heel mn stal onder water!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

heel mn stal onder water!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 22:03

lekker weertje vandaag, dus ik dacht vanmiddag eens een lange buitenrit te gaan maken....

nou niet dus Koe

ik liep naar zn stal toe en dacht huh Verward waar komt al dat water nou opeens vandaan? er lag namelijk een hele plas voor mn stal Boos!

dus ik doe de deur open en ja hoor, heel mn stal vol met water Lips are sealed
mn drinkbak was blijven lopen (en liep nog steeds trouwens Extreme duivel ) dus dat ding was al een tijdje (lees; waarschijnlijk de hele morgen) aan het overstromen....
guido stond met zn hoeven helemaal onder water, hooi te eten alsof er niets aan de hand was Koe

dus toen heb ik zn stal maar weer eens helemaal leeg gehaald (gisteren pas uitgemest Huilen ) en voor zover als het ging droog gemaakt...

mn vriend had dat ding uit elkaar gehaald en toen bleek dat er een beetje speling op zat en dat het veertje een eind lam was. ik heb maar weer een gewone bak gevuld met water (voor tijdelijk dan want ik ga echt niet iedere dag 200 meter lopen met emmers water Party!! ) dus nu ff kijken of het nog gemaakt dan worden en anders om een nieuwe, want ik heb geen zin om iedere week water uit mn stal te hozen Extreme duivel

zoiets kan ook alleen mij overkomen.... Clown

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**



spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

stal onder water

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:14

Webster heeft welleens de waterleiding eruit getrokken. Meneer verveelde zich en dan gaat hij dat doen. Bij zijn vorige box was het verholpen. Had hij het ook een paar keer geflikt. Hij is toen van box verwisseld en daar kon hij er nog bij. Ik was een weekje ziek geweest dus niet gereden en dan gaat hij dat soort dingen doen. Nu is er iets voor gemaakt dus het zal niet meer gebeuren. Webster staat op houtmot dus dat neemt lekker veel vocht op en word dus heel zwaar. Er lag een lekker laagje mot in. Aangezien ik toen nog niet beter was heeft mijn vriend de hele box moeten leeg halen iets van 10 zware kruiwagens ofzo. Vond het wel lief van hem. Hoop voor je dat die van jouw op stro staat is wat minder zwaar geweest voor je.

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:18

das k*t Scheve mond
nouja succes met een (goede)drinkbak zoeken *LOL* *LOL* *LOL*

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Re: stal onder water

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 23:05

spokey schreef:
Hoop voor je dat die van jouw op stro staat is wat minder zwaar geweest voor je.


nee gelukkig niet, ik had hem pas gister uitgemest dus het was alleen sto met dat water dan, maar dat stro was dus niet zo zwaar.

maarre, mn vriend heeft hem weer gemaakt!!!

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 bezoekers

cron