vereniging wijzigen, hoe?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

vereniging wijzigen, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 16:19

Ik wil dus overstappen naar een andere vereniging voor de wedstrijden.

Nu wil ik dus weten HOE ik dit het beste aan kan pakken.

Het liefst stap ik per 01 januari over.
Ik heb nog coupons voor ongeveer 7 wedstrijden met mijn oude vereniging erop, ik denk niet dat ik dat ga redden tot januari.
Hoe moet ik dit nu doen.... eerder een lidmaatschap aanvragen bij de nieuwe vereniging en dan onder hun naam nieuwe coupons aanvragen?? Of gewoon coupons onder de "oude" vereniging aanvragen?? Maar mag ik daar dan ook mee starten als ik nietmeer voor hun rij? (dus vanaf januari)

Wie heeft hier ervaring mee???
Kom maar op met die tips Knipoog Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:56

Je moet iig zorgen dat je voor (ik geloof ) 15 november afgemeld bent bij je oude vereniging, dan meldt je nieuwe vereniging je per 1 januari aan. Dan rijdt 2004 dus nog uit voor je oude verenining.

Ik had ook nog 4 coupons liggen toen ik overstapte, maar daar heeft het wedstrijdsecreatariaat de vereningingsnaam en nummer op gewijzigd, en dat is gewoon goed gegaan.

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:57

kijk eens op de site van de knhs. daar zal het best wel staan allemaal.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 09:45

Manon schreef:
Ik had ook nog 4 coupons liggen toen ik overstapte, maar daar heeft het wedstrijdsecreatariaat de vereningingsnaam en nummer op gewijzigd, en dat is gewoon goed gegaan.


Nog iemand tips over hoe dat zin met die coupons???
En kan ik ze dan wel al eerder aanvragen (december ofzo) terwijl ik pas in januari start voor de nieuwe vereniging, dan kan ik namelijk gewoon in december inschrijven voor wedstrijden in 2005.