Leeft de TV van Horsedances nog??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Leeft de TV van Horsedances nog??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 23:54

Net voordat ik wil gaan afsluiten herinner ik me deze uitspraak...

Citaat:
Mijn vrouw heeft vandaag een speciale verzekering afgesloten, omdat ik heb gezegd dat als Ulla nu weer dezelfde kür rijdt ik mijn schoen door de televisie gooi. Ik hoop echt dat de juryleden dit nu eindelijk eens gaan afstraffen, want je neemt het publiek natuurlijk niet echt serieus als je al acht jaar op dezelfde choreografie en muziek rijdt.


Theo


ik schoot in de lach toen de muziek opklonk van Ulla..., maar dat kwam door bovenstaande uitspraak *LOL*

Dus Theo, hoe is het er nu mee?

Anne_GTI

Berichten: 18201
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 23:57

Gihihihihi..... Je moet knap hard gooien dan hoor.... Zo'n beeldbuis mep je zo nog niet aan diggels.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 23:59

Schoenen met een stalen neus?

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 00:01

en als het je al gelukt is moet je alles ook nog weer opruimen
Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 00:02

Ga me nou niet vertellen dat Theo maar 1 televisie heeft Haha!.

Als zijn vrouw slim is, heeft ze hem eentje gegeven die toch al aan vervanging toe was .

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 00:07

weet jij meer dan ik Knipoog Haha!



ik zie ze eigenlijk gezellig samen op de bank zitten kijken.. *LOL*

Horsedances

Berichten: 857
Geregistreerd: 21-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 00:08

Lovely schreef :

Citaat:
Ga me nou niet vertellen dat Theo maar 1 televisie heeft .
Als zijn vrouw slim is, heeft ze hem eentje gegeven die toch al aan vervanging toe was .


Volgens mij heb jij net zo'n glazen bol als ik. Het klopt volledig, maar die oude Sony is wel uit het raam gegaan zeker toen ik hoorde dat Ulla nog een 9.5 voor haar muziek had gekregen ook. Maar ja, dat is natuurlijk ook wel een voordeel als je al acht jaar op dezelfde muziek en choreografie rijdt, want dan staan deze cijfers al voorgedrukt op je protocol. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 00:09

Misschien zaten ze ergens in een Hotel en heeft Theo daar zijn toffel op de tv gegooid, dat kan ook Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 00:10

Horsedances schreef:
Lovely schreef :



Volgens mij heb jij net zo'n glazen bol als ik. Het klopt volledig, maar die oude Sony is wel uit het raam gegaan zeker toen ik hoorde dat Ulla nog een 9.5 voor haar muziek had gekregen ook. Maar ja, dat is natuurlijk ook wel een voordeel als je al acht jaar op dezelfde muziek en choreografie rijdt, want dan staan deze cijfers al voorgedrukt op je protocol. Haha!

Mevrouw Theo was duidelijk gewaarschuwd, lijkt mij .

Vaarwel voor de sony.