Vandaag naar de fokker van lyrik geweest...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Vandaag naar de fokker van lyrik geweest...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 18:49

Vandaag gingen we dus naar de fokker van lyrik, dat is de manege waar de vz pony van "clautje" staat.
Dus ik en denise (op bokt xdenisex), vanmorgen om half 10 al op stal snel poetsen, en uitmesten, we hadden drinken en eten in een zadeltas gedaan, en toen gingen we weg...
maar we wisten niet echt hoe we moesten gaan rijden, (we gingen op lyr, en de fiets Haha! ) dus wij aan iedereen vragen, nou uiteindelijk herkende we de weg, dus reden lekker verder.
Maar toen kwamen we ineens in the middle of nowere tussen het leken wel duinen ofzo!!
maar het was er echt onwijs mooi om te rijden!!
nou toen kwamen we daar aan, die mensen heel erg enthousast, dat we waren gekomen, de heen weg duurde iets van 2 uur voor dat we waren gearriveerd Haha! , dus toen mochten we lyr in een stalletje daar dumpen om ff uit te rusten, oo ja hij heeft ook nog aan z'n halfzusje staan snuffelen en hij herkende het volgens mij daar want hij heeft nog nooit zo veel gehinnekt!!! Lovers
maar toen was claudia der (clautje op bokt) om acci te doen, maar ze kon nog niet rijden, nog van die val toen ze een gebroken heup had.
dus toen gingen clau, ik en acci ff nar clau der huis toe om ff de digi te halen, ik erop. maar we hebben toen maar iets van 2 foto's kunnen maken, omdat dat K*T ding heel erg kl*te deed.

maar toen kwamen we weer terug bij de manege, toen stond denise al te wachten, en gingen we nog ff proberen een aantal fototje te maken maar dat lukte niet Frusty Verdrietig

dus gingen we weer op huis aan, we waren ongeveer 2 uur bij die stal gebleven.
nou toen gingen we dezelfde weg weer terug, en gingen onderweg op zo'n soort hei'tje nog ff lyr vast maken aan een hekje en ff wat eten en wat drinken.
nou toen weer verder gehobbeld ik erop, en een stuk verder denise weer Haha! maar toen kwamen we bij zo'n wei'tje met een ezel en een shet erin.maar lyr vond die ezel echt onwijs eng dus die stond heel erg te kijken, maar toen wouden er fietsers langs en toen schrok tie en liep naar achtere en die mensen die reden tegen hem aan, en hij bleef naar achtere lopen toen stond ie met z'n kont op de weg, dus een hele opstopping door alle auto's Schijnheilig Haha!

nou toen zijn we weer verder gereden, en lyr gaf een paar bokken, en toen gingen we zo'n park in en hij moest echt zijn ei kwijt ofzo want denise draafde hem aan en ging gelijk in keiharde rengalop ervandoor, dus ik helemaal buiten adem om ze bij te houden op de fiets... Frusty Lachen


en daarna ging ik het laatste stuk weer ff op hem, toen gebeurde er niet echt veel, een beetje gestapt en gedraaft, toen we op stal terug kwamen hebben we nog z'n voetjes gewassen en gevet, en hem lekker een paar wortels gegeven dat had ie wel verdient!!!


we waren totaal 5,5 uur weggeweest, op de heen weg 2 uur, toen bleven we daar 2uur toen heeft ie ff uitgerust, en daarna nog ander half uur om naar huis te rijden Haha!



Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 19:20

Ja,het was leuk he!!!
En.........hoe reedt Acci nou?! Haha! lief he;)
Dat jullie zo lang weggeweest zijn zeg,pfffffff Slapen

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 19:40

clautje schreef:
En.........hoe reedt Acci nou?! lief he;)

ja zkkr een schatje!! ze rijd ook best wel lekker Haha!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 19:54


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 07:02

En waar is Lyr dan gefokt? Nou ben ik wel nieuwsgierig geworden.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:11

ja he val ,was leuk he!!
Vooral met die ezel!
Maar ik ga t zeker nog eens doen met een ander paard erbij denk ik.
Lyrik is trouwens gefokt bij de fam Osthoorn in stompwijk,ff die vraag beantwoorden.

nou dooooooeeeeeg xxxxx denise en lyrtje

http://www.csunallegra.come2me.nl

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 15:41

xdenisex schreef:
Lyrik is trouwens gefokt bij de fam Osthoorn in stompwijk,ff die vraag


Olsthoorn Knipoog:D Tong uitsteken Vingers aflikken
Nu fokken ze niet meer hoor, alleen harddraverij doen ze nog...

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 11:59

ja joh nu fokke ze niet meer maar toen is hij er tog gefokt!!! dusssss.......

http://www.csunallegra.come2me.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers