limbomeeting verslag!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

limbomeeting verslag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 17:01

Om 6 uur ging mijn wekker al Gaaaap , en al voor 7 uur zat ik op de brommer..
om 7.30 vertrok ik bij de paarden, en KOUD dat het was Lips are sealed Het was 0 graden in de zon !
onderweg voelde ik mijn knien vingers enzo bevriezen. Deze ezel had geen handschoenen aan gedaan Frusty Eindelijk in Venlo aangekomen bleek ik 3 kwartier te vroeg te zijn, dacht dat ik er langer op zou rijden Verdrietig
Dus ben ik het ziekenhuis maar ingelopen, en heb me daar ff wat warmer laten worden, om 8.15 was yentl al gearriveerd Lachen
En zijn we dan dus op de brommer nog ff bij ex langs geweest.

Daarna naar de kidsfarm , was mega leuk, hadden ze KEI veel ratten Lachen
Assie, paardenfan en flubke waren er al, na ons kwamen dennis, en uh volgens mij rik Verward We hebben daar een MEGA varken geaaid Lovers en lammetjes de fles gegeven. En ook een fret los laten lopen, lieve freddie Lovers Mijn handen ruiken er nog steeds naar Tong uitsteken

Daarna naar de speeltuin, "klein zwiterland " voelde me altijd al 12 nu was ik 12 *LOL* wel eng hoor die glijbaan Schijnheilig
Lekker frietjes en PANNENKOEKEN gehad, en toen weer naar huis,


Voor foto's moeten jullie bij sypheron zijn Lachen

groetjes Lara

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 17:09

He, lara, die 'rik' die heet ROY Haha! *LOL*

Het was idd heel gezellig! Moeten we heel snel over doen!
ik ga zo ook maar eens een verslagje typen denk ik. Samen met auk, dus tot zo Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 17:29

jaaaaaaah het was echt mega gezelli!!!
En Lara: Foei! Wel mn naam onthouden de volgende keer hoor! Tong uitsteken

En klein zwitserland was inderdaad leuk en we hebben ook nog lekker gegeten ook nog, al kon die gast geen pannekoeken maken Tong uitsteken Maar dat lag misschien niet alleen aan z'n kookkunsten Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 17:37

dat was een stravestiet, die man van de pannekoeken Haha! haha was inderdaad heel veel lachen en heel gezellig!!!

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 18:33

ja 't was SUPER gezellie!!!!!
en dat zand smaakte ook wel lekker naast de glijbaan !!hhahaha Haha! Vork
de pannenkoek ook!! en friet ook!! Haha!
dus ..kijk alvast weer uit naar de volgende meeting!!als ik mag..Lachen:D
nou ja groetjesss...en zie je wel roy dat je geen foto gemaakt had Tong uitsteken!
groetjes
xxxx
Anne

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 19:20

OO, je wilde gewoon testen hoe het zand smaakte.. ik dacht al, die gaat op haar gezicht *LOL* Maar nee, je wilde gewoon zand testen.. dan is het goed

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 20:09

jaja anne banketstaaf je er maar uit *LOL* lara wou wel elk dier meenemen; freddie,miep,expensive

en nog wel meer of niet lara Knipoog
ben benieuwd hoe jouw fotos zijn geworden, anne! btw as ik vind je haar ook zo leuker

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 20:33

idd WIL alles hebben !! *LOL*

sorry Roy Bloos Bloos owwee als ik maar geen ruzie met ilona krijg Schijnheilig
Anne toch: ik had het echt expres niet bij gezet dat je het zand zo lekker vond, en nu !!! Cool Nog een paar kiezels aan het na proeven Tong uitsteken

gr Lara

Druif_01

Berichten: 8836
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:24

ja anne, je had ook gewoon kunnen zeggen dat je nog honger had hoor, dan hadden we misschien ook wel gelachen omdat we net hadden gegeten maar niet zo hard als vanmiddag *LOL* *LOL* *LOL*

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:42

Hee luitjes!

Het was echt super vandaag ook al had ik vannacht bijna niet geslapen Slapen na het concert van ROWWEN HEZE Cool ! Maar anne en astrid ik heb dus begrepen dat de zand in klein zwitserland lekker smaakte Haha! ? En Aukje blijk de volgende keer van mijn pet af Tong uitsteken En as die stomme bijt hengst heeft me nog gebeten toen straks en 1 ding is zeker die vent van de pannenkoeken was homo Verward

Gr xxx DENNIS

p.s Jose vriendin van astrid als jij dit leest voeg mij dan effe toe aan jouw msn want ik wordt gek

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 09:54

echt wel een homo! nou ik dacht eerst dat het een wijf was Bloos *LOL*