terschelling!! (foto's)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

terschelling!! (foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 10:26

Ik ben dus een weekje met lysie hier op bokt naar terschelling geweest(naar appelhof natuurlijk ). Was echt super gaaf!!
We hebben eigenlijk alleen maar onzin foto's gemaakt Bloos Niet eens van de boot of van ons plekje bij de tent *schaaam* Bloos!

Maar iig we kwamen aan en hadden de tent opgezet, kwamen de buurjongen thuis. Die wilden onze tent wel even goed zetten want het zijl eronder zat niet goed. (achteraf bleek het helemaal scheef te staan nadat hun eraan hebben zitten klooien).
Foto van Lysanne en sjoerd(was dus de buurjongen)
de foto's zijn slecht omdat het foto's van foto's zijn
Afbeelding

Nouw met die buurjongens zijn we naar de braskoer gegaan. (ik noemde het de bovenkier Verward )
Die jongens gingen de volgende dag weg. We besloten maar naar het strand te gaan.
Afbeelding

Daar kwamen we ene Dennis tegen en die wilde dus met ons op de foto. Nouw wij vonden dat allemaal best. Later heb ik bij onze tent ook nog een foto van lysanne en Dennis gemaakt.
Afbeelding

Maar ja...de groep van dennis ging de volgende dag ook weer weg. (we hebben van hun stoeltjes gekregen!! OK dan! )
Maandag hadden we weer een nieuwe groep met jongens. Die namen ons mee naar de Wyp. eerst natuurlijk voordrinken..Flugel ging er in als koek Vingers aflikken
Afbeelding

Daarna kwam de lol *LOL* (en de vage foto's)
Verward Verward Verward
Afbeelding

okee....zoek lysanne
Afbeelding

voordat we weg gingen. ik kijk erggg vaag Tong uitsteken Cool
Afbeelding

Tent moest ook nog dicht. Toen maakte lysanne een foto van me ass. Cheese! (de bovenkant is mislukt van de foto van de foto maken Haha! )
Afbeelding

Tja dan kwam de day after toen de muziek al om half 9 aan ging. Gaaaap Slapen Dromen
Afbeelding

Er was nog een fotograaf in de actania die foto's van ons had gemaakt
Afbeelding
de jongens:(niet alemaal hoor duhh)
Afbeelding

Nou dat was het eigenlijk wel. Was echt zooo super gaaf. Ik raad het echt aan om een keer te doen...

Celeste
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:29

Leuke foto's! Ziet er zeker wel gezellig uit
Veel leuke dingen over de appelhof gehoord.

Maar horen vakantie foto's niet op bokt international thuis ?

SuusJa

Berichten: 3042
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Druten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:29

Haha! ziet er gezellig uit!!!

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:34

mwhahaha appelhof Haha!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:49

hahaha wat een lol zo te zien op die fotos!!

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 11:09

aahh leuk Haha!
Die foto's in de actania had ik idd ook al op nakkie gezien..
Maar zijn leuk geworde
Appelhof roeleert Vork

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 11:24

zag er leuk uit! Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132043
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 11:29

Ik heb je topic verplaatst naar Bokt International Knipoog

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 12:50

hee wat grappig zeg ik ben ook naar terschelling geweest en ook naar de Wyb! daar is het echt zooo gezellig!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 13:31

ja was echt heel erg leuk. Ja had het perongeluk op het verkeerde gezet Bloos
Ja de wyp ben ik ook geweest. Ik vond de muziek bij de braskoer wel tegenvallen en het was daar ook zooo druk Scheve mond

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 13:37

woehoee....appelhof roeleert!!! Haha!

leuke foto's, ziet er erg gezellig uit!
waar vond je het uitgaan trouwens het leukste? ikzelf de braskoer, bij de wyb waren ze zo streng, mocht je nog niet eens op de banken staan enzo...maja, was wel altijd gezellig aan het einde, op straat roeien *LOL*

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 14:01

Ziet er nice uit, ik ga as weekend met een vriendinnetje lekker stappen in Scheveningen! Ook al zo'n zin in!

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:20

ik was van t weekend ook op terschellig Lachen Is erg leuk daar!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 19:58

Ik vond het uitgaan in de wyb het leukste. Bij de braskoer werd het om een uur of 1 echt veel te druk. Als er iemand langs wou, werd je helemaal geplet. Ik wilde naar de wc, nouw het leek wel een hindernisbaan waar ik doorheen moest. Maar op Terschelling heb je vet veel aandacht van jongens.
De eerste avond in de wyp ik was zo aangeschoten dat ik niet eens meer weet met wie ik allemaal heb gedanst. iig met de jongens die op de actania foto's staan, maar ook nog met een boel anderen. Lysanne was goed in het om maaien van biertjes hahaha *LOL*

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:52

Whi, leuk om terschelling foto's te zien. ik ben er ook een week geweest, maar stond op Terpstra. Echt een super tijd daar gehad. Uitgaan was ook ontzettend gezellig. Actania was leuk, Braskoer was leuk, Wyb was stom, schotse 4 was leuk als je goed lam was. Wiew, volgend jaar misschien wel weer!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 21:08

Joleen schreef:
Whi, leuk om terschelling foto's te zien. ik ben er ook een week geweest, maar stond op Terpstra. Echt een super tijd daar gehad. Uitgaan was ook ontzettend gezellig. Actania was leuk, Braskoer was leuk, Wyb was stom, schotse 4 was leuk als je goed lam was. Wiew, volgend jaar misschien wel weer!

ja haha de schotse vier. Daar waren we ook helemaal naar de klote *LOL* Dat was wel lache. De wyb was ook wel leuk als je al helemaal naar de klote bent