Goede mensen... Slechte mensen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Goede mensen... Slechte mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 15:41

Elke keer als ik met Harry ga wandelen, ga ik langs een weg waar redelijk veel auto's langskomen. Zo kan ik door een rustige woonwijk lopen, anders moet ik telkens langs een weg lopen waar nog meer auto's langskomen.

Als ik met Harry over die weg loop heb ik veel moeite hem rustig te houden, meestal lukt dat ook wel maar...

Vandaag moet zo'n l*l persé 20 km harder rijden dan de rest, en natuurlijk als hij langs Harry komt gas geven. Harry sprong een meter de lucht in Boos! . Het is dat ik geen steen kon vinden, anders had een steen door zijn achterruit gegooid... Boos! Grrrr, asociale l*l... Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

De rest van de wandeling was Harry hartstikke opgefokt.

Daarna kwam ik ook nog een groepje kleine meiden tegen *jeej*. Die stonden eerst de hele tijd te kijken... Toen vroeg ik of ze hem wilden aaien... Toen kwamen ze heel blij op ons af, en begonnen hem plat te knuffen. Ik heb 3x gehoord hoe zacht hij wel niet was.

Toen kreeg ik een wanhopige poging om eten te krijgen voorgeschoteld. Hij begon op een tak te sabbelen... Verward

Toen weer terug via die weg... Jeuj...

Gelukkig kwam ik nu maar 1 auto tegen. Die reed verdacht langzaam, en ja hoor, hij stopte. Ik dacht dat hij de weg wou vragen ofzo Tong uitsteken. Maar nee hoor, hij heeft 3x gezegd hoe lief en mooi Harry was, hij vroeg of erop gereden werd (en nee ik zag geen kleinkind achterin de auto zitten dat "ponnie ponnie" gilde Knipoog ). Hij wensde me ook nog veel succes met het beleren van Harry enzo Tong uitsteken.

Harry eindelijk terug bij zijn weitje, hij hartstikke blij natuurlijk. Maakt hij toch een rare sprong over een plas *LOL* , eerst voorpootjes de lucht in, toen de achterpootjes... De voorpootjes kwamen netjes voor de plas terecht, maar de achterpootjes kwamen in de plas terecht... Tong uitsteken Had dus veel nut die sprong...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:44

Nou ik zal je vertellen. Gister maakte ik mijn trainingsrondje en kwam ik op een weg, heel geen drukke weg notabene, waar er een met 200 km minimaal langs me heen denderde. Later kwam er zo'n zelfde idioot met die snelheid van voor genaderd. Ik sta er ook versteld van. Je paard zal de verkeerde kant op springen. Nu is die van mij braaf gelukkig maar ik ken ze die de weg op kukelen. Je wilt er niet aan denken. Stelletje klootviolen.

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:45

Heey Zhivago, ik heb medelijden met je .. Vooral nadat je die pennymeisjes tegenkwam .. Wat moet Harry wel niet hebben gedacht? Scheve mond Haha!

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 15:46

Cadish schreef:
Wat moet Harry wel niet hebben gedacht? Scheve mond Haha!


Die kijkt altijd eerst of ze eetbaar zijn, hij sabbelt op alles Verward . Hehe, komt door mij denk... Bloos

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:49

Altijd de dingen bekijken van de zonnige kant .. Haha!

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:44

nou hij heeft z`n knuffels in ieder geval gehad