eh..semi commercieel haha

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

eh..semi commercieel haha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-02 22:23

nou bijna iedereen weet dat ik de hengst sanwood gold heb.. maar ik heb het nooit over het feit dat hij ook ter dekking staat!
en dat komt door dat hij vorig jaar natuurlijk gedekt heeft en ik dat liever niet heb.Vorig jaar uren voor de bok door gebracht in de hoop k.i te kunnen maar sannie had zo iets van .. ja dag ik dek al 11 jaar natuurlijk.. ik ga echt niet op die opblaaspop!!! haha en geef hem eens ongelijk!!
maar nu er weer aanvragen kwamen voor dekkingen kwam het gevoel van ongenoegen weer boven bij mij dat hij niet op de bok wil!!
dus weer rond gevraagt wie er een oplossing wist en beland bij iemand die dacht het wel voor elkaar te krijgen!!!
vandaag was de grote dag ....en wat de(n)k je..? HET IS GELUKT!!!
mijn sannie op de opblaaspop en ik zo blij als een klein kind!!!
dus bij deze wil ik mijn verhaal delen en eh... mijn hengst ter dekking aanbieden maar let op...alleen k.i !!! haha
voor wie meer info wil kan het beste even mailen en Sanwood staat ook ter dekking voor niet amerikaanse rassen!!! (bij deze,ik wil niet weer een oude/nieuwe discussie (her)starten!!)

voor s.m : is dit te commercieel voor bokt??laat het dan even weten!!

groetjes silvia, jackeroo.stables@12move.nl


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 22:31

Naja...ik kan alleen maar zeggen: gefeliciteerd dat het is gelukt! Heb je misschien voor de nieuwsgierigheid, en kennisopdoening iets meer info over deze hengst? Gewoon leuk om te weten...of geef je dat soort info alleen uit aan serieuze gegadigden?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 09:16

Kon je niet gewoon een bok-merrie gebruiken. Dat hadden wij bij de arabierenhengstenhouderij waar ik gewerkt heb. Was er een die kunstmatig hengstig gehouden werd en geholpen was (in geval van een ongelukje). Das al veel natuurlijker dan id zo'n phantoom/opblaaspop.
Ik geef hem groot gelijk, hihii.

Succes met dekken!

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 09:39

viv , wat zeg je nou????
en "Bok" merrie Bloos
en dat op B Haha! kt

DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 10:08

Sil: ik heb je een PB gestuurd.


Citaat:
vandaag was de grote dag ....en wat de(n)k je..? HET IS GELUKT!!! mijn sannie op de opblaaspop


Ik zal jullie dan maar niet vermoeien met een verhaal over iemand die haar hengst ZONDER opblaaspop toch KI laat dekken.... Misselijk Lips are sealed gross

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 13:00

Heeeeeeeeeeeeee, ik ken nog een hengst die dat voor elkaar krijgt!!! Heel toevallig gebeurt eigenlijk. De bok vond meneer te hoog, de opwinding was ruim voldoende aanwezig, dus ach, meneer bleef met 4 benen op de grond staan.....kan het nog makkelijker????? Haha!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

jesdepes
Berichten: 246
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 14:07

FlyingHigh schreef:
Heeeeeeeeeeeeee, ik ken nog een hengst die dat voor elkaar krijgt!!! Heel toevallig gebeurt eigenlijk. De bok vond meneer te hoog, de opwinding was ruim voldoende aanwezig, dus ach, meneer bleef met 4 benen op de grond staan.....kan het nog makkelijker????? Haha!


emmertje eronder en klaar is kees *LOL* *LOL* *LOL*
wat is Sanwood eigenlijk???
quarter, paint, appaloosa???
hoe is hij gefokt???
pleasure, reining???

DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 14:39

Svp infovragen over Sanwood direkt aan Sil svp... Lachen

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 18:53

Nou Sil, van Harte!!!!! Knipoog
Nu maar hopen dat er veel kleine Sannies komen want het is echt een hele lieve hengst Lovers

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 11:43

Jos schreef:
viv , wat zeg je nou????
en "Bok" merrie Bloos
en dat op B Haha! kt


Jaja, had je niet verwacht he?
Bokkerdebok Haha! !
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 12:30

FlyingHigh schreef:
Heeeeeeeeeeeeee, ik ken nog een hengst die dat voor elkaar krijgt!!! Heel toevallig gebeurt eigenlijk. De bok vond meneer te hoog, de opwinding was ruim voldoende aanwezig, dus ach, meneer bleef met 4 benen op de grond staan.....kan het nog makkelijker????? Haha!


Je kunt een paard het leren dat hij sperma geeft, zonder dat hij op de bok moet. Ik geloof dat ze dat bij heel dure racepaarden in Amerika zo doen. Ondere andere bij een volbloedhengst (denk dat het Seattle Slew is) die rugproblemen had daardoor niet meer op de bok wilde.

Je suis Charlie.


sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 22:58

nou ik wil heel graag vertellen wie en wat sannie is maar dat wordt niet gewaardeerd en ook ik heb me aan regels te houden maar daar pas ik nog wel een mouw aan Haha! !!
maar ook ik ken hengsten die niet perse op de bok hoeven om sperma te produceren en dat had van mij ook gemogen hoor maar daar denkt meneer helemaal anders over!!!
maar goed meer info over sannie of op vragen per email of eh.. even wachten tot ik een leuk verhaal (absoluut niet commercieel) over hem heb in elkaar heb geflanst.
in iedergeval voor nu groetjes van silvia en Sannie! Pling

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:59

Nou, ik ben wel nieuwsgierig geworden, dus vertel het maar gewoon aan mij hoor! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers