Talisa

Berichten: 8972
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:44

dat is toch niet zielig ... Verward Knipoog

-


lautjuh85

Berichten: 2182
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:57

Nee vind ik ook niet Verward

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn als je maar beter bent dan de rest!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:37

Kan gebeuren he dat je paard het een keer op moet houden. Je hebt het niet altijd door als ze moeten.

vonne
Berichten: 132
Geregistreerd: 03-03-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:29

Tja, als je moet, dan moet je! Wij moeten eerst nog een wc of een beschutte plek opzoeken, dan heb ik pas medelijden met mezelf als ik heeeel nodig moet. Een paard mag het gewoon maar doen.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:33

ow wat zielig is dat toch Haha! wij wachten toch ook weleensals we ergens zijn :S.. dus zo zileig is hij niet hoor


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Doppers, E4D, GoogleAdsense, LaDonna75, Lizenlotte, MariekeS_, marije1109, Mitch_Beauty, Salinah, vikawiek en 91 bezoekers