Joepie!!! Ik ga weer lessen :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Angel22

Berichten: 175
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Ik wil bij raimond zijn....

Joepie!!! Ik ga weer lessen :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 14:43

JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! *LOL* *LOL* *LOL* Ik ben zo blij!!!!!!!!
Ik ga weer lessen bij mijn oude manege Haha!

Samen met mijn dinnetje ben ik gisteren even wezen kijken. We waren er een paar weken terug al geweest maar toen was mijn oude instructeur nog op vakantie en ik wilde hem toch wel weer heel graag zien.
Dus toen nog niets besloten. Gisteravond weer heen geweest op zijn eerste dag weer Haha! en hebben ff gezellig gekletst.
Tja ik had hem 10 jaar terug al eens beloofd dat ik weer eens zou komen kijken maar ja het kwam er maar steeds niet van en toen is het ion een vergeet hoekje geraakt.
Het was wel meteen weer vertrouwd op de manege...

We hebben een uur van zijn les staan kijken en ik kreeg meteen weer flashbacks van tig jaar terug toen ik zelf nog les had bij hem.
HElemaal goed gewoon Haha!

We hebben voor maandag over een week een intakelesje geboekt om te kijken op wat voor niveau we zitten en dan willen we heel graag bij mijn oude instructeur in de les gaan. Hij geeft van beginners tot ver-gevorderd les dus dat zal het probleem niet zo zijn neem ik aan.

Af en toe gaan we kijken of we de Tinker van me dinnetje mee kunnen nemen zodat die ook wat van de lessen mee krijgt maar over het algemeen gaan we gewoon op de manege paarden rijden Lachen

En er zaten wel een paar mooie exemplaren tussen Haha! Een stuk of drie bonte... en voor de rest eik alleen maar bruine paarden.
Maar die bontjes waren wel mooi Echt wel!!!!
Ik kan niet wachten tot we die intake mogen gaan doen !!!!!!!

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:23

nou veel plezier dan alvast

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:43

heeej veel plezier he?ik heb ook met mijn overbuurmeisje afgesproken dat we samen lessen gaan nemen.maar bij mij komt er iemand aan huis les geven zodat we lekker thuis kunnen rijden.maar eerst moet nielsson beter zijn met zijn voetje.maar als je dat wil lezen moet je ff kijken in het topic:dierenarts is geweest.in vvdd.veel plezier!!!!

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:50

veel plezier zeg!! wel fijn dat dat oude gevoel weer terug kwam zeg!! ik zou ook weer eens een kijkje moeten gaan nemen op mijn oude manege... helaas werkt mijn oude instructriese er niet meer Boos!

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:51

leuk zeg....Veel plezier Lachen

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:53

Leuk Haha! veel plzier! Fijn dat dat oude gevoel weer terug kwam, dat is wel ene goed teken denk ik

Angel22

Berichten: 175
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Ik wil bij raimond zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 09:34

Ik voelde me op at moment gewoon echt weer 12... zo weird....
Dat nerveuze spanningsgevoel vlak voor je moet rijden... heerlijk gewoon!!!!!
Ik had ook echt zin om die bak in te rennen, er een van der paard af te trekken en zelf mee te gaan rijden... Maar goed dat ik dat niet gedaan heb Haha! maar had er wel zin in Lachen

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:25

Ik kan het me goed voorstellen.

Na een paar jaar niet gereden te hebben ben ik met mijn toenmalige bijrijdpaardje weer gaan lessen. Weliswaar bij een andere manege maar toch wel leuk. Altijd weer leuk om te weten wat je wel en niet vergeten bent Haha! .

Inmiddels heb ik mijn eigen maflinger en even niet meer aan het lessen. Maar wie weet... over een tijdje misschien wel weer. Moet ik eerst wel instructie hebben die op stal komt en niet te duur is *LOL* .

Angel22

Berichten: 175
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Ik wil bij raimond zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 06:46

Zo weer even een udate Lachen

Gisteren hebben mijn dinnetje ( mickydo) en ik de "intakeles" gehad. Het was een priveles van een half uur om te kijken in welke groep we kunnen.
Aangezien mickydo en ik allebei al lange tijd niet meer gelesd hadden waren we beiden nogal nerveus. Gaat het wel goed kan ik het nog wel, strax bak ik er nix van schoot allemaal door me hoofd. Vandaar ook mijn vraag in het rijtechnische gedeelte want ik wist echt niet meer op welk been je moest lichtrijden in de bak.
Gelukkig was het vrouwtje waar we les van kregen erg begripvol naar ons toe en heeft bepaalde dingen nog eens rustig uitgelegd.
We hebben een aantal figuren moet rijden onder andere rechtsomkeert, een paar voltes, een slangevolte en het normale van hand veranderen.
Ook werd er gekeken hoe we in de verschillende gangen aansprongen en of we een midden drafje konden krijgen van dat paard.
Gelukkig was het een vreselijke lieverd al wilde hij liever sjokken dan rijden maar dat vond ik niet zo gek in dat warme weer van gisteren.
Maar alles ging goed al had ik van mezelf het idee dat ik voor geen meter in de zadel zat en ik met me benen liep te klapperen maar dat scheen allemaal wel mee te vallen.
Aan het eind van de rit kregen we te horen dat we allebei in de gevorderden les kunnen Lachen Toch wel fijn om te weten dat ik niet alles verleerd ben Lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101735
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 07:44

Beter!!! Veel plezier!! Ik rijd al 10 jaar op dezelfde manege en ik ga voorlopig ook niet weg...lijkt me wel heel raar om na zoveel jaar weer es op je manege te komen....er zal wel veel veranderd zijn.,...

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 09:25

Jaaa, het was erg leuk Haha!
En dat paard was echt een verschrikkelijke lieverd. En oud..
Ik was zo nerveus, vanwege het feit dat ik alleen de laatste 2 jaar Kane gewend ben onder me en voor Kane niet meer zo heel veel reed. Ik was echt bang dat ik er niets van zou bakken op een ander paard Haha! . Maar het viel allemaal reuze mee. Gelukkig komen we bij elkaar in de les anders is het niet zo gezellig en mogen we naar een gevorderde les.
Volgende week gaan we beginnen met lessen. IK HEB ER ZIN IN !!

Angel22

Berichten: 175
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Ik wil bij raimond zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 21:27

Het valt wel mee met hoeveel er veranderd is... tja er staan ineens allemaal andere paarden, want alle "oude" manege paarden die er stonden zijn er niet meer.
Had ik ook niet verwacht eik.
Verder zijn er buiten een paddock en een loopmolen ( hoe heet zon ding) bij gekomen en de binnenbak is in tweeen verdeeld. Ook is de buitenbak een enorm stuk opgeknapt. Verder was alles nog hetzelfde. Zelfde sfeer, zelfde eigenaars.... het voelde gewoon meteen weer goed.
De manege heeft een heel gemoedelijk sfeertje, echt zo van " kom binen neem een bakkie koffie en ga zitten Haha! " gewoon helemaal leuk Lachen