Is dit een redelijke prijs? (Euroriding diamant)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Is dit een redelijke prijs? (Euroriding diamant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 20:24

Ik ben voor Biz op zoek naar een ander zadel, aangezien ik mijn Euroriding Jade niet meer zo lekker vond zitten...dit zadel is inmiddels verkocht.. *LOL*

Euroriding lag verder erg goed op Biz, dus nu zoek ik een 2e hands Euroriding Diamant.
Ik heb 2 opties;

Optie 1
Euroriding Diamant van ca 2 jaar oud en ca 1 jaar gebruikt, nog in zeer goede staat. Dit zadel wordt kompleet verkocht
Vraagprijs is € 700. Is dit redelijk of is dit toch nog wat aan de hoge kant voor zo'n zadel?


Optie 2
Euroriding Diamant, 7 jaar oud, nog in absolute nieuwstaat (is nl maar 2 jaar gebruikt, paar x per week, daarna nog aantal keren ingevet maar niet meer gebruikt ivm verkoop paard) Dit zadel wordt ook kompleet verkocht
Wat zou jij maximaal voor dit zadel willen uitgeven?

Zit Diamant nu veel zachter/dieper dan de Jade?
Hoeveel verschillende soorten diamant zijn er eigenlijk? Ik weet van de Jade dat er verschillende types zijn


Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:37

Ik heb net een euroriding diamant bij van rijs gekocht. Die was 950 euro en 1 jaar oud, dus daarmee vergeleken vind ik die 700 euro wel een nette prijs. Optie 2 zou ik rond de 500 euro waard vinden, is 2 jaar gebruikt en toch al 7 jaar oud..


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:17

Hoi !
De diamant zit ERG diep, ik vind het heerlijk, maar dat vind niet iedereen.
De diamant is ook erg goede kwaliteit en blijft nog wel redelijk waarde houden. Ik vind 700 een nette prijs. En vergeet niet; er staat vraagprijs, dus je kan altijd lager bieden. Nieuw zijn ze dacht ik rond de 1150, of tegenwoordig al meer ??? Ik vind het een interessant aanbod.

Die van 7 jaar oud zou ik willen zien, zo kun je er niet veel zinnigs over zeggen vind ik....

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 23:23

Ze kosten nu nieuw ca € 1275 (bij van Rijs incl toebehoren)

Die van 7 jaar oud schijnt er uit te zien als nieuw, ook de foto ziet er wel goed uit.. alleen vraagt ze er net zo veel voor als zadel optie 1.. dus dat vind ik zowieso al te veel (voordeel is wel dat ze vlakbij woont dus dat is makkelijker met passen)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tess1, YandexBot en 84 bezoekers